Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wooh, der ja. Begynte å bli litt smågal her nå. Takker. Høl i hodet at dette er slått av ved standard, og høl i hodet at det skal være så vanskelig å endre.

 

Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard :)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard :)

Personlig er jeg helt enig, men den aktuelle mobilen henger på en utstillingsvegg, og da synes jeg det er på plass med det lille utvalget av eye-candy som finnes :)

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg tema-effekter er en unødvendig plage, og synes det er greit at de er slått av som standard :)

Personlig er jeg helt enig, men den aktuelle mobilen henger på en utstillingsvegg, og da synes jeg det er på plass med det lille utvalget av eye-candy som finnes :)

 

 

Tja.. Mobilen går jo en del saktere med den på, så det er heller ikke det beste.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har en 5800...men hadde et spm. Når jeg skal prøve å surfe påinternett, ber den om å bli koblet til Wifi. Uten å bli koblet til trådløs nettet får jeg ikke kommet på nett.

Vet noen hvilken innstiller jeg må ordne?

Eller er det noe feil med mobilen min?

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale ett program som kan konvertere filmer til mobilen?? har forsøkt flere, men kun fått lyden, men ikkenoe bilde.

 

Konverter til .mp4 format Koyote free video converter:

med http://download.cnet.com/Koyote-Free-Video...4-10805335.html

 

Har funket for meg og andre, brukt den på over 100 videoer.

 

3gp har forferdelig kvalitet.

 

Åssen størrelse bli best på skjermen i mp4 med det programmet?

 

352 x 288??

Lenke til kommentar
Heisan..

 

Mye god informasjon i denne tråden. Har lurt på denne tlf en stund, men har vært usikker. Nå som mange av dere har hatt denne en stund, er dere fremdeles like fornøyd? Den berømte sprekken i et hjørne, er den utbedret på nye leveringer eller er den der fremdeles? Og hvis den er der, er den så markant at den er skjemmende?

Jeg spør sikkert om ting som er svart på men leter etter en overbevisning enten for eller mot denne telefonen. (Jeg er ny på touch-telefoner og denne vil i så fall bli min første).

 

Kjøpte 2 stykker i slutten av April på Expert, ingen sprekker der :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...