Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si det, får bare beskjed om at den ikke får kontakt med mobilen, men alt det andre går.. Det var mye lettere med min N73, så her tror jeg det må være noe galt.

Du oppdaterer med kabel sant? Fant den alle drivere da du plugga inn USBen? Også velger du Nokia PC Suite når popupen dukker opp?

Lenke til kommentar

Noen med erfaringer om moobi? Skal sende inn min 5800 der og få reparert glippen oppe i hjørnet. Men jeg har i ettertid begynt å tenke på om jeg kanskje skulle ringt i morgen og sagt at jeg ikke trenger service likevel, fordi jeg har hørt litt negativt om moobi, at de er useriøse osv.

Lenke til kommentar

Har ett lite problem.

Jeg får ikke brukt låsekoden på telefonen, standarden 123455 er feil, og om jeg har byttet så er det en bestemt kode jeg alltid bruker.

En annen ting er at når jeg skal endre den så er skrivespråket tekst som standard og ikke siffere. Noen fler med samme problem? (heldigvis så låses telefonen bare i fem min etter fem feile forsøk :p)

 

Og evcentuelt hvordan finner jeg ut telefonlåskoden? :S

Lenke til kommentar
Har ett lite problem.

Jeg får ikke brukt låsekoden på telefonen, standarden 123455 er feil, og om jeg har byttet så er det en bestemt kode jeg alltid bruker.

En annen ting er at når jeg skal endre den så er skrivespråket tekst som standard og ikke siffere. Noen fler med samme problem? (heldigvis så låses telefonen bare i fem min etter fem feile forsøk :p)

 

Og evcentuelt hvordan finner jeg ut telefonlåskoden? :S

Er ikke standaren 12345?

Lenke til kommentar
Bare lurer .. men, er det noen som har et godt svar på hvorfor det ofte tar lang tid og koble til GPS første gangen?

 

Det har med virkemåten til GPS å gjøre. GPS'en er avhengig av å bli fortalt hvilke satelitter den kan regne med å "se" på et gitt tidspunkt på et gitt sted i verden. Denne almankkdataen sendes bare ut fra satelittene hvert 15. minutt (mener jeg å huske). Så hvis du slår på GPS for første gang, eller har flyttet deg en større distanse, kan det altså ta opptil 15 minutter før den får posisjonen.

Lenke til kommentar

Ser at mange skal sende tilbake mobilen pga. sprekken i toppen høyre hjørne.

Jeg las på et forum (husker ikke hvor desverre) om en bruker som hadde gått i en av nokias' butikker og påpekt feilen.

Han ble da informert om at sprekken var lagd med vilje for å gi lufting til CPU'en og at alle 5800 skulle ha denne.

Does this make sense to you?

Er det noen som faktisk har fått tilbake en mobil hvor denne sprekken er fikset?

Lenke til kommentar
Noen med erfaringer om moobi? Skal sende inn min 5800 der og få reparert glippen oppe i hjørnet. Men jeg har i ettertid begynt å tenke på om jeg kanskje skulle ringt i morgen og sagt at jeg ikke trenger service likevel, fordi jeg har hørt litt negativt om moobi, at de er useriøse osv.

 

Har min 5800 på rep hos moobi for andre gang.

Første gangen kjørte de en resett og innstallerte feil software !!!

De fikset dessuten ikke hva jeg sa var feil med telefonen.

Har nå sendt den tilbake. Fikser de det ikke nå kutter jeg ut tele2 for godt.

Jeg har ingenting imot tele2, men moobi virker helt useriøse.

Lenke til kommentar
Ser at mange skal sende tilbake mobilen pga. sprekken i toppen høyre hjørne.

Jeg las på et forum (husker ikke hvor desverre) om en bruker som hadde gått i en av nokias' butikker og påpekt feilen.

Han ble da informert om at sprekken var lagd med vilje for å gi lufting til CPU'en og at alle 5800 skulle ha denne.

Does this make sense to you?

Er det noen som faktisk har fått tilbake en mobil hvor denne sprekken er fikset?

 

 

Høres rart ut, hvor mye varme kan det komme ut av den cpu'en da?

Lenke til kommentar

Har ikke noe god erfaring med moobi fra den gangen jeg hadde Tele2 og ville skygget langt unna den butikken. Bedre å gå en annen plass. Alt de skulle gjøre var å fjerne operatørlåsen på en telefon som Tele2 ikke klarte å gi riktig kode på. Etter 1 mnd kom telefonen tilbake uten at operatørlåsen var fjernet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...