Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at det burde gå an, men hvordan gjøres det? Bruker skype via fring idag og får til å gjøre samtaler utmerket, men ikke skru på kameraet så det blir som å bruke laptoppen med webcam. Hadde vært kjekt å kunne snakke på cam til andre på skype uansett hvor en er.

Lenke til kommentar

Så da har jeg bestilt telefonen fra cdon for rett under tre høvdinger. Gleder meg ekstremt :ph34r:

Er det noe av forberedende karakter jeg kan gjøre imens? :p Noen gode guider, eller noe jeg bør sette meg inn i ...?

Det triste er at CDON ofte er tragisk trege å sende varer.

Lenke til kommentar

Når jeg starter opp software updateren til nokia, så viser den at nyeste firmware er v20

men ser jo her at en del av dere har fått v21, hvordan har dere fått den? Noen som kan peke meg i rett retning? :)

Edit; Jeg fant ut av det. :)

Endret av Kimzer
Lenke til kommentar
Når jeg starter opp software updateren til nokia, så viser den at nyeste firmware er v20

men ser jo her at en del av dere har fått v21, hvordan har dere fått den? Noen som kan peke meg i rett retning? :)

Edit; Jeg fant ut av det. :)

care to share ?

Lenke til kommentar
Til dere som er pro med kalender, er det mulig å få et gjøremål til å gjenta seg hver tredje uke? Får jo bare fram hver andre uke og 4 uke... Er litt irriterende a jeg har lørdagsarbeid hver tredje uke, som jeg gjerne vil skrive opp på mobilen :hrm:

Ingen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått min 5800, så jeg vet ikke hvordan man evt. kan gjøre dette på mobilen, men dersom du synkroniserer mot Outlook er det ikke noe problem å få Outlook til å gjenta en hendelse hver 3. uke og på den måten legge det inn i mobilens kalender.

Lenke til kommentar

Leste litt her, fikk litt blanede følelser.

hadde iPhone før men den er stjålet og skal ha ny mobil

Jeg kan få iPhone hvis jeg ønsker det eller 5800.

Kjøper jeg 5800 får jeg det mellomlegget i forhold til iPhone.

Hva skal jeg kjøpe? Skal jeg ta nokian og penger? eller iPhone og ikke penger?

Lenke til kommentar
Leste litt her, fikk litt blanede følelser.

hadde iPhone før men den er stjålet og skal ha ny mobil

Jeg kan få iPhone hvis jeg ønsker det eller 5800.

Kjøper jeg 5800 får jeg det mellomlegget i forhold til iPhone.

Hva skal jeg kjøpe? Skal jeg ta nokian og penger? eller iPhone og ikke penger?

Vente i 20 dager å se om Apple lanserer ny iPhone ? :)

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått min 5800, så jeg vet ikke hvordan man evt. kan gjøre dette på mobilen, men dersom du synkroniserer mot Outlook er det ikke noe problem å få Outlook til å gjenta en hendelse hver 3. uke og på den måten legge det inn i mobilens kalender.

Hmmm... Får teste dette, takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...