genser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kameraet kan brukes av programmer, ja. Det er opp til programvaren rett og slett. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vet at det burde gå an, men hvordan gjøres det? Bruker skype via fring idag og får til å gjøre samtaler utmerket, men ikke skru på kameraet så det blir som å bruke laptoppen med webcam. Hadde vært kjekt å kunne snakke på cam til andre på skype uansett hvor en er. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Å, trodde du mente på mer generellt basis. Tviler på at du kan bruke Fringe til videosamtaler. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så da har jeg bestilt telefonen fra cdon for rett under tre høvdinger. Gleder meg ekstremt Er det noe av forberedende karakter jeg kan gjøre imens? Noen gode guider, eller noe jeg bør sette meg inn i ...? Det triste er at CDON ofte er tragisk trege å sende varer. Lenke til kommentar
Kimzer Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Når jeg starter opp software updateren til nokia, så viser den at nyeste firmware er v20 men ser jo her at en del av dere har fått v21, hvordan har dere fått den? Noen som kan peke meg i rett retning? Edit; Jeg fant ut av det. Endret 17. mai 2009 av Kimzer Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg starter opp software updateren til nokia, så viser den at nyeste firmware er v20men ser jo her at en del av dere har fått v21, hvordan har dere fått den? Noen som kan peke meg i rett retning? Edit; Jeg fant ut av det. care to share ? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg går inn på sider som vgtv.no, står det at jeg trenger en nyere versjon av adobe flashplayer. Må jeg laste ned denne? Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 om du vil se flash hadde det vært greit ja :-) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var ute natt til 17 og klarte miste min 5800, veldig trist. Har lyst på en ny, men mulig jeg venter til N97 kommer. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Til dere som er pro med kalender, er det mulig å få et gjøremål til å gjenta seg hver tredje uke? Får jo bare fram hver andre uke og 4 uke... Er litt irriterende a jeg har lørdagsarbeid hver tredje uke, som jeg gjerne vil skrive opp på mobilen Ingen som vet? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har akkurat fått min 5800, så jeg vet ikke hvordan man evt. kan gjøre dette på mobilen, men dersom du synkroniserer mot Outlook er det ikke noe problem å få Outlook til å gjenta en hendelse hver 3. uke og på den måten legge det inn i mobilens kalender. Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøpte meg denne telefonen på lørdag og lurte på om noen hadde noen forslag til gode programmer. Innstallert operamini foreløpig. Andre forslag? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Liker godt både Weatherbug og Accuweather, Shozu og Fring Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 om du vil se flash hadde det vært greit ja :-) Hvor laster jeg ned flash? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Leste litt her, fikk litt blanede følelser. hadde iPhone før men den er stjålet og skal ha ny mobil Jeg kan få iPhone hvis jeg ønsker det eller 5800. Kjøper jeg 5800 får jeg det mellomlegget i forhold til iPhone. Hva skal jeg kjøpe? Skal jeg ta nokian og penger? eller iPhone og ikke penger? Lenke til kommentar
RissEh Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Leste litt her, fikk litt blanede følelser.hadde iPhone før men den er stjålet og skal ha ny mobil Jeg kan få iPhone hvis jeg ønsker det eller 5800. Kjøper jeg 5800 får jeg det mellomlegget i forhold til iPhone. Hva skal jeg kjøpe? Skal jeg ta nokian og penger? eller iPhone og ikke penger? Vente i 20 dager å se om Apple lanserer ny iPhone ? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 om du skal velge iphone eller 5800 kommer helt ann på hva du bruker mobilen til så det hadde vært kjekt om du utdypte dette litt. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 tror jeg komemr til og selge min 5800 nå .. planer og og kjøpe nokia e75 istede. er ikke det at telefonen er dårlig, jeg vil bare ha taster fremfor trykk skjerm. . Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøp n97 så får du begge deler Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har akkurat fått min 5800, så jeg vet ikke hvordan man evt. kan gjøre dette på mobilen, men dersom du synkroniserer mot Outlook er det ikke noe problem å få Outlook til å gjenta en hendelse hver 3. uke og på den måten legge det inn i mobilens kalender. Hmmm... Får teste dette, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå