TommyFM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da har jeg slengt meg på bestillingen fra Finland jeg også. 316.39euro kom det på, inkl shipping. Gleder meg.. Ventet på denne mobilen i 1år nå.. Blir en fin julegave.. Får bare håpe det ikke somles i tollen. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rød på meg og. Synd de ikke har sort. Men det er vel kun bare en liten rød/blå stripe på siden av telefonen disse fargene uansett? Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 og baksiden som har en slags rødvinfarge og tilsvarende på blå. men ellers er det bare stripen ja. ble rød på meg også Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rød på meg og. Synd de ikke har sort. Men det er vel kun bare en liten rød/blå stripe på siden av telefonen disse fargene uansett? Telefonen leveres i fargen Rød, Blå og Grå. Grå er definitivt finest i mine øyne. Hvis du går inn på http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_1129916 kan du se telefonen i nevnte farger. Du kan også rotere telefonen så du ser den fra alle kanter med ønsket farge! Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rød på meg og. Synd de ikke har sort. Men det er vel kun bare en liten rød/blå stripe på siden av telefonen disse fargene uansett? Telefonen leveres i fargen Rød, Blå og Grå. Grå er definitivt finest i mine øyne. Hvis du går inn på http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_1129916 kan du se telefonen i nevnte farger. Du kan også rotere telefonen så du ser den fra alle kanter med ønsket farge! ja enig svart er finest.. men de to andre var ikke så gærne de heller, viktigste er å få mobilen Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Rød på meg og. Synd de ikke har sort. Men det er vel kun bare en liten rød/blå stripe på siden av telefonen disse fargene uansett? Telefonen leveres i fargen Rød, Blå og Grå. Grå er definitivt finest i mine øyne. Hvis du går inn på http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_1129916 kan du se telefonen i nevnte farger. Du kan også rotere telefonen så du ser den fra alle kanter med ønsket farge! ja enig svart er finest.. men de to andre var ikke så gærne de heller, viktigste er å få mobilen Men om det er enkelt å bytte deksel i fremtiden gjør jeg det :-) Men helt enig med deg..tlf er det viktigeste :-) Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har pakken til noen av dere blitt registrert hos posten i finland ennå? eller får dere forsatt beskjed om at det er ikke funnet noe på det nr. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har pakken til noen av dere blitt registrert hos posten i finland ennå? eller får dere forsatt beskjed om at det er ikke funnet noe på det nr. Ikke registrert hos meg heller... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har pakken til noen av dere blitt registrert hos posten i finland ennå? eller får dere forsatt beskjed om at det er ikke funnet noe på det nr. ikke noe er registrert der ennå. Men regner med at det er som hos komplett og andre webshopper. Pakken er pakket og venter på postbilen. Blir vel registrert i kveld eller i morgen tidlig! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det forresten fm-transmitter på denne? Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Fant ikke noe jeg heller. Jeg bruker for aldri radio på mine mobiler, men litt for dumt at det ikke er det på en mobil som er en musikk mobil synes jeg! Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det er RDS radio på den.. men med mindre jeg misforsto så mente han FM sender? eller mente du vanlig radio mottaker geirbergmann Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Fant ikke noe jeg heller. Jeg bruker for aldri radio på mine mobiler, men litt for dumt at det ikke er det på en mobil som er en musikk mobil synes jeg! Jeg tenkte på det å spille av musikk fra mobilen til stereoen i bilen via radioen. Det er vel fm-transmitter det heter? Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Fant ikke noe jeg heller. Jeg bruker for aldri radio på mine mobiler, men litt for dumt at det ikke er det på en mobil som er en musikk mobil synes jeg! Jeg tenkte på det å spille av musikk fra mobilen til stereoen i bilen via radioen. Det er vel fm-transmitter det heter? noen kaller det for FM-sender også, men da skjønte jeg riktig. det er ikke det på 5800xm. bare motakker Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Fant ikke noe jeg heller. Jeg bruker for aldri radio på mine mobiler, men litt for dumt at det ikke er det på en mobil som er en musikk mobil synes jeg! Jeg tenkte på det å spille av musikk fra mobilen til stereoen i bilen via radioen. Det er vel fm-transmitter det heter? noen kaller det for FM-sender også, men da skjønte jeg riktig. det er ikke det på 5800xm. bare motakker Det var synd.. Skulle gjerne hatt det... Vil fjerne cdene i bilen Kjøpte en sånn ekstern fm-sender, men det var skikkelig crap-o-rama. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 jeg tror ikke det. finner i alle fall ikke noe i specs.. Fant ikke noe jeg heller. Jeg bruker for aldri radio på mine mobiler, men litt for dumt at det ikke er det på en mobil som er en musikk mobil synes jeg! Jeg tenkte på det å spille av musikk fra mobilen til stereoen i bilen via radioen. Det er vel fm-transmitter det heter? noen kaller det for FM-sender også, men da skjønte jeg riktig. det er ikke det på 5800xm. bare motakker Det var synd.. Skulle gjerne hatt det... Vil fjerne cdene i bilen Kjøpte en sånn ekstern fm-sender, men det var skikkelig crap-o-rama. FM-transmittere blir dårlig uansett, det er min erfaring! Et tips til deg er å kjøpe en RCA til minijackkabel, og bare plugge denne rett i mobilen når du har mobilen i bilen. Da vil du få lite eller inget signaltap, og du vil være kvitt støyen! Det er jo ikke sikkert at du har RCA-inn på cd-spilleren, men det får du finne ut Når det gjelder tollbehandlingen, kan det nok være at jeg er bedre stilt enn dere her. Når ting blir sendt med vanlig post, ligger jo ofte pakken på tollkontoret helt til godkjenningen for fortolling har kommet tilbake. Denne møljen har tatt en uke ved to forskjellige anledninger når jeg har bestilt ting fra utlandet. Min mobil går jo via Fedex, og som det ble sagt tidligere, så kommer det bare en faktura i posten senere på et eventuelt momstillegg, så min mobil bør ikke bli noe særlig forsinket! Lenke til kommentar
osCie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det viktigste for meg nå er at mobilen er kjøpt og den er på vei,endelig blitt registrert hos posten i finland. nå må vi sikkert regne med lenger tid pga jul og fortolling, men siden jeg bor i oslo så drar jeg heller direkte til fortollingsterminalen her på alnabru enn å vente at evt. brev kommer til meg og tilbake til dem. gjorde det for et par år tilbake og det gikk uten problem. nå gleder jeg meg..har ikke gjort det siden jeg kjøpte iphone for over 1 år siden.for en geek hehe Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det viktigste for meg nå er at mobilen er kjøpt og den er på vei,endelig blitt registrert hos posten i finland. nå må vi sikkert regne med lenger tid pga jul og fortolling, men siden jeg bor i oslo så drar jeg heller direkte til fortollingsterminalen her på alnabru enn å vente at evt. brev kommer til meg og tilbake til dem. gjorde det for et par år tilbake og det gikk uten problem. nå gleder jeg meg..har ikke gjort det siden jeg kjøpte iphone for over 1 år siden.for en geek hehe Jeg har snakket med posten, og du får ikke noe brev. Varen blir fortollet av posten og du får en hentelapp i posten med oppkrav på moms og gebyr. :-) Men dette kan ha noe behandlingstid. Om du kan sparke de litt i ræva på alnabru når pakken er der vet jeg ikke. Men ser ikke bort i fra at du kan hente den der å betale med det samme :-) Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det viktigste for meg nå er at mobilen er kjøpt og den er på vei,endelig blitt registrert hos posten i finland. nå må vi sikkert regne med lenger tid pga jul og fortolling, men siden jeg bor i oslo så drar jeg heller direkte til fortollingsterminalen her på alnabru enn å vente at evt. brev kommer til meg og tilbake til dem. gjorde det for et par år tilbake og det gikk uten problem. nå gleder jeg meg..har ikke gjort det siden jeg kjøpte iphone for over 1 år siden.for en geek hehe Nå ser jeg den er registrert hos meg og. Brev hjem? Kan vel ikke tenke meg vi må skrive under på noe papirer før vi kan få tlf? Kan vel ikke være så tungvint? Regner vel med at vi bare må betale mva når vi henter pakka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå