Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Under installasjonen fikk jeg feilmelding om at programmet ikke er kompatibelt med telefonen. Men det virka likevel. Tusen takk! Finnes det et program som gjør telefonen om til en fernkontroll for PCen? (Linux) Endret 9. juni 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvordan får jeg opp smileys når jeg skriver melding? Jeg trykker på tasten for ekstra tegn og da vises smiley 0.5 sek og så kommer det opp alt mulig av andre tegn? Trodde ikke det skulle være noe smileys støtte på 5800 ? Sikker på at det faktisk er smileys du ser der? Tror heller ikke det har kommet noe brukbare programmer som fikser dette til 5800 enda, men det dukker nok opp ettervært. Min telefon har helt uten forvarsel skrudd seg av 2-3 ganger siden jeg fikk den. Er det noen som har en løsning på dette? Er ikke så gøy å tro at mobiltelefonen er påskrudd, for så og oppdage at den har vært avskrudd i lengre tid selv om batteriet er fullt. Har ikke oppgradert firmware'en enda, tenkte å gjøre det i dag eller i morgen, fordi jeg vil ta back-up av minnekortet først. Husker også at jeg opplevde et par ganger at den slo seg av uten grunn. En gang når jeg bare drev og navigerte meg rundt i menyene, og en annen gang når jeg var inne i browseren. Men slike ting må man regne med at kan skje en gang i blant, spesielt på et mer eller mindre nytt OS. Firmware oppdateringer er også og anbefale, jevnlig, spesielt på nye OS. Endret 9. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Finnes det et program som gjør telefonen om til en fernkontroll for PCen? (Linux) Eller et program for microsoft(vista), det kunne jeg ha behøvd. Et som går igjenom bluetooth Endret 9. juni 2009 av Borden Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg likte den har alt jeg treng god musikk spiller touch screen, god skjerm og støte for ganske bra apps og spill.Synes det er den beste touch screen som jeg kann får får under 3000kr (also får min sultene pengebok) Men har noen spørsmål: åm man tar på stille modus er den virkelig stille eller kom kann noen ting enda høres? kan sensitiviten på touch screen enderes? kan menyen og alspo alt av uttesne og setup tilpasses også med 3part themes? har hørt om at det ikke finnes smilyes skal det enderes eller fins det nåkka som bruk det? det er småting såm jeg må hvite. sorry for rettskriving kom egendlig fra tyskland og norsken er ikke helt perfekt enda Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Klokkealarmen vil fortsatt virke i stille modus. Heldigvis. Ellers hadde Grandiosaen min vært svidd nå. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det Qwerty tastatur på denne når du skriver, eller er det som en vanlig telefon med 3-4 bokstaver på hver tast bare at det er på skjermen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er det Qwerty tastatur på denne når du skriver, eller er det som en vanlig telefon med 3-4 bokstaver på hver tast bare at det er på skjermen? Er begge deler. Slik at du kan velge:) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg likte den har alt jeg treng god musikk spiller touch screen, god skjerm og støte for ganske bra apps og spill.Synes det er den beste touch screen som jeg kann får får under 3000kr (also får min sultene pengebok) Men har noen spørsmål: åm man tar på stille modus er den virkelig stille eller kom kann noen ting enda høres? kan sensitiviten på touch screen enderes? kan menyen og alspo alt av uttesne og setup tilpasses også med 3part themes? har hørt om at det ikke finnes smilyes skal det enderes eller fins det nåkka som bruk det? det er småting såm jeg må hvite. sorry for rettskriving kom egendlig fra tyskland og norsken er ikke helt perfekt enda Sensitiviteten kan endres under instillinger. Du får opp valg med pennstørrelse. jeg har valgt største og bruker aldri penn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jeg har valgt største og bruker aldri penn. Kan du bruke tommelen i Opera Mini uten å trykke på feil link hele tiden? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fungerer den "Star Wars lightsaber"-app'en til denne telefonen? Og den med shotgun-lydene? Sett en i klassen som hadde disse applikasjonene på en iPhone, og jeg tenkte det kunne vært konge og hatt selv Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jeg har valgt største og bruker aldri penn. Kan du bruke tommelen i Opera Mini uten å trykke på feil link hele tiden? Jeg bruker ikke opera mini, men fungerer fint med standard nettleser. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Denne ser litt artig ut. http://translate.google.com/translate?hl=e...late.google.com Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 GDesk så stilig ut ja, noen som har testet det enda? Fungerer den "Star Wars lightsaber"-app'en til denne telefonen? Og den med shotgun-lydene? Sett en i klassen som hadde disse applikasjonene på en iPhone, og jeg tenkte det kunne vært konge og hatt selv Har kommet en del slike "nyttige" programmer til 5800 også ja, værtfall sett lightsaber'n. Men er nok ingen telefon som har flere unyttige programmer enn iphone. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Rar-filer, hvordan kan jeg pakke ut de på mobilen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg foreslår at du lar være. Bare last ned rar-fila til PCen din, og pakk den ut der. Den fila som er inni rar-fila kan så sendes til mobilen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ok, det er greit. Jeg bare syntes det var meget enkelt med zip-filer, skulle vært slik med rar også. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Prøver igjen med spørsmålet mitt: Om jeg kjøper meg en Nokia 5800 uten abbonement på la oss si på telekiosken. Jeg har et abbonement fra telenor som jeg kun betaler for det jeg bruker på (Djuice Zero) Kan jeg da ha det gamle abbonementet på den nye telefonen uten av jeg må betale en måndesavgift siden jeg har kjøpt telefonen uten abbonement? Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Prøver igjen med spørsmålet mitt: Om jeg kjøper meg en Nokia 5800 uten abbonement på la oss si på telekiosken. Jeg har et abbonement fra telenor som jeg kun betaler for det jeg bruker på (Djuice Zero) Kan jeg da ha det gamle abbonementet på den nye telefonen uten av jeg må betale en måndesavgift siden jeg har kjøpt telefonen uten abbonement? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå