kvams Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 gps som det står om, hvor finner jeg de? Kan jeg laste ned en gps verisjon selv og legge inn, hvilken mappe skal jeg da legge det i? :D:D:D Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 invisibleshield fra zagg.com er feiente fint, men min utgave (en tidlig utgave) blokkerte proximitysensoren (den som skrur av skjermen når du ringer og holder tlf inntil hodet) slik at den ikke fungerte, men det skal nå være fikset. Dekket er litt seigt å ta på, men det bedrer seg etter en stund og blir glattere å ta på. Lenke til kommentar
stormelf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg vurderer å kjøpe 5800 men trenger først litt info om PDF-støtte. Følger det med PDF-leser som funker bra? Med "bra" mener jeg at den duger til å lese alle typer PDF, både lange tekniske manualer i to kolonner og vanlige en-kolonnes bøker, att er enkel å bla i, ikke er ulidelig treg selv om det er mye bilder, og at man enkelt kan hoppe direkte til side 387. Eventuelt hvor mye må man ut med for å få en tilstrekkelig bra PDF-leser? Er det bare Adobe som har noe som fungerer? (Og hvordan er det med sikkerheten? På PC har jo Adobe drøssevis av ultrakritiske sikkerhetshull, så jeg styrer helst unna dem om det er mulig.) Eller finnes det ikke noen bra PDF-leser til Nokia 5800? Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 invisibleshield fra zagg.com er feiente fint, men min utgave (en tidlig utgave) blokkerte proximitysensoren (den som skrur av skjermen når du ringer og holder tlf inntil hodet) slik at den ikke fungerte, men det skal nå være fikset. Dekket er litt seigt å ta på, men det bedrer seg etter en stund og blir glattere å ta på. Tror det er samme de har på cdon.com. Har du over hele, eller bare på skjermen? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 PDF lester til 5800, jeg har Adobe på min, fungerer som bare det. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @: Ivanovic: Bare over skjermen, men du kan kjøpe til hele tlf. Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @: Ivanovic: Jeg kjøpte til hele telefonen fra cdon.com. Men synes det ble ganske stygt. Så endte med og ta av alle utenom den på skjermen. Dekslet på telefonen er ikke så utsatt for riper som man skulle tro. Men er greit og ha på skjermen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har noen butikker nær Oslo S denne skjermbeskyttelsen? Hvilken skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 denne er vel nevnt tidligere i tråden etter det jeg husker billig er den også Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Faen i svarte, jeg trenger hjelp med et 5800-problem. Jeg har oppdatert telefonen med nyeste firmware(tror jeg), versjon V 20.0.012 Problemet er; Jeg får ikke meldinger som blir sendt til meg. Det tar minst et døgn før jeg får dem, hvis jeg ikke slår av og på telefonen. Om jeg skrur av telefonen, tar ut batteriet og setter det inn og skrur på telefonen, får jeg flere meldinger som egentlig skulle ha kommet dagen(e) før. Dette irriterer meg lang ned til ræva, og jeg må ha dette fikset. Ringte telenor kundeservice, og de hjalp meg med resetting av meldinginnstillinger. Har også satt telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, men ingenting hjelper. Har ingen apps til telefonen, da jeg avinnstallerte alt. Skiftet til djuice complete når jeg fikk telefonen, om det skulle interessere dere. På forhånd takk. EDIT: Kan/bør jeg skifte til nest nyeste firmwaren istedet, å sjekke om ting virker da? Endret 28. april 2009 av jonfla91 Lenke til kommentar
SEO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som vet om det er mulig å manipulere hvordan 5800 leser tekststørrelser? Altså, jeg har prøvd med verdana og tahoma, men kunne godt tenke meg å nedjustere selve tekststørrelsen. Setter jeg størrelsen til small på mobilen forsvinner teksten under ikonene, det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fikk telefonen på søndag. Alt fungerte fint til i dag. prøvde å koble til pc-suit, og det gikk fint, men klarte ikke å oppdatere FW på telefonen. Men men, når jeg skal ringe noen nå får jeg dette opp: "ikke tilgang til kontaktene lagret på sim-kortet". Det er ganske kjipt når man har alle kontaktene lagret på sim-kortet... noen som har peil? Saken er at alle kontaktene er der, men jeg kan ikke ringe dem(kunne det i går). Opplever at telefonen henger seg opp ganske ofte også. Kamerat er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hm, kamera er litt dårlig, men ikke latterlig, hvis du bruker kun auto da er jeg enig. Jeg har faktisk klart å tatt en del gode bilder med det. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Min e71 synes jeg tar bedre bilder enn denne telefonen. 3,2mp på den også. Men fikk kan ringe kontaktene min nå, måtte bare restarte telefonen. Men jeg får ikke hele navnet til kontaktene mine i telefonboken, er jo bare maks 14 bokstaver... noen som vet hvordan man endre det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Min e71 synes jeg tar bedre bilder enn denne telefonen. 3,2mp på den også. Men fikk kan ringe kontaktene min nå, måtte bare restarte telefonen. Men jeg får ikke hele navnet til kontaktene mine i telefonboken, er jo bare maks 14 bokstaver... noen som vet hvordan man endre det? Lagre kontaktene i telefonen istedet for sim kortet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 da var min 5800 bestilt gleder meg som en unge ved middagsbordet på julaften. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eg og har nettopp bestilt ein 5800. Eg greier nesten ikkje å vente på den. Det blir ein kjempeoppgradering i forhold til min Nokia N70 som eg endå brukar. Er det nokon som veit om det kjem eller finst ein Opera mobile versjon for Symbian 5th? Det hadde vert ein fordel sidan eg brukar mobiltelefonen eindel til nettsurfing. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 finnes, men fungerer ikke helt perfekt enna Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hei. Min e71 synes jeg tar bedre bilder enn denne telefonen. 3,2mp på den også. Men fikk kan ringe kontaktene min nå, måtte bare restarte telefonen. Men jeg får ikke hele navnet til kontaktene mine i telefonboken, er jo bare maks 14 bokstaver... noen som vet hvordan man endre det? Lagre kontaktene i telefonen istedet for sim kortet. TAkk for svar! Noen som har peiling på hvordan man kan stille på ringetonenivået? Har lett igjennom hele telefonen, men finner det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå