Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Noen som har fikset sprekken via service? Isåfall, hva ble gjort? Utskiftning av deksel eller skrue?

har min på service nå, får den sikkert igjen neste uke :D Skal si fra når jeg får den.

Jeg hadde min på et autorisert nokiaverksted i sandefjord..... de klarte IKKE å fikse sprekken. MØKK,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter fortsatt med å få slettet oversikten over sanger i telefonen. Har stort sett brukt vanlig filoverføring til å legge musikkfiler inn i telefonen. Etter at jeg har slettet sangene ligger de fortsatt inne med albuminformasjon som jeg får opp dersom jeg velger "Artister", "Album" etc. Forsøker jeg å fjerne den får jeg feilmelding. Har forsøkt "Oppdater bibliotek" uten at det hjelper. Har nå slettet all musikk ved hjelp av PC-Suite, men fortsatt ligger albuminformasjonen om en rekke album inne.

Noen som har konstruktive forslag til hvordan jeg kan få ryddet opp? Liten vits i denne informasjonen når flesteparten av albumene som er taget ikke ligger inne i telefonen lenger...

Endret av TorePupper
Lenke til kommentar
Sliter fortsatt med å få slettet oversikten over sanger i telefonen. Har stort sett brukt vanlig filoverføring til å legge musikkfiler inn i telefonen. Etter at jeg har slettet sangene ligger de fortsatt inne med albuminformasjon som jeg får opp dersom jeg velger "Artister", "Album" etc. Forsøker jeg å fjerne den får jeg feilmelding. Har forsøkt "Oppdater bibliotek" uten at det hjelper. Har nå slettet all musikk ved hjelp av PC-Suite, men fortsatt ligger albuminformasjonen om en rekke album inne.

Noen som har konstruktive forslag til hvordan jeg kan få ryddet opp? Liten vits i denne informasjonen når flesteparten av albumene som er taget ikke ligger inne i telefonen lenger...

Men sletter du hele mappa med en artist eller bare sangene? Hvordan legger du inn sangene? Sangene enkeltvis eller i en mappe pr album?

Lenke til kommentar
Men sletter du hele mappa med en artist eller bare sangene? Hvordan legger du inn sangene? Sangene enkeltvis eller i en mappe pr album?

Har opprettet egne mapper for alle album jeg har lagt inn. Brukt filbehandler til å kopiere filene over til tilefonen. Har brukt filbehandler i windows til å slette de fleste mappene igjen (slettet hele mapper med alt innholdet i), bortset fra nå da jeg tok og slettet alle de filene som var igjen ved hjelp av pc-suite.

Endret av TorePupper
Lenke til kommentar

Håper noen kan gi meg ett svar på følgende.. Har lagt inn mye themes, og diverse programmer på tlf min.

Men nå er det noe rart. unasett åssen filer jeg legger inn, (themes,spill, programmer) så når jeg skal instalere de så får jeg opp "Fil ødelagt"

Og når jeg prøver å avinstalere themes og programmer så kommer det opp " kunne ikke fjerne"

Hva er skjedd? Og hva kan jeg gjøre for noe nå?

Håper noen kan svare meg på dette, hadde satt stor pris på det!

Amund

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.. Jeg får kun utgått serifikat når jeg prøve å legge inn themes osv. Har stilt tiden tilbake på telefonen uten at dette virket. Jeg har lest her at jeg må kjøre Hard reset av telefonen, men har noen spørsmål i forbindelse med d.

Hvordan gjøres d`? Jeg taster *7370* eller hva det er å så`? Blir mobilen lik den var da jeg kjøpte den eller er det ting jeg¨må innstalere eller laste ned etterpå`? Eller er det så enkelt at mobilen stilles helt tilbake som før jeg skrudde den på??

Å jeg skal velge hong kong som land har jeg sett, men kommer da språket på kinesisk at jeg må legge merke til hvor jeg skifter det?

Thanks på forhånd :D

Lenke til kommentar

samme problem her. de forhåndsinnstalerte artistene går ikke å slette fra telefonens bibliotek. reklame????

Lenke til kommentar

*sigh* :ohmy:

Da var mobilen borte vekk. Etter en lang dag i trekket med et par venner satte vi oss inn i varmestuen. Mobilen lå midt på bordet sammen med skibriller/hansker osv (relativt trygt (trodde jeg)). Så plutselig var den borte. Finner den ikke igjen, og er redd den er blitt stjålet. Når jeg ringer den ringer den fremdeles, men ingen svar i andre enden.

Noen som vet om det er mulig å spore den på en eller annen måte? Sette på gps senderen fra datamaskinen for å spore den eller noe sånn?

All erfaring sier at politiet ikke har ressurser til å gjøre mye. Men jeg får annmelde det uansett for å få det med i statestikken. :p

Lenke til kommentar
*sigh* :ohmy:

Da var mobilen borte vekk. Etter en lang dag i trekket med et par venner satte vi oss inn i varmestuen. Mobilen lå midt på bordet sammen med skibriller/hansker osv (relativt trygt (trodde jeg)). Så plutselig var den borte. Finner den ikke igjen, og er redd den er blitt stjålet. Når jeg ringer den ringer den fremdeles, men ingen svar i andre enden.

Noen som vet om det er mulig å spore den på en eller annen måte? Sette på gps senderen fra datamaskinen for å spore den eller noe sånn?

All erfaring sier at politiet ikke har ressurser til å gjøre mye. Men jeg får annmelde det uansett for å få det med i statestikken. :p

Jeg gjorde genistreken å krysse av for "Mobilforsikring" på onecall sine "Mine sider". Nå er jeg forsikert mot uhell og tyveri så lenge simkortet sitter i mobilen i uhellsøyeblikket! :D

Men fra gladnyhet til din nyhet: jeg kondolerer!!! Håper fremdeles noen er snille og leverer tilbake! Send sms til den med adresse og telefonnummer...

Lenke til kommentar

Mulig jeg har sett meg helt blind på telefonen, men hvordan velger jeg at den skal bruke Wifi for å laste ned mail fra gmail-kontoen min? Finner ikke ut hvor jeg velger om jeg vil bruke mobilnettet eller Wifi.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Mulig jeg har sett meg helt blind på telefonen, men hvordan velger jeg at den skal bruke Wifi for å laste ned mail fra gmail-kontoen min? Finner ikke ut hvor jeg velger om jeg vil bruke mobilnettet eller Wifi.

Takker for svar!

Sjekk på innstillinger - tilkopling - nettverksmål - internett

Her finner du prioriteten på tilkopling til internett.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Sjekk på innstillinger - tilkopling - nettverksmål - internett

Her finner du prioriteten på tilkopling til internett.

Takk for raskt svar! Løste seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...