G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvordan skal ett program fjernes? Fra en av menyvalgene? Eller at en går og sletter en fil på minnekortet? Eller en annen framgangsmåte? Kan Nokia PC Suite avinstallere programmer? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er enkelt å slette et program. Meny - innsillinger - programbehandling - installerte programmer - (velg et program fra listen) - Valg - Slett Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fantastisk. Det funket. flisespikkeri: det het avinstaller på min telefon Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva/Hvordan brukes/funker valget: Installeringsinnstill. -> Standard webadresse (som default er satt til Ingen)? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 G: Min og. Jeg vet ikke hvorfor jeg leste Slett når det står Avinstaller. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Skjønner ikke helt hvorfor Nokia må endre menyene så mye. Jeg har hatt masser av Nokia S60-modeller, og det endres i menyer over en lav sko. Men de har vel en god grunn... Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Godt snekrede menyer bør få stå. Men dersom det kan gjøre bruken for framtiden bedre så synes jeg de godt kan slette menyvalg over en lav sko og opprette nye. En blir fort vant til endringene om det ikke gjøres endringer for ofte (men at endringene tenkes nøye igjennom før de gjøres i revisjon 2). Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Finnes det noe program for Nokiaen som lar den fungere som fjernkontroll til laptopen? NB. Laptopen bruker Ubuntu, så ikke gi linker til noen windowsgreier. Jeg ønsker å koble laptopen til TV og se på VLC, uten å gå opp av godstolen for å sette på pause osv... Endret 29. mai 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Woo, da har jeg endelig fått mobilen min. Dog, det blir pes å legge over 300 kontakter manuelt ved å sende ett og ett visittkort, siden jeg ikke får til å synke noe annet fra Outlook enn kalenderoppføringer -_- Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Har du prøvd Nokia PC suite ? den støtter synking av outlook-kontakter. Evt så kan du se på ovi suite, men litt usikker på den. Endret 29. mai 2009 av Xzii Lenke til kommentar
nozgorak Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Beklager hvis dette er besvart tidligere, men jeg har forsøkt å søke i tråden etter samme problemet uten hell... Touchscreenen har sluttet å respondere! Alle hardwareknappene fungerer, men altså ikke touchscreenen. Jeg har forsøkt å ta ut batteriet, hard reset (som funker, men løser ikke mitt problem), forsøkt både med og uten SIM-kort og/eller minnekort - alt uten hell Jeg fikk den imidlertid koblet opp mot PC Suite, så jeg har backup av det jeg trenger backup av Noen som har noen forslag, bortsett fra å ta kontakt med selger (cdon.com) og få den levert inn/byttet til ny? Det får bli siste utvei... Vidar Virker som en hardware-feil som forhandler må fikse opp i. Desverre må du nok levere den inn. Er det flere enn meg som sliter med dette? Eller er det kun min telefon? Det har nemlig skjedd IGJEN! Deltaservice formaterte kun telefonen og resatte den, og det ser ikke ut til å være løsningen. Jeg får høre hva cdon.com sier... Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hva er hovedforskjellene mellom Ovi og PC Suite? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har du prøvd Nokia PC suite ? den støtter synking av outlook-kontakter. Evt så kan du se på ovi suite, men litt usikker på den. Prøvd begge. Hjalp ikke, så jeg brukte natten til å overføre ett og ett visittkort Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Ovi er vel egentlig bare en nyere versjon av PC-Suit, med mere fancy multimedia greier, mens PC-Suit også fortsatt støtter de eldre telefonene. Mulig Nokia velger og gå mere og mere over til Ovi på de nyere telefonene. Pr dags dato syntes jeg Ovi er litt ustabilt. Datasmurf: testet zyb.com til bakcup og sync av kontakter? Endret 30. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har du to telefoner fra Nokia, så kan du synkronisere dem via blåtann uten bruk av PC. Jeg gjorde det med min nye 5800 og min gamle N73. Gå inn i kontaktlista og velg Synkronisering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det hadde vært praktisk om jeg hadde hatt to SIM-kort. Blunderguff, nei, det har jeg ikke testa. Får sjekke det ut. Finnes det noe TrackID e.l. til 5800? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 http://www.amobil.no/artikler/naa_kan_du_b...e_mobiler/42074 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 hehe, et øyeblikk leste jeg trackIR Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kjøpte min 5800 i dag =D Veldig fornøyd med den. Beste nokia'n eg har hatt. Er det noen diskusjons forum for symbian telefoner dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå