Laffe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvordan er de Headsettene som følger med? Lenke til kommentar
trollon Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvordan er de Headsettene som følger med? Ikke noe særlig - lite dynamisk lyd og bemerkelsesverdig lavt volu. Anbefaler å koble til eget headsett ! Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Innstillinger > Personlig > Temaer > Generelle > Valg > Temaeffekter > Av/På . wooh, der ja. Begynte å bli litt smågal her nå. Takker. Høl i hodet at dette er slått av ved standard, og høl i hodet at det skal være så vanskelig å endre. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 wooh, der ja. Begynte å bli litt smågal her nå. Takker. Høl i hodet at dette er slått av ved standard, og høl i hodet at det skal være så vanskelig å endre. Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard Lenke til kommentar
swic Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er det vanlig at Nokia software updater ikke finner den nyeste oppdateringen? Har versjon 20 og har lest at versjon 21 er den nyeste... Mobiltelefonen er uten ganske ny og uten operatørlås. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard Personlig er jeg helt enig, men den aktuelle mobilen henger på en utstillingsvegg, og da synes jeg det er på plass med det lille utvalget av eye-candy som finnes Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard Personlig er jeg helt enig, men den aktuelle mobilen henger på en utstillingsvegg, og da synes jeg det er på plass med det lille utvalget av eye-candy som finnes Tja.. Mobilen går jo en del saktere med den på, så det er heller ikke det beste. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Aargh, mobilen min skulle egentlig komme i dag. Men så var det den forbanna helligdagen, som jeg selvsagt hadde glemt helt. (studenter får ikke fri på sånne dager) Klarer ikke vente mer! Lenke til kommentar
Ajnabee Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei Har en 5800...men hadde et spm. Når jeg skal prøve å surfe påinternett, ber den om å bli koblet til Wifi. Uten å bli koblet til trådløs nettet får jeg ikke kommet på nett. Vet noen hvilken innstiller jeg må ordne? Eller er det noe feil med mobilen min? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prøvde å oppgradere mobilen, men nok en gang finner den ikke mobilen. Jeg forstår ikke dette her, jeg har jo kontakt - og har lastet andre ting på mobilen.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan noen anbefale ett program som kan konvertere filmer til mobilen?? har forsøkt flere, men kun fått lyden, men ikkenoe bilde. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Formatet heter 3gp. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Formatet heter 3gp. Kan du anbefale noen freeware program som kan brukes til å konvertere?? Finner lite på nett. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg brukte et slikt program en gang for å gjøre en hel DivX-film om til 3gp, for å legge det på en billig og dårlig kinesisk mp3-spiller. Det funka greit nok, men jeg husker ikke navnet på programmet. Du kan lese dette her: http://dailymobile.se/forum/index.php?topic=406.0 Endret 21. mai 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Kan noen anbefale ett program som kan konvertere filmer til mobilen?? har forsøkt flere, men kun fått lyden, men ikkenoe bilde. Konverter til .mp4 format Koyote free video converter: med http://download.cnet.com/Koyote-Free-Video...4-10805335.html Har funket for meg og andre, brukt den på over 100 videoer. 3gp har forferdelig kvalitet. Endret 21. mai 2009 av Deem Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan noen anbefale ett program som kan konvertere filmer til mobilen?? har forsøkt flere, men kun fått lyden, men ikkenoe bilde. Konverter til .mp4 format Koyote free video converter: med http://download.cnet.com/Koyote-Free-Video...4-10805335.html Har funket for meg og andre, brukt den på over 100 videoer. 3gp har forferdelig kvalitet. Åssen størrelse bli best på skjermen i mp4 med det programmet? 352 x 288?? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Akkurat nå tester jeg et progfram som heter WinFF i Linux. Den maste litt om manglende kodecs, men den lot seg konvertere til 3g2-formatet. Det virker fint på telefonen, men bildet kunne vært bedre. Endret 21. mai 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Finnes det ikke Xvid-avspillere til S60 v5 enda? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Heisan.. Mye god informasjon i denne tråden. Har lurt på denne tlf en stund, men har vært usikker. Nå som mange av dere har hatt denne en stund, er dere fremdeles like fornøyd? Den berømte sprekken i et hjørne, er den utbedret på nye leveringer eller er den der fremdeles? Og hvis den er der, er den så markant at den er skjemmende? Jeg spør sikkert om ting som er svart på men leter etter en overbevisning enten for eller mot denne telefonen. (Jeg er ny på touch-telefoner og denne vil i så fall bli min første). Kjøpte 2 stykker i slutten av April på Expert, ingen sprekker der Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hm, det var rart, min var innom verksted og de sa at den sprekken skulle være der, p.g.a varmeutslipp. Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå