esoteric Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At en må på webshop for å finne sånn ripebeskyttelsesfilm er dårlig. * Flere og flere butikker har de også inne på lager. Men ettersom vi alt sitter på nettet er nettbutikkene bare noen tastetrykk unna, så det er enklere og anbefale. Selv handler jeg det meste av sånne ting på nettet, ofte fordi prisene altid er langt bedre, og det er veldig enkelt, selv om man må vente litt på varene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men er den ferdig oppkutta for 5800? Får man klistret det på uten luftbobler? Hvordan? Nei, er ikke ferdig kutta for 5800. Gjør dette selv jeg. Klarer fint å unngå bobler når jeg legger på denne plasten, så er en av de bedre jeg har vært borti isåmåte. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dette er hva jeg fikk no når jeg sjekket med nokia om det er kommet oppdatering til min 5800. Og nå er tlf oppdatert. Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0580123 Version: 21.0.025 Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som har erfaring med roadsync? Lenke til kommentar
heantons Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dette er hva jeg fikk no når jeg sjekket med nokia om det er kommet oppdatering til min 5800. Og nå er tlf oppdatert. Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0580123 Version: 21.0.025 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg får følgende: Nokia PC programvare gir beskjed om at jeg har firmware: 72_08w47 I telefonen står det Version 11.0.008 Jeg som trodde jeg hadde versjon 20 Produktkoden for telefonen min er: 0578315 Og jeg er bundet opp til Telenor en 12 måneders tid. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kan neppe hjelpe deg, men hva står oppgitt som dato for programvaren din? Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Full pakke kommer her: Programvareversjon: V 11.0.008 Dato for.. 09-12-2008 Egendefinert versjon: 11.0.008.274.01 Dato for.. 15-12-2008 Språkinnstilling: 03 Modell: 5800 XpressMusic Type: RM-356 Siste oppdatering: Ikke oppdatert Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror du bør ringe de som solgte deg telefonen og spørre. Lenke til kommentar
torgrimac Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Se hva jeg fant G: Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0578315 Version: 21.0.025 Compare numbers If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download Du kan altså laste ned en nyere oppdatering Jeg har hatt min 5800 i snart 2 uker, med Netcom abonoment. Jeg er så fornøyd som det er går å bli, jeg synes den er bedre enn iphone. At den ikke har så "nyskapende" menyer, som de kaller det på filmen hvor de ser på nokia 5800 og iphone 3g, er bare tull. Eller, det vil si, den er perfekt som den er. Fikk først til oppdateringen min i dag jeg og, jeg heller merker ingen forskjell men trenger i hvertfall ikke uroe meg for at jeg må hacke produktnummeret for å få oppdatert Takk til alle som har svart i dene posten, dere har vært til stor hjelp for meg og min 5800 Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hvordan roterer man bildet når man bruker gps? Følger bilen fra gal side, så når jeg har på 3d kart, ser du der du kom fra. Og jeg kan ikke bruke "gps" uten å koble til. Bruker den kun tlfantennene, og ikke satelitt? Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) torgrimac: Jeg kikket etter oppdatering tidligere i kveld. Programvaren du nevner sier at det ikke er noen oppdatering, men så for førstegang kom det er annen melding i ballongform nede i systemtray. Trykk her for å oppdatere sa den. Jeg trykket der og ingenting sjekket. Jeg resjekket også med oppdater programvaren fra de vanlige menyvalgene i etterkant, ved å koble fra telefon og koble til igjen med USB-kabel. Slo også av og på telefonen før jeg koblet til igjen. Men da sier programvaren at det ikke finnes noen ny versjon "om att og om att". Ballongmelding kommer heller ikke opp på ny igjen, slik det gjorde tidligere i kveld. Merkelige greier. Mulig jeg skal prøve igjen nå "på de sene kveldstimene". EDIT: Det ble en tidlig morgenstund 29. mai istedet. Det fungerer fremdeles ikke å oppdatere gjennom Nokia PC Suite (oppdatere telefonens programvare) Endret 29. mai 2009 av G Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Merklig at så mange sliter med oppdateringer. Dere som har problemene bruker siste versjon av PC-Suit? Forsøkt en hard reset av telefonen før oppdatering? Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bruker ihvertfall siste versjon av Nokia PC Suite. Den oppdaterte seg etter installasjon, og har fått mange oppdateringer siden jeg kjøpte telefonen. Har ikke eid telefonen særlig lenge. Lenke til kommentar
torgrimac Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg brukte ikke Pc-Suite. Prøv å gjøre det rett fra telefonen: Meny -> Innstillinger -> Telefon ->Telefonbehandl. -> Enhetsoppdat. -> Valg/Se etter oppdatteringer.. Vet ikke om du allerede har prøvd det, men det var det som fungerte for meg Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 FOTA oppdatering er jo bare en dum patch, ingen skikkelig oppdatering. Vil heller anbefale og bruke PC-Suit, er en grunn til at den oppdateringen er over 20 ganger så stor Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Får man beviselig et bedre resultat ved å bruke pc-suite? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ikke nødvendigvis, men du får du heller ikke nødvendigvis av oppdateringer generelt. Men hvorfor skulle PC-Suit ellers laste ned hundrevis av MB til oppdatering, mens FOTA bare laster ned et par MB? Selv bruker jeg en fls-5 & phoenix til oppdatering, slipper jeg alt styret med pc suit som nekter meg og oppdatere, samt at jeg altid får siste versjon uansett produktkode. Endret 29. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Blir programvare fjernet fra telefonen også (slike som en har lagt til selv)? Eventuellt, kan det lønnes seg og avinstallere slik programvare, for så å installere den igjen. Er litt usikker omkring dette med avinstallasjon. Hvordan avinstallerer man ett program på telefonen egentlig? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Blir programvare fjernet fra telefonen også (slike som en har lagt til selv)? Eventuellt, kan det lønnes seg og avinstallere slik programvare, for så å installere den igjen. Er litt usikker omkring dette med avinstallasjon. Hvordan avinstallerer man ett program på telefonen egentlig? De som er installert på minnekortet blir beholdt og kommer opp på "programmer" menyen som før. Har ikke hatt noen problemer med å bruke programmer som ble installert før oppdatering. Men btw: Noen som vet hvorfor gitarspillet forsvant under oppdatering? Ikke at det var så veldig bra, men bare lurer litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå