hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du har samme problem som meg.. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Okay, kjipt at det skulle starte sånn med telefonen da. Da drar jeg og leverer denn i morra, håper jeg får en ny en på stedet. Siden jeg fikk den i dag. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg hadde min i to dager, men fikk ikke en ny på stedet. Nokia sa ja, men Elprice sa nei.. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hva skjedde videre ? ble den sendt inn osv ? Det tok telekiosken flere dager og skaffe meg et batteri til telefonen så de for værsågod og gi meg en ny en der og da. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg hadde min i to dager, men fikk ikke en ny på stedet. Nokia sa ja, men Elprice sa nei.. du skulle fått ny, det er noe som heter DOA tid, dette betyr at om telefonen er "skadet/det er noe feil"(7 dager) i det du får pakken SKAL du få ny Vare. skulle kjøpt os elkjøp vettu Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva får du me i pakken? (Fra Netcom) Får du alt de som står på siden? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dere som ikke får kontakt med telefonen, har dere prøvd en hard reset med *#7370# og kode 12345 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vel det har ikke skjedd mye.. Dette hente onsdag 6.april, d.v.s halv arbeidsdag p.g.a påske. Så nå har jeg mast litt på Elprice, så jeg får svar i morgen. Enten skal den på verksted, noe som (i følge dem) ikke tar mer en tre dager, eller så kan det faktisk hende jeg får en ny en på stedet. Jeg håper så klart på det siste, ofte kan slike "mandags"mobiler ha flere problemer med seg. Jeg har altså nå to problemer. 1) får ikke bruke Nokia Maps (noe som var en av grunnene til jeg kjøpte mobilen) 2) får ikke oppgradert fw på den, noe som en bør kunne få til hjemme. Nokia Norge prøvde seg i dag når jeg ringte til dem. "Hvis ikke du får rettet opp feilen, så kan du bare sende den inn til oss hver gang du skal oppgradere den, vi får det til uansett" - Å nei, du Nokia Norge! Dette skal fungere HOS MEG! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du får ikke til å oppdatere ved å trykke *#0000# og trykke valg - se etter oppdateringer? Høres jo i bunn og grunn ut som om at det er en alvorlig feil med programvaren på enkelte telefoner som ble sendt ut, som hindrer telefonen å få kontakt med pc og diverse andre saker. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du får ikke til å oppdatere ved å trykke *#0000# og trykke valg - se etter oppdateringer? Høres jo i bunn og grunn ut som om at det er en alvorlig feil med programvaren på enkelte telefoner som ble sendt ut, som hindrer telefonen å få kontakt med pc og diverse andre saker. Jeg får se hva jeg har, men ikke lagt inn den nye 20xxx Selv Nokia sa at det var noen med feil ja.. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Åssen hard resseter man ? når jeg trykker på fabrikk gjennopprett så kan jeg ikke skrive noe annent enn tall ? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har resettan noen ganger nå, men det funker ikke. Må nok ned å levere denn i morra. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Du får ikke til å oppdatere ved å trykke *#0000# og trykke valg - se etter oppdateringer? Høres jo i bunn og grunn ut som om at det er en alvorlig feil med programvaren på enkelte telefoner som ble sendt ut, som hindrer telefonen å få kontakt med pc og diverse andre saker. Jeg får se hva jeg har, men ikke lagt inn den nye 20xxx Selv Nokia sa at det var noen med feil ja.. Nei da er det vel ikke noe håp egentlig, hva skjer når du velger se etter oppdateringer da? Endret 15. april 2009 av Stig-Arne Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ved *"0000" så får jeg opp V. 11.0.008 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ved *"0000" så får jeg opp V. 11.0.008 Men hva skjer om du prøver å trykke på valg - se etter oppdateringer? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Forstår ikke helt? Jeg får ikke oppdatert, det står bare at den ikke finner mobilen når jeg prøver, mens alt annet går helt greit mellom pc og mobil. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da fikk jeg svar fra Elprice, den må sendes inn.. Jeg tar det over helgen, har lyst til å ha den litt til så jeg kan teste den litt mer. Får bare håpe det går fort å få den tilbake. Noen som vet noe mer om den sprekken, skal den være der eller ikke. Hvis ikke så ber jeg dem bytte skrue på den med det samme. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg må også levere denn inn, i butikken så sa de at de måtte sende den til nokia for og sjekke at det var noe galt. håper ikke det tar langt tid. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tror mye av problemet med denne tlf er at det er Nokias første touch. Har egentlig N95 8GB, men har satt meg inn i 5800en til søstra mi. GUIet og funksjonaliteten er veldig lik den jeg har, derfor jeg har uttalt meg en del rundt denne tlf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå