akle Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg får ikke til og overføre musikk til mobilen. Når jeg drar sanger over til telefonen er det ingen som dukker opp og det står feil. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) [..]Testet nokia-photo-browser, men er der noen som vet hvordan en avslutter det uten å bruke knappen i midten? [..] Jeg bruker rød knapp for å avslutte det. Endret 31. mars 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dama har litt problemer med kamerafunksjonen på sin 5800. Det som skjer er at når hun går inn på kamera, så er skjermen helt svart, men man ser ikonene, og når du trykker på de så reagerer den veldig tregt eller henger seg opp. Noen som vet om man får fikset dette? Mobilen ble kjøpt i går forresten. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 kjapt spm: 5800 til 1400 med youngtalk. bra pris? Wow. Ja. Jeg betalte 2500,- for 1 mnd siden for mobilen med det abboet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kan noen anbefale noen themes til denne telefonen som gir ekstra snarveier enn original themet? Har dere noen gode programmer dere bruker vil jeg gjerne vite om de også og hva de gjør:) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal to uker til syria og libanon nå og tenkte å ringe hjem til min kjære med fring for å spare noen kroner. Dette tenkte jeg å gjøre ved å betale for wlantilgang på internettkafeer osv, men lar det seg gjøre å koble opp tlf til slike nett (feks steder hvor man må taste inn en forhåndsbetalt kode i nettleseren)? Hvis ikke regner jeg med at mange kafeer har skype og headset:) Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal to uker til syria og libanon nå og tenkte å ringe hjem til min kjære med fring for å spare noen kroner. Dette tenkte jeg å gjøre ved å betale for wlantilgang på internettkafeer osv, men lar det seg gjøre å koble opp tlf til slike nett (feks steder hvor man må taste inn en forhåndsbetalt kode i nettleseren)? Hvis ikke regner jeg med at mange kafeer har skype og headset:) Mange plasser hvor man må skrive inn kode for å få internettilgang må man skrive inn koden på en "startside" i nettleseren. Hvis det er det opplegget i Syria så burde det gå helt fint på en 5800 også ja Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Burde gå greit med fring. Du har andre programmer som kan hjelpe til med krypteringen ved oppkopling, men jeg har ikke hatt det problemet ennå. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan noen anbefale noen themes til denne telefonen som gir ekstra snarveier enn original themet? Har dere noen gode programmer dere bruker vil jeg gjerne vite om de også og hva de gjør:) Temaer gir ikke det annen utforming enn hvordan det "gamle" temaet, men designen blir anderledes. Ang prgrammer, se signaturen. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 kjapt spm: 5800 til 1400 med youngtalk. bra pris? Wow. Ja. Jeg betalte 2500,- for 1 mnd siden for mobilen med det abboet. passa veldig bra at du svarte da tenkte at jeg skulle vente med kjøp og sjekke prisene i trondheim når jeg skal innom i påska Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Si meg, hva er forskjell på den røde og den blåe? Er det kun utseende? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vet ikke om annet enn utseende. Jo en ting, den blå var vanskeligere å få tak i. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) DEN SVARTE ER KOMMET TIL ELKJØP LØP Å KJØP!! Endret 1. april 2009 av The groke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvorfor får jeg for meg at det er en aprilspøk? Lenke til kommentar
torsteinjn Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har link/tips til hvor denne er billigst? Får den mulig i en firmaavtale til 1900,- ulåst, backup-planen min er en deal på 2500,- låst til netcom, men uten abonnoment. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fikk den for 1680 kr på bedriftsabonnement hos Mobildata. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, denne fra Telenor til 1400 spenn i rødt eller blått samt fornyelse av abonnementet mitt, eller vente på at den kommer i svart Vanskelig valg, i alle fall siden jeg aller helst vil ha den i svart siden jeg ikke syns det er så pent med verken den rød eller den blå stripa. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) I dag prøvde jeg å snu telefonen med display ned for å stoppe ringing. Var på jobb. Telefonen skal da automatisk gå over i lydløs. Dette fungerer ikke på min og jeg har siste softvare 20.0.012 eller noe slik.... Har sjekket i innstillingene at snukontroll er på. Prøvde også å legge den ned først og så ringe mobilen, men den ringer like høyt. Noen andre som opplever det samme?? En annen ting.. Hvem i alle dager har skiftet profilbilde på meg, det er IKKE JEG og jeg vil ha meg frabedt at andre driver inne på min profil!! Endret 1. april 2009 av balltuss Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Opplevde det samme tidligere i dag. Kanskje det er noe oppdatering de holder på med. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Opplevde det samme tidligere i dag. Kanskje det er noe oppdatering de holder på med. Der var profilbildet mitt tilbake ja he-he, skjønnte lite når det skiftet mellom Ice-T og Chuck Norris Noen andre som har feilen med at telefonen ikke svitsjer til lydløs når man legger displayet ned?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå