genser Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Prøver igjen med spørsmålet mitt: Om jeg kjøper meg en Nokia 5800 uten abbonement på la oss si på telekiosken. Jeg har et abbonement fra telenor som jeg kun betaler for det jeg bruker på (Djuice Zero) Kan jeg da ha det gamle abbonementet på den nye telefonen uten av jeg må betale en måndesavgift siden jeg har kjøpt telefonen uten abbonement? Ja. Men sannsynligvis vil du slippe langt billigere unna ved å se deg litt rundt etter en kampanje med SuperPluss. Da får du telefonen til langt lavere totalpris og den er låst til samme operatør som du har. Skulle du ønske å låse den opp får du koden av Telenor gratis. 5800XM er en av de modellene som man får absolutt billigst med abonnement. Endret 10. juni 2009 av genser Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Takker for svarene Endret 10. juni 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja.Men sannsynligvis vil du slippe langt billigere unna ved å se deg litt rundt etter en kampanje med SuperPluss. Da får du telefonen til langt lavere totalpris og den er låst til samme operatør som du har. Skulle du ønske å låse den opp får du koden av Telenor gratis. 5800XM er en av de modellene som man får absolutt billigst med abonnement. Hmm er jo 129 kr pr mnd uten bruk, jeg bruker telefonen for rundt 200+- kr i mnd selv om jeg får telefonen billig så blir det fortsatt en del å betale. Hva med abbonementet "Super" fra telenor som koster 59 kr i mnd-en? Da koster telefonen 1800 kr. Jeg vil heller betale litt mer for telefonen når jeg kjøper den enn å få ei stor regning hver mnd Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ønsker du lavere månedspris og høyere nå-pris er Super midt i blinken. Hvis du får den totalpris 1800 kr med Super så bare løp og kjøp! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Da blir det nok kjøp snart tenker jeg. Noen som har noen store ulemper med nokia 5800 å fortelle om? Har en sliten SE w880i så jeg regner med at det blir en liten overgang til touchscreen og nokia igjen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Elendig kamera. Litt lite lys i skjermen. Kanskje. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Elendig kamera. Litt lite lys i skjermen. Kanskje. Kamera har ikke så voldsomt mye å si så lenge jeg ser hva jeg tar bilde av, har også digitalkamera. Er den kjapp i menyene, stor og klumpete? Vond å ha i lomma? Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ser kanskje stor og klumpete ut, men 0 problem og ha den i lomma, var litt skeptisk på det før jeg kjøpte den jeg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skjermen blir alt for fort grisete, og gudene vet hvordan jeg får den ren igjen. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 En tørr mikrofiberklut gjør skjermen din blank og fin igjen, jeg bruker den som fulgte med netbooken Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Men finnes Star Wars lightsaber applikasjonen til denne mobiltelefonen? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ønsker du lavere månedspris og høyere nå-pris er Super midt i blinken. Hvis du får den totalpris 1800 kr med Super så bare løp og kjøp! Ettersom det jeg forstår blir totalprisen med super 1800 kr + 59 kr pr mnd i 12 mnd, dvs ca. 2508 kr i totalpris... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Men finnes Star Wars lightsaber applikasjonen til denne mobiltelefonen? Igjen, ja. Les svaret du fikk første gangen du spurte. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Finnes det noen måter på å blokkere et nummer? Jeg aner ikke hva jeg trykket på eller hva jeg har gjort. MEn jeg får ei melding fra et nummer om at jeg har fått epost. Nummeret er : +204515677. Det er jækla dyrt, pluss at jeg får kanskje 20-30 mail per dag. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Dersom de trekker deg for penger for disse meldingene vil det ikke hjelpe og blokkere dem. Finnes programmer som kan gjøre blokkere samtaler og SMS, men de sletter egentlig bare SMS før du rekke se den. Er du Telenor kunde finnes det også et "mobbefilter" Men dersom du får melding når du får epost, må det være fra noen som har tilgang tilog se når du får epost, så mulig det er en tjeneste fra epost leverandøren din. Endret 11. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Farsken, har Tele2 jeg. Så de trekker meg for penger uansett om jeg har et program som blokkerer? Rart at jeg ikke finner noe om nummeret +204515677 på google...... Edit: Jeg lurer på om dette kan ha noe med Fring å gjøre ? Endret 11. juni 2009 av Borden Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) +20(Egypt)45(Damanhur)15677 Mulig det er et nummer fra Egypt, Damanhur i Egypt faktisk. Skal ikke se bortifra at det kan ha noe med Fring og gjøre nei. Edit: Hvordan epost adresse bruker du foresten? (hotmail,gmail...) Endret 11. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bare ta kontakt med Tele2 og si at dette har ikke du noe med og skal ikke betale noe for. Så er ballen kastet over til dem Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, tar en telefon til Tele2 imorgen. Btw, har Hotmail adresse ja. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Søsteren min skulle absolutt ha den sorte/grå, så hun bestillte den fra pixmania. Det hun ikke så var at det ikke var norsk på den. Hvordan er det man flasher den til norsk egentlig? Og kan man bruke produktkoden til enten den blå eller røde? Er de eneste jeg finner. Hva er egentlig forskjellene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå