Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

har et lite problem. jeg måtte sende inn 5800'en min, fordi den hang seg helt opp. når jeg fikk den tilbake hadde de lagt inn den nye oppdateringen v20 greiene, men nå kommer jeg ikke inne på wlan nettverk? :S det står bare gateway ikke funnet.

Noen som har opplevd det samme, eller vet hva jeg må gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil en hard reset fjerne alle personlige innstillinger, så som blant annet logger, meldinger, bilder og kontakter?

Jeg må sende telefonen inn til reparasjon, og ønsker ikke ovenstående liggende på telefonen i tilfelle jeg får en ny tilbake :)

Lenke til kommentar
Hei

Har prøvd å laste ned noe fra et tidligere tips her inne.

http://gallery.mobile9.com/ og http://dailymobile.se/

men får hele tiden sertifikat utgått. Mener å ha lest om en løsning her inne, men finner det ikke igjen. Noen som har løsningen på dette ?

takk til alle for kjempegod hjelp her på forumet. :-)

Du må signere programmene. Se litt tilbake på forrige poster på denne tråden. Du finner en tutorial der.

OK takk skal prøve det. Men det er altså ingen kvikk fiks, mener å huske at noen nevnte at man kunne sette tilbake dato/tid på mobilen. men vet ikke for hvor lenge!

Det avhenger av sertifikatet til hvert enkelt program. Noen har feks 01.01.07-01.01.08 osv. Andre programmer hjelper ikke dette i det hele tatt da tlf faktisk ikke vil godta fila.

Hei

Jeg finner ikke ut av dette problemet. har sjekket 20 sider tilbake i denne tråden og googlet, men finner altså ikke ut av dette med sertifikat utgått.

fint om noen kunne legge inn denne guiden eller tutorial på nytt her på forumet.

Da dette er rimelig frustrerende. Please anyone. :-)

Fikk også en fil i pdf utgave, som jeg ikke fikk åpnet, er løsningen her å laste ned adobe reader til mobilen ?

ENDELIG. HURRA HURRA. har jeg fått det til. :-) fant hjelpen på side 139. mange takk til deg som la ut svaret fra nokia. :-) :-)

Ser nå etter på at mail for excange er borte, (kan bare laste det ned på nytt)men betyr det at jeg har fått en "brukt" telefon fra Telenor, (bestilte av telenors hjemmeside)siden app tydeligvis er blitt installert etterpå. trodde den var en del av telefonen jeg.

Noen som vet hvordan dette kan foregå. Hilsen Nysgjerrig.

Endret av flekken
Lenke til kommentar
Vil en hard reset fjerne alle personlige innstillinger, så som blant annet logger, meldinger, bilder og kontakter?

Jepp. De tar stort sett hard reset på verkstedet uansett, men du taper ingenting på å gjøre det selv, så klart. Minnekortet kan du selvsagt ta ut før du sender den inn.

Lenke til kommentar
Hei

Har prøvd å laste ned noe fra et tidligere tips her inne.

http://gallery.mobile9.com/ og http://dailymobile.se/

men får hele tiden sertifikat utgått. Mener å ha lest om en løsning her inne, men finner det ikke igjen. Noen som har løsningen på dette ?

takk til alle for kjempegod hjelp her på forumet. :-)

Du må signere programmene. Se litt tilbake på forrige poster på denne tråden. Du finner en tutorial der.

OK takk skal prøve det. Men det er altså ingen kvikk fiks, mener å huske at noen nevnte at man kunne sette tilbake dato/tid på mobilen. men vet ikke for hvor lenge!

Det avhenger av sertifikatet til hvert enkelt program. Noen har feks 01.01.07-01.01.08 osv. Andre programmer hjelper ikke dette i det hele tatt da tlf faktisk ikke vil godta fila.

Hei

Jeg finner ikke ut av dette problemet. har sjekket 20 sider tilbake i denne tråden og googlet, men finner altså ikke ut av dette med sertifikat utgått.

fint om noen kunne legge inn denne guiden eller tutorial på nytt her på forumet.

Da dette er rimelig frustrerende. Please anyone. :-)

Fikk også en fil i pdf utgave, som jeg ikke fikk åpnet, er løsningen her å laste ned adobe reader til mobilen ?

Hvordan ser man forresten at et program er signert eller ikke ? Ds

Lenke til kommentar
WLAN fungere ikke. Jeg får bare opp at "gateway svarer ikke" men internettet fungerer helt fint når jeg bruker pc. Noen som vet hva dette kan være?

Bare en wild guess,du har ikke en Speedtouch router fra NGT?

Du kan følge guiden som ligger på Nokia Discussions

funka strøkent for min del iallefall

Endret av NoKeR
Lenke til kommentar
WLAN fungere ikke. Jeg får bare opp at "gateway svarer ikke" men internettet fungerer helt fint når jeg bruker pc. Noen som vet hva dette kan være?

jeg har D-link router ; p

noe å si?

Lenke til kommentar

Godt mulig noen har spurt om dette før, men er det mulig å fikse sånn at den "du har fått melding"-varselen lyser konstant istedetfor å være en svak puls?

Har også et problem med at den bare lyser hvis man får melding når mobilen er i standbymode, altså ikke inne i en slags meny.

Lenke til kommentar

noe å si?

De skal ikke ha samme problemene i alle fall. Hvilken D-Link har du da?

Lenke til kommentar

noe å si?

De skal ikke ha samme problemene i alle fall. Hvilken D-Link har du da?

D-link DIR-635 hvis det er noe som heter det. Men skjønte ikke helt den Step for Step greia jeg? :s

Lenke til kommentar
Heisann.

Flere her enn bare meg som har opplevd at 5800 ikke vil starte opp etter siste Software-update?

Kjørte min første update for nøyaktig 2 min siden, og når den var ferdig var det null respons i mobilen min. Hvis jeg tar av og på batteri og prøver på-knappen, lyser skjermen grått i 1 sekund, før den blir like død igjen.

Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

Mvh E

Ingen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Heisann.

Flere her enn bare meg som har opplevd at 5800 ikke vil starte opp etter siste Software-update?

Kjørte min første update for nøyaktig 2 min siden, og når den var ferdig var det null respons i mobilen min. Hvis jeg tar av og på batteri og prøver på-knappen, lyser skjermen grått i 1 sekund, før den blir like død igjen.

Mvh E

Prøvd å oppdatere den en gang til?

Lenke til kommentar
Heisann.

Mvh E

Prøvd å oppdatere den en gang til?

Får ikke kontakt med mobilen da jeg ikke får slått den på:(

Da får jeg heller ikke kjørt oppdateringen.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne tlf lenge, men nå er det et problem :

Når noen ringer til meg og tlf'en f.eks ligger i lomma så hører man ringetonen i ca. 1 sek, så slutter ringetonen, men det ringer fremdeles ?!!

Vet ikke om det er den der sensoren ved sekundærkameraet som er problemet, men klarer ikke fixe det...

Lenke til kommentar
Jeg har hatt denne tlf lenge, men nå er det et problem :

Når noen ringer til meg og tlf'en f.eks ligger i lomma så hører man ringetonen i ca. 1 sek, så slutter ringetonen, men det ringer fremdeles ?!!

Vet ikke om det er den der sensoren ved sekundærkameraet som er problemet, men klarer ikke fixe det...

Det må være det at telefonen er innstilt på at ringelyden dempes når man snur den. Du kan slå av denne funkjsonen i telefonoppsettet. Jeg opplevde det samme når jeg skulle ta den ut av mobilveska. Ringetonen forsvant, og så trodde jeg de hadde lagt på i andre enden.

Slo av denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...