Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen applikasjoner er ikke signert og lar seg dermed ikke installere uten noe jeg ser på som særdeles tungvint knoting. De som er signerte fungerer som en drøm å legge inn. ;)

Qwerty-tastaturet til 5800 er utrolig godt i bruk når du har fått litt trening. Har skrevet meldinger stort sett hele dag og det er bare gøy.

Lenke til kommentar

Hvordan blir et program signert?

Hva slags nettleser har den? Bør jeg legge inn Opera i stedet for det som følger med?

Er den signert?

Jeg forstår ikke hva det vil si at noe er signert. Kan jeg regne med at gratisprogrammer fra nettet er signert, sånn generellt sett?

Hva med Gmail-programmet, eller MSN-chatting?

Er dette likt som N73, eller er dette en begrensning som N73 ikke hadde?

Vil dette oppleves som irriterende, eller er det bare virusprogrammer og søppel som ikke har denne signeringen?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Har fått et lite problem nå - i musikkspilleren når det byttes til neste sang, oppstår det et bittelite "hakk" i mellom sangene. Musikkfilene fungerer helt fint på PCen. Noen som kjenner til dette?

Mener du at du får denne hakkete lyden i et kort øyeblikk når du skifter sangen?

Har isåfall det på min. Ikke noe stress spør du meg.

Lenke til kommentar

Har det samme. PÅ AAC(M4A) filer. Ikke på mp3. Tror det må være en feil i firmwaren. Så på diskusjonssidene til Nokia at dette ikke er noe nytt problem. Har meldt det som en feil til Nokia.

Endret av Worse
Lenke til kommentar

Hakking ved konvetering fra cd til pc, fører ofte med seg en liten pause mellom sangene, en kan forrandre på det med da kan en fort slite med at hele albumet kan tolkes som en sang, det er heller ikke noe en ønsker seg.

Selv har jeg konventert snat all musikk jeg har over til Flac d.v.s 1,5TB med flac, og på alle disse er det slik "hakking" eller pause mellom sangene, en tenker ikke så ofte på det uten om hvis det er typisk live musikk der ting skal henge sammen.

Dette er nok ikke noe Nokia feil, men instillingsfeil på konventeringsprogrammet. Men jeg liker det slik bedre en en "sang" på nesten en time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...