Windows8 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som har link til noen kvalitetsmessig gode temaer til mobilen? Bynner å gå lei av den som følger med... Ja. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som vet om det sorte modellen av 5800 selges her til lands? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har link til noen kvalitetsmessig gode temaer til mobilen? Bynner å gå lei av den som følger med... Ja. Det er mange temaer å hente på Daily Mobile, men ikke alle fungerer like bra. Det gjelder jo generelt, f.eks om man laster ned fra zedge.no .Men på Daily Mobile er det ofte tilbakemeldinger fra folk som har brukt dem. Dermed er det lettere å sile ut temaer som ikke fungerer skikkelig. Jeg har selv lastet ned fra Daily Mobile. Har endt opp med to temaer; det blå og det svarte som finnes i blå og svart utgave av telefonen. Det finnes også det røde, men jeg har det allerede, siden jeg har den røde utgaven av telefonen. De som har denne utgaven, har nok irritert seg over at i enkelte situasjoner er tekst og tall dårlig lesbart. Når jeg f.eks får ukentlig saldo på SMS fra banken min, vises saldoen med røde tall. Det er ikke lett å lese på svart bakgrunn. På det svarte temaet er det da grå tall, mens det er blå på den blå utgaven. Sistnevnte er lettest å lese, så jeg bruker det blå temaet. De som har irritert seg over dette, vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tenker på å kjøpe en Nokia 5800 fra enten Tele2 eller Netcom, men noen nevnte at man kanskje ikke ville ha tilgang til de nyeste oppdateringene fra Nokia hvis man har en operatørlåst mobil. Vet dere om dette gjelder disse operatørene? Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tenker på å kjøpe en Nokia 5800 fra enten Tele2 eller Netcom, men noen nevnte at man kanskje ikke ville ha tilgang til de nyeste oppdateringene fra Nokia hvis man har en operatørlåst mobil. Vet dere om dette gjelder disse operatørene? Det er nok bare tull, min er låst til NetCom, og jeg oppdaterte mobilen min nå nylig. Så bare kjøpe i vei! Endret 19. april 2009 av mnemic Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har link til noen kvalitetsmessig gode temaer til mobilen? Bynner å gå lei av den som følger med... Ja. De temaene var utrolig bra, beste jeg har vært borti hittil. Men jeg får ingen av de til å funke. Jeg snakker om sun, jupiter, moon temaene. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bare jeg som har problemet med at jeg ikke klarer å hoppe mellom faner (slike du feks ser i loggen og i Fring) når jeg bruker et custom tema? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da har jeg fått et problem med telefonen min. Den nekter å motta meldinger. Jeg må ta av telefonen og på igjen, og da viser den hva jeg har fått av meldinger. Får ikke beskjed om at det er kommet meldinger før jeg tar på tlf, da får jeg beskjed om "du har x nye meldinger", så er tydelig at de kommer inn på tlf selv om jeg ikke får beskjed om det. Noen tips her? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har en side med mange gratis programmer til denne mobilen? som feks msn? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Irriterer meg at eneste måten å få flere enn fire snarveier fra standby er å kjøpe et program til 400,- kr. Noen som vet om en grei måte å få flere snarveier? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Irriterer meg at eneste måten å få flere enn fire snarveier fra standby er å kjøpe et program til 400,- kr. Noen som vet om en grei måte å få flere snarveier? Google Handy Shell. Fins hvert fall til S60v3, fins nok til v5 også. Lenke til kommentar
jic Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da har jeg fått et problem med telefonen min. Den nekter å motta meldinger. Jeg må ta av telefonen og på igjen, og da viser den hva jeg har fått av meldinger. Får ikke beskjed om at det er kommet meldinger før jeg tar på tlf, da får jeg beskjed om "du har x nye meldinger", så er tydelig at de kommer inn på tlf selv om jeg ikke får beskjed om det. Noen tips her? Har du brukt noen form for skjermbeskytter? Lenke til kommentar
lha Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal låseknappen lage lyd? Når jeg tar knappen helt ned så føles det som om den løsner fra fjæren. For å få den til å fungere igjen må jeg ta den helt opp og liksom dytte den på plass. Det føltes bare litt merkelig at det skulle være slik. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 er ikke slik på min. . mulig det er en løs greie inni der ja. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Irriterer meg at eneste måten å få flere enn fire snarveier fra standby er å kjøpe et program til 400,- kr. Noen som vet om en grei måte å få flere snarveier? Google Handy Shell. Fins hvert fall til S60v3, fins nok til v5 også. Har handy shell på trial, men den koster hakket mer enn jeg er villig til å betale Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eneste jeg ikke kan fordra med denne mobiltelefonen, er at jeg ikke finner ut hvordan jeg bruker tastatur under samtale. Gørr irriterende! Klarer ikke å ringe til kontofon eller noe som i det hele tatt krever å taste seg inn på innvalg. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Under samtalen trykker du valg, blar ned til "vis startskjerm". Litt kronglete, men det går greit.. Lenke til kommentar
luna Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Eneste jeg ikke kan fordra med denne mobiltelefonen, er at jeg ikke finner ut hvordan jeg bruker tastatur under samtale. Gørr irriterende! Klarer ikke å ringe til kontofon eller noe som i det hele tatt krever å taste seg inn på innvalg. Det er bare å trykke på "Oppringing" under samtalen Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eneste jeg ikke kan fordra med denne mobiltelefonen, er at jeg ikke finner ut hvordan jeg bruker tastatur under samtale. Gørr irriterende! Klarer ikke å ringe til kontofon eller noe som i det hele tatt krever å taste seg inn på innvalg. Det er bare å trykke på "Oppringing" under samtalen På min kan jeg hente frem tastaturet når som helst ved å trykke grønn svarknapp. Den som viser samtalelogg fra startskjerm, men om jeg har andre menyer eller internett oppe tar den frem tastaturet i stedet :!: Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eneste jeg ikke kan fordra med denne mobiltelefonen, er at jeg ikke finner ut hvordan jeg bruker tastatur under samtale. Gørr irriterende! Klarer ikke å ringe til kontofon eller noe som i det hele tatt krever å taste seg inn på innvalg. Det er bare å trykke på "Oppringing" under samtalen Ja det å trykke på "oppringning" må være det enkleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå