Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde min i to dager, men fikk ikke en ny på stedet.

Nokia sa ja, men Elprice sa nei..

du skulle fått ny, det er noe som heter DOA tid, dette betyr at om telefonen er "skadet/det er noe feil"(7 dager) i det du får pakken SKAL du få ny Vare.

skulle kjøpt os elkjøp vettu ;)

Lenke til kommentar

Vel det har ikke skjedd mye..

Dette hente onsdag 6.april, d.v.s halv arbeidsdag p.g.a påske.

Så nå har jeg mast litt på Elprice, så jeg får svar i morgen. Enten skal den på verksted, noe som (i følge dem) ikke tar mer en tre dager, eller så kan det faktisk hende jeg får en ny en på stedet.

Jeg håper så klart på det siste, ofte kan slike "mandags"mobiler ha flere problemer med seg.

Jeg har altså nå to problemer.

1) får ikke bruke Nokia Maps (noe som var en av grunnene til jeg kjøpte mobilen)

2) får ikke oppgradert fw på den, noe som en bør kunne få til hjemme.

Nokia Norge prøvde seg i dag når jeg ringte til dem. "Hvis ikke du får rettet opp feilen, så kan du bare sende den inn til oss hver gang du skal oppgradere den, vi får det til uansett"

- Å nei, du Nokia Norge! Dette skal fungere HOS MEG!

Lenke til kommentar

Du får ikke til å oppdatere ved å trykke *#0000# og trykke valg - se etter oppdateringer?

Høres jo i bunn og grunn ut som om at det er en alvorlig feil med programvaren på enkelte telefoner som ble sendt ut, som hindrer telefonen å få kontakt med pc og diverse andre saker.

Lenke til kommentar
Du får ikke til å oppdatere ved å trykke *#0000# og trykke valg - se etter oppdateringer?

Høres jo i bunn og grunn ut som om at det er en alvorlig feil med programvaren på enkelte telefoner som ble sendt ut, som hindrer telefonen å få kontakt med pc og diverse andre saker.

Jeg får se hva jeg har, men ikke lagt inn den nye 20xxx

Selv Nokia sa at det var noen med feil ja..

Lenke til kommentar

Jeg får se hva jeg har, men ikke lagt inn den nye 20xxx

Selv Nokia sa at det var noen med feil ja..

Nei da er det vel ikke noe håp egentlig, hva skjer når du velger se etter oppdateringer da?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra Elprice, den må sendes inn..

Jeg tar det over helgen, har lyst til å ha den litt til så jeg kan teste den litt mer.

Får bare håpe det går fort å få den tilbake.

Noen som vet noe mer om den sprekken, skal den være der eller ikke.

Hvis ikke så ber jeg dem bytte skrue på den med det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...