hojohansen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Si det, får bare beskjed om at den ikke får kontakt med mobilen, men alt det andre går.. Det var mye lettere med min N73, så her tror jeg det må være noe galt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Si det, får bare beskjed om at den ikke får kontakt med mobilen, men alt det andre går.. Det var mye lettere med min N73, så her tror jeg det må være noe galt. Du oppdaterer med kabel sant? Fant den alle drivere da du plugga inn USBen? Også velger du Nokia PC Suite når popupen dukker opp? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Stemmer, jeg vet hvordan det gjøres, men får det ikke til, snakket med Nokia Norge, og de fortalte at det må være noe feil med mobilen min, enkelte 5800'er har den feilen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg får ikke fram kart i sports tracker. Noe spesielt som må gjøres for å få dette til, eller må det legges inn egne kart til dette? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg postet en skjermdump av mine innstillinger i Sportstracker noen sider tilbake. Fungerer ihvertfall fint med kartet for meg. Pass forresten på at du har siste versjon av Sportstracker. Slet selv litt med kartet i den forrige versjonen. Skal ikke være nødvendig med egne kart. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror jeg bruker samme innstillinger. Skal sjekke Lenke til kommentar
akle Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som har forslag til et sport armbånd til 5800. Hadde vert fint om touchscreen'en fungerte, og at den tåler regn. Noen som bruker denne telefonen regelmessig til trening? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen med erfaringer om moobi? Skal sende inn min 5800 der og få reparert glippen oppe i hjørnet. Men jeg har i ettertid begynt å tenke på om jeg kanskje skulle ringt i morgen og sagt at jeg ikke trenger service likevel, fordi jeg har hørt litt negativt om moobi, at de er useriøse osv. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har ett lite problem. Jeg får ikke brukt låsekoden på telefonen, standarden 123455 er feil, og om jeg har byttet så er det en bestemt kode jeg alltid bruker. En annen ting er at når jeg skal endre den så er skrivespråket tekst som standard og ikke siffere. Noen fler med samme problem? (heldigvis så låses telefonen bare i fem min etter fem feile forsøk ) Og evcentuelt hvordan finner jeg ut telefonlåskoden? :S Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har ett lite problem.Jeg får ikke brukt låsekoden på telefonen, standarden 123455 er feil, og om jeg har byttet så er det en bestemt kode jeg alltid bruker. En annen ting er at når jeg skal endre den så er skrivespråket tekst som standard og ikke siffere. Noen fler med samme problem? (heldigvis så låses telefonen bare i fem min etter fem feile forsøk ) Og evcentuelt hvordan finner jeg ut telefonlåskoden? :S Er ikke standaren 12345? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jo standaren er 12345 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Men i alle dagar - takk for låsekoden, men eg får ikkje skrive inn '1'! Frustrerande. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er ikke standaren 12345? Ja jeg bare var litt seint oppe, skrev vist et 5 tall for mye, men jeg får fortsatt ikke byttet låsekode. Kan man gjøre dette på butikken? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei. Tror du må sende den til verksted for ordentlig flashing om du har glemt låsekoden. Koster gjerne fra 400 kr og opp. Lenke til kommentar
mixer23 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bare lurer .. men, er det noen som har et godt svar på hvorfor det ofte tar lang tid og koble til GPS første gangen? Det har med virkemåten til GPS å gjøre. GPS'en er avhengig av å bli fortalt hvilke satelitter den kan regne med å "se" på et gitt tidspunkt på et gitt sted i verden. Denne almankkdataen sendes bare ut fra satelittene hvert 15. minutt (mener jeg å huske). Så hvis du slår på GPS for første gang, eller har flyttet deg en større distanse, kan det altså ta opptil 15 minutter før den får posisjonen. Lenke til kommentar
Paxon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser at mange skal sende tilbake mobilen pga. sprekken i toppen høyre hjørne. Jeg las på et forum (husker ikke hvor desverre) om en bruker som hadde gått i en av nokias' butikker og påpekt feilen. Han ble da informert om at sprekken var lagd med vilje for å gi lufting til CPU'en og at alle 5800 skulle ha denne. Does this make sense to you? Er det noen som faktisk har fått tilbake en mobil hvor denne sprekken er fikset? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen med erfaringer om moobi? Skal sende inn min 5800 der og få reparert glippen oppe i hjørnet. Men jeg har i ettertid begynt å tenke på om jeg kanskje skulle ringt i morgen og sagt at jeg ikke trenger service likevel, fordi jeg har hørt litt negativt om moobi, at de er useriøse osv. Har min 5800 på rep hos moobi for andre gang. Første gangen kjørte de en resett og innstallerte feil software !!! De fikset dessuten ikke hva jeg sa var feil med telefonen. Har nå sendt den tilbake. Fikser de det ikke nå kutter jeg ut tele2 for godt. Jeg har ingenting imot tele2, men moobi virker helt useriøse. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tenkte jeg skulle ringe og avbestille service hos Moobi. Blir det et problem, tar jeg det heller med et mobilverksted i mitt distrikt, så jeg slipper alt ventingen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser at mange skal sende tilbake mobilen pga. sprekken i toppen høyre hjørne.Jeg las på et forum (husker ikke hvor desverre) om en bruker som hadde gått i en av nokias' butikker og påpekt feilen. Han ble da informert om at sprekken var lagd med vilje for å gi lufting til CPU'en og at alle 5800 skulle ha denne. Does this make sense to you? Er det noen som faktisk har fått tilbake en mobil hvor denne sprekken er fikset? Høres rart ut, hvor mye varme kan det komme ut av den cpu'en da? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har ikke noe god erfaring med moobi fra den gangen jeg hadde Tele2 og ville skygget langt unna den butikken. Bedre å gå en annen plass. Alt de skulle gjøre var å fjerne operatørlåsen på en telefon som Tele2 ikke klarte å gi riktig kode på. Etter 1 mnd kom telefonen tilbake uten at operatørlåsen var fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå