hojohansen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan du gå på valgmenyen osv. Hos meg virker gps'n men hele bildet har låst seg, og menyene virker ikke. Jeg skal levere min tilbake til tirsdag. GPS systemet skal egentlig virke uten problemer, spørs om ikke du skal levere inn din også hagbart2. Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvordan er det med spill da? Er det slik at du kan laste ned apps og spill direkte fra mobilen? ja det mener jeg gjennom noe som heter my nokia hvis jeg husker rett. MEN NÅ SKAL DET DRIKKES! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) MÅ alle programmer lastes ned fra Nokias side, slik som iPhone og APP store? Eller kan jeg installere alt mulig slik som på min "gamle" NOKIA N73? Løkke tell me' drekkinga ! :-D Endret 10. april 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det fungerer på samme måte som N73, så ingen fare for at du er låst der. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fungere musikkspilleren godt? Tenker på navigering og slik. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ah, godt. Jeg blir litt nervøs når alle snakker om signerte applikasjoner, hacking, osv. Hva er det de snakker om, hvis telefonen ikke er låst som en iPhone? Og er det vanskeligere/tregere å skrive foruminnlegg på en touchscreen? Vil jeg savne noe fra N73 når den nye 5800 overtar plassen i lomma mi? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen applikasjoner er ikke signert og lar seg dermed ikke installere uten noe jeg ser på som særdeles tungvint knoting. De som er signerte fungerer som en drøm å legge inn. Qwerty-tastaturet til 5800 er utrolig godt i bruk når du har fått litt trening. Har skrevet meldinger stort sett hele dag og det er bare gøy. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvordan blir et program signert? Hva slags nettleser har den? Bør jeg legge inn Opera i stedet for det som følger med? Er den signert? Jeg forstår ikke hva det vil si at noe er signert. Kan jeg regne med at gratisprogrammer fra nettet er signert, sånn generellt sett? Hva med Gmail-programmet, eller MSN-chatting? Er dette likt som N73, eller er dette en begrensning som N73 ikke hadde? Vil dette oppleves som irriterende, eller er det bare virusprogrammer og søppel som ikke har denne signeringen? Endret 10. april 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har fått et lite problem nå - i musikkspilleren når det byttes til neste sang, oppstår det et bittelite "hakk" i mellom sangene. Musikkfilene fungerer helt fint på PCen. Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har fått et lite problem nå - i musikkspilleren når det byttes til neste sang, oppstår det et bittelite "hakk" i mellom sangene. Musikkfilene fungerer helt fint på PCen. Noen som kjenner til dette? Mener du at du får denne hakkete lyden i et kort øyeblikk når du skifter sangen? Har isåfall det på min. Ikke noe stress spør du meg. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Går forsåvidt greit, er bare litt irriterende når man hører på et album og sangene går inn i hverandre. Men, men får vel bare leve med det. Lenke til kommentar
Worse Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har det samme. PÅ AAC(M4A) filer. Ikke på mp3. Tror det må være en feil i firmwaren. Så på diskusjonssidene til Nokia at dette ikke er noe nytt problem. Har meldt det som en feil til Nokia. Endret 10. april 2009 av Worse Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hakking ved konvetering fra cd til pc, fører ofte med seg en liten pause mellom sangene, en kan forrandre på det med da kan en fort slite med at hele albumet kan tolkes som en sang, det er heller ikke noe en ønsker seg. Selv har jeg konventert snat all musikk jeg har over til Flac d.v.s 1,5TB med flac, og på alle disse er det slik "hakking" eller pause mellom sangene, en tenker ikke så ofte på det uten om hvis det er typisk live musikk der ting skal henge sammen. Dette er nok ikke noe Nokia feil, men instillingsfeil på konventeringsprogrammet. Men jeg liker det slik bedre en en "sang" på nesten en time. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Høres fornuftig ut det. Rart at de samme filene funker uten hakking på iPoden min og i iTunes. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hm.. det var rat ja. Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har bluetooth audio på cd spilleren jeg har i bilen. Går det an å spille av musikk via BT fra denne tlf? Jeg har prøvd å lese litt om det, men fant ikke ut av det. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva med å prøve? Da må jo mobilen sende spillende musikk over BT, tviler på at det går, men nå er jo ikke jeg en ekspert. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 5800 støtter A2DP så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bør ikke være noe problem å spille over bluetooth, det kunne jeg til og med gjøre med min gamle Nokia 6233- Den spilte sangene over høytaleren på PC'en mens den var tilkoblet med bluetooth Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Spilte fra 6233 ? Kan ikke blitt alverden av lyd kvalitet uten a2dp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå