Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver å få Mac-en min koblet opp mot Internett gjennom 3G. Med SE-telefonene har dette vært en smal sak via blåtann, men Symbian er helt nytt terreng for meg, og selv Nokias egen veiledning fungerte ikke særlig bra.

Noen med erfaringer?

Joikuspot fungerer ypperlig, selv om gratisversjonen kun muliggjør basic surfing, og ikke POP-tilgang og liknende. Jeg ville sjekket ut http://europe.nokia.com/mac, lastet ned modemdrivere derfra og brukt kablet surfing. Dette sparer batteriet herfra til evigheten :-)

Lenke til kommentar
Er det noen mulighet for visning av navn når du mottar en melding?

Da tror jeg man trenger ekstra program til symbian. Hørt at det finnes, og program som gjør sms'ene om til chat-visning på en måte. Noen som vet hvilke program det er og hvor man får det gratis?? :cool:

Lenke til kommentar
Ny update som forbedrer kamera betydelig!

Den linken der bør du bare fjerne fort som faen, mrcoupe!!!!

Dette har ikke noe med Noka å gjøre, i hvert fall. Linken til www_smouch_net_/lol åpner en forbanna "morsom" musikksnutt med Rick Astley, som man ikke klarer å stoppe så lett. Kan inneholde virus også, for alt jeg vet.

En sak for moderator!!

Surpeis :mad: var 1 april i går og enn sånn spøk må du tåle!Linken var helt ufarlig...

Jeg la den linken i signaturen en gang, da jeg var helt ny her på forumet. Endte med at en moderator gav meg en advarsel, samt at jeg fikk advarselsnivået mitt satt til 10%

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ny update som forbedrer kamera betydelig!

[Link med aprilspøk]

Den linken der bør du bare fjerne fort som faen, mrcoupe!!!!

Dette har ikke noe med Noka å gjøre, i hvert fall. Linken til www_smouch_net_/lol åpner en forbanna "morsom" musikksnutt med Rick Astley, som man ikke klarer å stoppe så lett. Kan inneholde virus også, for alt jeg vet.

En sak for moderator!!

Surpeis :mad: var 1 april i går og enn sånn spøk må du tåle!Linken var helt ufarlig...

Godt å høre at linken var ufarlig, men det kunne ikke jeg vite. Jeg hadde aprilspøk med folk i går jeg også, men ikke her, og ikke på den måten.

Kanskje kunne du fjerne linken, nå som det ikke er 1. april lengre.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd å spille av film på 5800? Jeg hadde noen filmer som jeg konverterte fra nokia pc suite og over til telefonen. Den spiller av filmen, men det er klin umulig å se filmen da det blir forstyrrelser i bildet. Er noen har noen erfaringer med dette? Eller om noen vet hvordan man kan fikse dette?

Lenke til kommentar

4 innlegg er slettet da en av de innholdt link av ødeleggende type som ikke er ønsket her på forumet (selv om det er/var 1.april) og diskusjon rundt den utlagte linken.

Tilbakemelding på moderering taes som vanlig via PM og ikke i denne tråden :)

Lenke til kommentar

JIPPI!!!

Har endelig fått til og føreover musikk til mobilen. Endte med at jeg slettet hele Ovi Suite, og etter litt prøving fikk jeg det til med PC Suite.

Men får enda ikke installert programmer:(

Står bare "sertifikat utgått"

Endret av akle
Lenke til kommentar
Er det noen mulighet for visning av navn når du mottar en melding?

Gå på -Last ned-programmer og velg 118 Mobil. Da får du opp hvem som ringer/sender melding.

Jeg må si at jeg prøvde denne funksjonen i et par timer før jeg sa den opp igjen. Jeg likte den slett ikke.

Har forresten hatt et par "feil" med min tlf de siste dagene. I går på "Generell" modus så var det sinnsyk piping når jeg ringte, etter at jeg hadde satt lyden til max midt i en samtale. Da jeg prøvde å ta lyden ned, så gikk den til minimum, og jeg kunne bare velge enten max eller minimum, i tillegg til en fæl piping midt i samtalen. Når jeg skiftet til "Lydløs" så forsvant dette.

Etter å ha skrudd den av og på igjen et par ganger så forsvant det.

Det er også flere ganger når jeg har skrudd på tlf så har den ikke gått helt på, og jeg må skru den av og på igjen.

Ellers så bruker jeg både OVI og Pc Suite og det fungerer som bare det. Når jeg kobler mobilen til via USB så bruker jeg alltid Pc Suite modus, og har enda ikke brukt de andre.

Jeg får ikke til og overføre musikk til mobilen. Når jeg drar sanger over til telefonen er det ingen som dukker opp og det står feil.

Du vet at du må trykke på "oppdater bibliotek" på mobilen etter at du har overført sangene for å få de frem.

Er du sikker på at problemet er telefonen ?

Jeg ser at den mennesklige faktoren også er vesentlig, når det er ny tlf så er det vanskelig å skjønne alt som skjer, spesielt når det er en første genereasjon med nye ting.

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

prøvde å legge inn iSMS. altså slik iphone chat-sms.

men når jeg prøver så får jeg ¨sertifikstfeil, kontakt programleverandøren¨

Såvidt jeg har skjønt så må jeg signere programvaren før jeg installerer den. Er det noen som vet om en guide for å fikse det?

Lenke til kommentar
prøvde å legge inn iSMS. altså slik iphone chat-sms.

men når jeg prøver så får jeg ¨sertifikstfeil, kontakt programleverandøren¨

Såvidt jeg har skjønt så må jeg signere programvaren før jeg installerer den. Er det noen som vet om en guide for å fikse det?

Se noen tråder lengre opp

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...