Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Prøver igjen med spørsmålet mitt: Om jeg kjøper meg en Nokia 5800 uten abbonement på la oss si på telekiosken. Jeg har et abbonement fra telenor som jeg kun betaler for det jeg bruker på (Djuice Zero) Kan jeg da ha det gamle abbonementet på den nye telefonen uten av jeg må betale en måndesavgift siden jeg har kjøpt telefonen uten abbonement?

Ja.

 

Men sannsynligvis vil du slippe langt billigere unna ved å se deg litt rundt etter en kampanje med SuperPluss. Da får du telefonen til langt lavere totalpris og den er låst til samme operatør som du har. Skulle du ønske å låse den opp får du koden av Telenor gratis.

 

5800XM er en av de modellene som man får absolutt billigst med abonnement.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.

Men sannsynligvis vil du slippe langt billigere unna ved å se deg litt rundt etter en kampanje med SuperPluss. Da får du telefonen til langt lavere totalpris og den er låst til samme operatør som du har. Skulle du ønske å låse den opp får du koden av Telenor gratis.

 

5800XM er en av de modellene som man får absolutt billigst med abonnement.

Hmm er jo 129 kr pr mnd uten bruk, jeg bruker telefonen for rundt 200+- kr i mnd selv om jeg får telefonen billig så blir det fortsatt en del å betale.

 

Hva med abbonementet "Super" fra telenor som koster 59 kr i mnd-en? Da koster telefonen 1800 kr.

Jeg vil heller betale litt mer for telefonen når jeg kjøper den enn å få ei stor regning hver mnd

Lenke til kommentar
Ønsker du lavere månedspris og høyere nå-pris er Super midt i blinken. Hvis du får den totalpris 1800 kr med Super så bare løp og kjøp!

 

Ettersom det jeg forstår blir totalprisen med super 1800 kr + 59 kr pr mnd i 12 mnd, dvs ca. 2508 kr i totalpris...

Lenke til kommentar

Dersom de trekker deg for penger for disse meldingene vil det ikke hjelpe og blokkere dem.

 

Finnes programmer som kan gjøre blokkere samtaler og SMS, men de sletter egentlig bare SMS før du rekke se den.

 

Er du Telenor kunde finnes det også et "mobbefilter" :)

 

Men dersom du får melding når du får epost, må det være fra noen som har tilgang tilog se når du får epost, så mulig det er en tjeneste fra epost leverandøren din.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Søsteren min skulle absolutt ha den sorte/grå, så hun bestillte den fra pixmania. Det hun ikke så var at det ikke var norsk på den.

 

Hvordan er det man flasher den til norsk egentlig? Og kan man bruke produktkoden til enten den blå eller røde? Er de eneste jeg finner. Hva er egentlig forskjellene der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...