Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe at æ ø og å ikke er vanskelige å finne på det norske oppsettet. Mulig at de er til stede på det "største" tastaturet? Eller må vi uansett innom flere trykk for å få frem disse bokstavene?

 

Aner ikke om æ ø og å er på tastaturet, men etter hva jeg vet er dette akkurat den samme telefonen som leveres til norge. Det er en Scandinavisk modell.

 

Min står fortsatt bare videresendt den også! Så posten har stoppet opp etter fortolling her. Litt dårlig akkurat det.

Lenke til kommentar
Blir sikkert en kjempeerfaring å bytte språket fra finsk til norsk da;) hehe

 

Ja akkurat det har jeg tenkt på. Den kommer vel kanskje med finsk.

Skal nok få det til :)

Hvis noen har problemer med å skifte til norsk språk, kan jeg sikkert legge ut en video som viser menyvalget, da jeg får min på engelsk. :)

Estimated arrival er 15. des, gleder meg nå ja! Det ser ut som det blir jevnt race her, finnene var jo veldig raske å sende! :)

Er det noen som har peiling på hvordan man kan få inn nye språk i Symbian? Må hele firmwaren byttes ut for å få dette til? Hadde vært greit å fått inn æ ø å etterhvert!

Lenke til kommentar
Blir sikkert en kjempeerfaring å bytte språket fra finsk til norsk da;) hehe

 

Ja akkurat det har jeg tenkt på. Den kommer vel kanskje med finsk.

Skal nok få det til :)

Hvis noen har problemer med å skifte til norsk språk, kan jeg sikkert legge ut en video som viser menyvalget, da jeg får min på engelsk. :)

Estimated arrival er 15. des, gleder meg nå ja! Det ser ut som det blir jevnt race her, finnene var jo veldig raske å sende! :)

Er det noen som har peiling på hvordan man kan få inn nye språk i Symbian? Må hele firmwaren byttes ut for å få dette til? Hadde vært greit å fått inn æ ø å etterhvert!

 

Vet ikke om det er noe man kan gjøre selv. vil tippe at et nokiaverksted kan legge inn flere språk.

 

Hadde vært supert om du kunne lagt ut menyvalgene ja!

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar
Blir sikkert en kjempeerfaring å bytte språket fra finsk til norsk da;) hehe

 

Ja akkurat det har jeg tenkt på. Den kommer vel kanskje med finsk.

Skal nok få det til :)

Hvis noen har problemer med å skifte til norsk språk, kan jeg sikkert legge ut en video som viser menyvalget, da jeg får min på engelsk. :)

Estimated arrival er 15. des, gleder meg nå ja! Det ser ut som det blir jevnt race her, finnene var jo veldig raske å sende! :)

Er det noen som har peiling på hvordan man kan få inn nye språk i Symbian? Må hele firmwaren byttes ut for å få dette til? Hadde vært greit å fått inn æ ø å etterhvert!

 

Her står det hvordan du flasher Symbian S60, men om dette fungerer for S60v5 vet jeg ikke, og produktkoden for 5800 ligger ikke i listen.

 

Ellers blir alternativet å sende til til et verksted som gjør det for deg.. Koster vel ca 2-300kr. Tror unlock.no gjør det, men om de gjør det før den er lansert i Norge aner jeg ikke..

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

da er du heldig.. min står forsatt her :

 

12.12.08 10.55 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

12.12.08 07.37 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

12.12.08 07.04 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

11.12.08 13.31 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

 

nå må jeg si jeg er litt skuffet her.. men håper du for den i dag da.. så du kan fortelle om det hehe :D

Lenke til kommentar
da er du heldig.. min står forsatt her :

 

12.12.08 10.55 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

12.12.08 07.37 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

12.12.08 07.04 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

11.12.08 13.31 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

 

nå må jeg si jeg er litt skuffet her.. men håper du for den i dag da.. så du kan fortelle om det hehe :D

 

 

Det skal jeg gjøre :) Ikke sikkert ennå da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...