Otters Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Link: Nokia 5800 v210018 firmware coming out soon Rumor has it that the v21.0.018 is on its way and it supposed to enhance the camera performance, new home screen design. no changelog or anything more precise is available at the moment but it’s still good news for all of your 5800 owners. Endret 11. mars 2009 av Otters Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal bli bra å se en change-log. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen andre enn meg som har problemer med inkommende samtaler når man har nettkobling på? Jeg kan ha på feks Fring el. og da bare ringer og ringer det og på tlf min synes det ingenting... Hva kan det være? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Innkommende samtaler på fring eller vanlig gsm ? Hvis fring - så er det kommet final versjon, så kanskje oppdatering hjelper. Hvis annet, kanskje en hard reset og innleggelse av systemet på nytt vil hjelpe. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Innkommende samtaler på fring eller vanlig gsm ? Hvis fring - så er det kommet final versjon, så kanskje oppdatering hjelper. Hvis annet, kanskje en hard reset og innleggelse av systemet på nytt vil hjelpe. Problemet har vært der på alle hardware-versjonene jeg har hatt på tlf... Men får prøve en hard reset alikevel da.. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Innkommende samtaler på fring eller vanlig gsm ? Hvis fring - så er det kommet final versjon, så kanskje oppdatering hjelper. Hvis annet, kanskje en hard reset og innleggelse av systemet på nytt vil hjelpe. Problemet har vært der på alle hardware-versjonene jeg har hatt på tlf... Men får prøve en hard reset alikevel da.. Hjalp ikke med noe hard reset.. Fortsatt samme problem.. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen flere som må lade tuben aneenhver dag? Synes dette er litt mye Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen flere som må lade tuben aneenhver dag? Synes dette er litt mye lader aeenhver dag minst jeg, noen ganger også hver natt. . bare for og ha max strøm hele tiden Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 annenhver dag er ikke mye for en slik telefon, synes jeg. Lader den ca. hver tredje dag, med moderat bruk (litt sms, litt nett, bittelitt gps, noen samtaler, litt musikk) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen flere som må lade tuben aneenhver dag? Synes dette er litt mye jepp, syns nok det er litt svak batteritid... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Etter oppdatering så forandrer fargene seg på valgtaster ol.Blir av og til blå og av og til grønn.Noen flere som synes at fargene forandrer seg av og til.Spesielt når jeg er på nett. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Etter oppdatering så forandrer fargene seg på valgtaster ol.Blir av og til blå og av og til grønn.Noen flere som synes at fargene forandrer seg av og til.Spesielt når jeg er på nett. Merker det samme, rare saker. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Etter oppdatering så forandrer fargene seg på valgtaster ol.Blir av og til blå og av og til grønn.Noen flere som synes at fargene forandrer seg av og til.Spesielt når jeg er på nett. Merker det samme, rare saker. Hva er valgtaster? Om det gjelder at skjermen endrer farger så skjer det ganske ofte etter oppdatering. Ganske irriterende i grunn, men gir seg om jeg tar av og på tastelåsen. Dette er noe de bør ordne i en ny oppdatering som bør komme ganske kjapt. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 for å trykke på svar eller legg på når noen ringer, må jeg skru av tastelåsen... Rare greier... Også iriterende å måtte skru av tastelåsen for å bruke volumtastene på telefonen Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Noen flere som må lade tuben aneenhver dag? Synes dette er litt mye Mye? Du har tydeligvis ikke hatt såkalte smart-telefoner før du da kanskje? Sammenligner man blandt annet med Sony Ericsson telefoner (iallefall litt eldre) så har den selvfølgelig ikke dritbra batteritid, men med tanke på den store skjermen, trykkfølsomheten og funksjonaliteten til denne telefonen, så vil jeg si at den har utrolig bra batteritid. Mye bedre enn f.eks Nokia N82 som jeg hadde før. Lader telefonen selv hver eller annenhver kveld, men hender også jeg lader den hver tredje. Jeg bruker telefonen relativt aktivt med litt ringing, en god del meldingskriving, mp3-spiller, evt video-spiller og har ennå til gode å oppleve at telefonen skrur seg av pga lavt batterinivå. Med tanke på at daglig lading, og klattlading ikke lenger har den innvirkningen det hadde på gamle typer batterier, så lurer jeg egentlig på hvordan folk kan klage på at telefonen går tom for strøm etter et par dager. For min del så er det viktigste at telefonen holder fra jeg står opp om morran, til jeg legger meg om kvelden. Er det lite strøm, så plugger jeg den bare i ladern på nattbordet mitt jeg. Endret 11. mars 2009 av Dezzorex Lenke til kommentar
jic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg må lade min hver annen dag, jeg ringer mye og skriver veldig ganske mange sms. bruker ikke mp3 eller kamera. men syns batteri tiden på denne er mye bedre enn gamle e66 min Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen flere som må lade tuben aneenhver dag? Synes dette er litt mye jepp, syns nok det er litt svak batteritid... Jeg reagerte også litt på at den gikk tom fort. Men det kan kanskje forklares med: en time simpsons to timer tilkoblet PC suite for installering 3 timer musikk 20 min telefon 15 minutt surfing 20 minutt "dilling", fikling. Alt tatt i betraktning bruker den lite strøm. Selv med én strek og etter at den begynner å klage på strømmen, så holdt musikken seg gående i over 30 minutter! Ladet den da så vet ikke hvor mye mer juice det var igjen - Fornøyd eier av 5800. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg ladder min fra hver 2. dag til hver 4. dag... Jeg kan ikke klage over batteritiden egentlig. Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fant en intrsang film http://dailymobile.se/2009/03/02/experimen...-on-nokia-5800/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I lys av batteridiskusjonen over, er det noen nå som har prøvd Nokia Energy Profiler? Ser det kom ny versjon i går faktisk, med støtte for 5800 XM. Morsomt program, interessant å se strømbruk ved standby, gps, wlan, videoavspilling osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå