Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Høres rart ut, hvor mye varme kan det komme ut av den cpu'en da?

 

Vell, det er ikke godt å si, men mobiler med touch-skjermer har andre krav til hvor "tett" en mobil skal være mtp støv (igjen, ifølge ryktene). Mulig at sprekken i høyre hjørne er et plaster på et uforutsett kjølebehov? Litt derfor jeg lurer på om noen har fått fikset sprekken ved tilbakelevering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres rart ut, hvor mye varme kan det komme ut av den cpu'en da?

 

Vell, det er ikke godt å si, men mobiler med touch-skjermer har andre krav til hvor "tett" en mobil skal være mtp støv (igjen, ifølge ryktene). Mulig at sprekken i høyre hjørne er et plaster på et uforutsett kjølebehov? Litt derfor jeg lurer på om noen har fått fikset sprekken ved tilbakelevering.

 

 

Rart, da jeg ikke kan se denne sprekken på andre touchmobiler..

 

 

En annen ting, hvis jeg tar vare på bilder osv. men sletter alt annet på minnekortet, kan jeg da få noe problemer med mobilen etter på? Den skal inn på verksted, og tenkte å starte med "rent" minnekort når jeg får den tilbake.

Lenke til kommentar
Har lest en del i denne tråden, og har omtrent bare negative ting om denne mobilen. Har bestilt en og får den i morgen. Men er den virkelig så dårlig?

 

haha nei, den er ikke dårlig. .

 

grunnen til at det er skrevet mye om "Feilene" er fordi folk vil vite om det finnes en løsning på deres div* problemer. .

 

er ikke mange sm skriver de har klart ditt og datt og hvor frnøyd de er.

 

men jeg er meget fornøyd. eneste som "plager" meg er at jeg ikke får oppdatert den uten og koble den til pc, men dette er ikke noe stort minus syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Har lest en del i denne tråden, og har omtrent bare negative ting om denne mobilen. Har bestilt en og får den i morgen. Men er den virkelig så dårlig?

 

haha nei, den er ikke dårlig. .

 

grunnen til at det er skrevet mye om "Feilene" er fordi folk vil vite om det finnes en løsning på deres div* problemer. .

 

er ikke mange sm skriver de har klart ditt og datt og hvor frnøyd de er.

 

men jeg er meget fornøyd. eneste som "plager" meg er at jeg ikke får oppdatert den uten og koble den til pc, men dette er ikke noe stort minus syntes jeg :)

 

 

Jeg liker ikke utseendet spesielt godt. Plastikk-kanten rundt displayet trekker spesielt ned, selv om den beskytter til en viss grad. 5800 er en meget bra telefon, og utstyrt til tusen. Jeg har ikke hatt problemer med min, men kommer til å gå for en telefon med et penere utseende.

Lenke til kommentar
Har lest en del i denne tråden, og har omtrent bare negative ting om denne mobilen. Har bestilt en og får den i morgen. Men er den virkelig så dårlig?

 

Personlig så sliter min med nokia maps, og med å få den oppgradert, når det er sagt så må jeg si at jeg liker denne mobilen bare mer og mer, og til tross for noen (for meg store) feil, så angrer jeg ikke i det hele tatt på kjøpet.

 

Vs. min gamle N73 så varer batteriet leeeeeenge også på 5800'n

Lenke til kommentar

Hvordan oppdaterer man Telefonen ? og når jeg skal overføre musikk osv til telefonen med PC suit så får jeg bare beskjed om at Mobilen er i modus for filoverføring, men på telefonen står det at den er i PC suit modus ? har innstalert det som var på den CDen som fulgte med.

 

Edit nå står det i PC suit at Telefonen ikke er tilkoblet, har koblet den ut og inn og får opp på telefone at den er tilkoblet. kan også se mobilen på min datamaskin

Endret av Hoochiekoo94
Lenke til kommentar
Hvordan oppdaterer man Telefonen ? og når jeg skal overføre musikk osv til telefonen med PC suit så får jeg bare beskjed om at Mobilen er i modus for filoverføring, men på telefonen står det at den er i PC suit modus ? har innstalert det som var på den CDen som fulgte med.

 

Edit nå står det i PC suit at Telefonen ikke er tilkoblet, har koblet den ut og inn og får opp på telefone at den er tilkoblet. kan også se mobilen på min datamaskin

 

Hm... høres ut som det problemet jeg har.. Og min skal leveres i morgen.

Lenke til kommentar
Levere denn inn ? får nå opp en melding som sier:At Nokia 5800 er tilkoblet via tilkoblingsmoduesen for data kable, som ikke er kompatibel med ovi suit. ? forslag, håper ikke jeg må levere denn inn. :S

 

SLETT Ovi suite, makan til møkk. legg inn siste versjon av PC Suite. Da skal du se at det ordner seg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...