Stig-Arne Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Søsteren min skulle absolutt ha den sorte/grå, så hun bestillte den fra pixmania. Det hun ikke så var at det ikke var norsk på den. Hvordan er det man flasher den til norsk egentlig? Og kan man bruke produktkoden til enten den blå eller røde? Er de eneste jeg finner. Hva er egentlig forskjellene der? Ja, du kan bruke produktkodene som er kommet frem tidligere her i tråden, flasher den om til rett kode og oppdaterer programvaren på telefonen. Evt. finner du bare en skandinavisk kode. Du finner mye info om akkurat dette på dailymobile.se Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men finnes Star Wars lightsaber applikasjonen til denne mobiltelefonen? Igjen, ja. Les svaret du fikk første gangen du spurte. Hehe, jeg overså det svaret, tydeligvis Men jeg har installert applikasjonen, men den vil ikke fungere. Jeg trykker ikonet, men ingenting skjer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Merklig. Virket fint på min når jeg lekte jedi. Hvilken firmware versjon har du på telefonen din? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Merklig. Virket fint på min når jeg lekte jedi. Hvilken firmware versjon har du på telefonen din? Har ikke oppdatert enda, faktisk Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan fikser jeg utgått serfikat igjen?, var det noe slikt med å stille tiden 1 år tilbake? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva er forskjellen mellom rød og blå mtp at den blåe er litt billigere en den røde? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva er forskjellen mellom rød og blå mtp at den blåe er litt billigere en den røde? Den ene har blå stripe rundt på kanten mens den andre har rød det er forskjellen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva er forskjellen mellom rød og blå mtp at den blåe er litt billigere en den røde? Den ene har blå stripe rundt på kanten mens den andre har rød det er forskjellen. okey. rart at folk går for den røde når de kan få den for 500 billigere? Må vist være mange der ute som liker rød Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hva er forskjellen mellom rød og blå mtp at den blåe er litt billigere en den røde? Den ene har blå stripe rundt på kanten mens den andre har rød det er forskjellen. okey. rart at folk går for den røde når de kan få den for 500 billigere? Må vist være mange der ute som liker rød 500,-? ikke i følge prisguiden da snakker vi 79,- https://prisguiden.no/product.php?product_id=101449 Jeg fikk min 1200,- billigere derfor valgte jeg rød, uansett så er de stripene, veldig diskre spør man meg og begge ser sorte ut... Endret 12. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvordan fikser jeg utgått serfikat igjen?, var det noe slikt med å stille tiden 1 år tilbake? Edit: Prøvde å stille klokka tilbake, men det funket ikke. bump! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvordan fikser jeg utgått serfikat igjen?, var det noe slikt med å stille tiden 1 år tilbake? Edit: Prøvde å stille klokka tilbake, men det funket ikke. bump! Du burde da kjenne bump regelen.. En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom. Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvordan fikser jeg utgått serfikat igjen?, var det noe slikt med å stille tiden 1 år tilbake? Edit: Prøvde å stille klokka tilbake, men det funket ikke. bump! Regner med at du har siste software da det har vært litt problemer med dette på tidligere versjoner; Ikke altid bare og stille et år tilbake, du må stille datoen tilbake til den perioden sertifikatet var gyldig. Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vurderer sterkt og kjøpe denne telefonen nå siden min W900 som jeg kjøpte for 3 år siden begynner å bli klumpete og "kjedelig". Uansett det jeg lurte på er om touch skjermen er ufølsom? Noen som har problemer med dette? anbefaler dere den? Jeg bruker telefonen mest til musikk, sende meldinger og ringe, tar bilder innimellom også... Lenke til kommentar
Zip_teh_Zap Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 kjøpte telefonen nesten med en gang den kom ut og er VELDIG fornøyd men har et problem og det er at når jeg skal overføre et motiv og har fått det over på mobilen så skal jeg "innstalere" det og da kommer det opp "sertifikat utgått" . hjelp plzz Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men finnes Star Wars lightsaber applikasjonen til denne mobiltelefonen? Igjen, ja. Les svaret du fikk første gangen du spurte. Hehe, jeg overså det svaret, tydeligvis Men jeg har installert applikasjonen, men den vil ikke fungere. Jeg trykker ikonet, men ingenting skjer Du må legge det inn på (c:) og ikke minnekortet, da skal det fungere. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vurderer sterkt og kjøpe denne telefonen nå siden min W900 som jeg kjøpte for 3 år siden begynner å bli klumpete og "kjedelig". Uansett det jeg lurte på er om touch skjermen er ufølsom? Noen som har problemer med dette? anbefaler dere den? Jeg bruker telefonen mest til musikk, sende meldinger og ringe, tar bilder innimellom også... Siden du skal bruke den mest til musikk bør du være klar over at lydnivået på denne telefonen ikke er særlig sterkt. Jeg må stort sett ha volumet på max med de medfølgende øretelefonene som jeg bruker endel til radiolytting til og fra jobb, noe som overrasket meg litt. Med PortaPro hørelurer er selve lydkvaliteten veldig bra, og lydnivået er omtrent bra nok. Man bør bruke relativt lettdrevne hørelurer til denne telefonen. Ellers er jeg godt fornøyd med telefonen. Den har stort sett det jeg trenger, og skjermen er veldig bra. Jeg synes det går greit å skrive med qwerty tastaturet. Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Et lite spørsmål hvilket tastatur på telefonen bruker dere? Og hva skriver/trykker dere med? Jeg bruker qwerty på full skjerm, og skriver med pennen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Et lite spørsmål hvilket tastatur på telefonen bruker dere? Og hva skriver/trykker dere med? Jeg bruker qwerty på full skjerm, og skriver med pennen. Bruker det vanlige og benytter min tommel Bruker av og til qwerty men mest på gøy. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 QWERTY fullskjerm med fingrene. Fungerer meget bra. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Brukte qwerty endel i starten, men har utelukkende gått over til "vanlig" mobiltastatur. Ble mye feiltasting for meg med qwerty... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå