MasterS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Litt flaut å spørr her , men kan noe forklare meg hvordan jeg bytter ringetone og meldingstone på denne mobilen ? har lett i evigheter , men finner det faen ikke innstillinger - personlig - profiler - generell - velg tilpass Nå kan du endre ringetone og meldingstone. Lenke til kommentar
SkydiveWings Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nokon som har peiling på korleis ein kan ta opp telefonsamtalar? Eg finn ingen valg om det når eg har ein samtale aktiv. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Chess har jo hatt svært dårlig med levering av denne. Står jo 9 mars nå så du kan jo håpe. De 10 dagene er vel ikke i tillegg til vanlig leveringstid om jeg ikke tar veldig feil. Uansett så sender de telefon så fort de har den uansett om porteringen er fullbyrdet eller ikke! Hm, da får jeg bare håpe at jeg får telefonen innen to uker da. Takk for svar! Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nokon som har peiling på korleis ein kan ta opp telefonsamtalar? Eg finn ingen valg om det når eg har ein samtale aktiv. Åpne og start taleopptaker fra menyen (antar den har taleopptaker?) mens du er i samtalen. Litt tungvindt. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei, var å testet denne telefonen i dag, men har et spørsmål: hvordan får du menysystemet på framsiden (screensaver) til å se slik ut (se bilde) Når jeg prøvde fikk jeg bare 4 snarveier på toppen eller fire kontakter. kan du få lignende bilde bare med dine valg av snarveier/applikasjoner? Hei. Hvis du går inn på "innstillinger", "personlig", "startskjem", "tema for startskjerm" og velger "kontaktlinje". På skrivebordet legger du nå til dine fire mest poppe kontakter. Og når du merker en av dem så nærmer du deg det bilde du refererer til. aanseth Men når du har fire snarveier så er hele feltet under "søk" helt ubrukelig?? Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sendt deg en PM med link kimroar. Hadde det ikke vært en idé å be trådstarter om å legge ut linker og svar til spørsmål som er ofte gjentatt i hver femte tråd, som en FAQ i førsteposten? Hjertelig takk, Deem. Dette virket faktisk.. Måtte prøve et par ganger, og det kom noen feilmeldinger, men telefonen ser ut til å fungere 100% med V20 firmware. Puster lettet ut, får håpe det holder her.. Men hva er egentlig endringene i denne oppdateringen? Jeg ser ingen særlige forandringer, hverken i respons eller skjermbilder?? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Men når du har fire snarveier så er hele feltet under "søk" helt ubrukelig?? Neida. Der kommer det opp så mange kalenderoppføringer det er plass til. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sendt deg en PM med link kimroar. Hadde det ikke vært en idé å be trådstarter om å legge ut linker og svar til spørsmål som er ofte gjentatt i hver femte tråd, som en FAQ i førsteposten? Hjertelig takk, Deem. Dette virket faktisk.. Måtte prøve et par ganger, og det kom noen feilmeldinger, men telefonen ser ut til å fungere 100% med V20 firmware. Puster lettet ut, får håpe det holder her.. Men hva er egentlig endringene i denne oppdateringen? Jeg ser ingen særlige forandringer, hverken i respons eller skjermbilder?? Endringene kan du lese mer om her: http://www.allaboutsymbian.com/news/item/8..._update_to_.php Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Smspreview. Bra program som forhåndsviser sms i popup over alle andre ting. Praktisk. Har ikke fått shakesms til å fungere Jeg vil ha både kontakter og snarveier på forsiden, hvordan?! I det minste både kontakter og kalenderoppføringer.... Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Handy Shell provides you with 3 additional Standby screens (Today, Applications, Contacts) and advanced launcher which will completely change your smartphone’s look and increase its productivity. Handy Shell is fully integrated with main smartphone applications: Clock, Contacts , Calendar, Messages, Profiles, Themes. Handy Shell features: Today view completely replaces Active Standby and collects all important info on your smartphone’s screen. - Digital clock, date, alarms - Application shortcuts - Phone indicators (Bluetooth, missed calls, new messages, new emails, active profile, active theme) - Calendar events - Weather data (5 days weather forecast with weather type icon and temperature) Applications view gives a fast access to frequently used applications. Contacts view shows 12 favourite contacts with optional dial or create message actions Dial and Start allows to find the desired contact or to launch applications directly from any view. Just start typing first digits of phone number or first letters of contact’s/application’s name. Handy Shell will interpret them in T9 manner. The application cost 45$. You can download a 14days free trial from here Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Handy Shell provides you with 3 additional Standby screens (Today, Applications, Contacts) and advanced launcher which will completely change your smartphone’s look and increase its productivity. Handy Shell is fully integrated with main smartphone applications: Clock, Contacts , Calendar, Messages, Profiles, Themes. Handy Shell features: Today view completely replaces Active Standby and collects all important info on your smartphone’s screen. - Digital clock, date, alarms - Application shortcuts - Phone indicators (Bluetooth, missed calls, new messages, new emails, active profile, active theme) - Calendar events - Weather data (5 days weather forecast with weather type icon and temperature) Applications view gives a fast access to frequently used applications. Contacts view shows 12 favourite contacts with optional dial or create message actions Dial and Start allows to find the desired contact or to launch applications directly from any view. Just start typing first digits of phone number or first letters of contact’s/application’s name. Handy Shell will interpret them in T9 manner. The application cost 45$. You can download a 14days free trial from here Genialt program/shell! Var et av de aller første programmene jeg la inn på telefonen når jeg fikk den, og er svært fornøyd med det. Eneste jeg savner er snarvei til ny melding ved et trykk. Nå må jeg trykke på meldinger og så ny melding, å fysj og fysj Digger at jeg kan skru av og på bluetooth med et klikk og bytte mellom Generell/lydløs ved å "holde inne" profilknappen i et par sek. Når du trykker på melding når du har uleste meldinger, så får du en forhåndsvisning av meldingen før du evt åpner den Kontaktvisningen er også svært nyttig, og mye mer praktisk enn den 4-kontakter visningen som Nokia tilbyr Endret 8. mars 2009 av Dezzorex Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vurderer å kjøpe lisens på denne. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 er det noen her som har klart og oppdatere telefonen ? har forsøkt og laste ned pheonix osv men får det ikke til. utrolig kjipt at vi ikke kan oppdatere på vanlig måte Lenke til kommentar
Deem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 er det noen her som har klart og oppdatere telefonen ? har forsøkt og laste ned pheonix osv men får det ikke til. utrolig kjipt at vi ikke kan oppdatere på vanlig måte Jeg prøvde en gang med en Phoenix versjon som ikke fungerte, så fant jeg denne. Alle i denne tråden som har prøvd den har fått det til å fungere: http://www.dotsis.com/mobile_phone/showthread.php?t=143100 Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 er det noen her som har klart og oppdatere telefonen ? har forsøkt og laste ned pheonix osv men får det ikke til. utrolig kjipt at vi ikke kan oppdatere på vanlig måte Jada, jeg fikk til oppdatering, riktignok fra "død" telefon i dag morges.. Ser ut til å fungere greit etterpå, selv om jeg må innrømme at jeg ikke merker noen særlig store forandringer. Så hvorfor strebe etter det? Vent til oppdateringen kommer fra nokia. Forsøk evt. å oppdatere fra død telefon. Da skal den hvertfall legge inn alt på nytt Lenke til kommentar
Mag10 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oppdaterte min 5800 til v20 for en stund tilbake og er stort sett fornøyd, men det er spesielt en feil som irriterer med veldig. Etter oppdateringa la jeg merke til at hver enkelt kontakt som er lagret i telefonminnet vises to ganger i kontaktlisten. Sletter jeg den ene, forsvinner også den andre. Har prøvd alle måter jeg kan komme på for å fikse dette, men får det ikke til. Noen andre som har dette irriterende problemet, eller som vet hvordan det kan fikses? En annen småfeil som irriterer er den blinkende konvolutten oppe i høyre hjørnet (sim-minne fullt). Leste at denne skulle forsvinne etter en oppdatering, men det har den altså ikke gjort. Noen som har noen tips til hva jeg må gjøre? Er desperat! Hater irriterende småfeil. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ang konvolutten, slett noen meldinger så skal den fjerne seg. Evt sett sim inn i annen mobil og slett meldingene som ligger der og så putt det tilbake. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Så et bilde det var linket til lengre opp der en hade kontakter, snarveier og kalender på startskjermen. Er dette i det hele tatt mulig å få til? Velger jeg snarveier så er det kun sanrveier, søk og kalender som kommer opp. Velger jeg kontakter, så er det ikke noe annet som kommer opp. Finnes der en bra løsning som virker bra? Edit: Ser nå at det ikke er mulig, jeg som ikke hadde sett godt nok på bildet som var over. Testet handy shell, men var ikke helt som jeg ønsket selv om det var mye bra der. Er en innom feks kalender, så blir ikke denne lukket når en går ut igjen, og da ender det raskt med at en har mange åpne programmer liggende i bakgrunnen. Videre fant jeg ingen måte å definere egne snarveier på, samt velge hvor en vil det de forskjellige iconene plassert osv. Kaleneren viste kun neste avtale, og ikke hele kommende dags avtaler. Et par endringer i dette programmet og jeg ender nok opp med å kjøpe det. Endret 8. mars 2009 av svortevik Lenke til kommentar
RissEh Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 er det noen her som har klart og oppdatere telefonen ? har forsøkt og laste ned pheonix osv men får det ikke til. utrolig kjipt at vi ikke kan oppdatere på vanlig måte Jada, jeg fikk til oppdatering, riktignok fra "død" telefon i dag morges.. Ser ut til å fungere greit etterpå, selv om jeg må innrømme at jeg ikke merker noen særlig store forandringer. Så hvorfor strebe etter det? Vent til oppdateringen kommer fra nokia. Forsøk evt. å oppdatere fra død telefon. Da skal den hvertfall legge inn alt på nytt Går du en side tilbake finner du svaret, du går på inn på meldinger, og valg, sim-meldinger, så sletter du de Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ang konvolutten, slett noen meldinger så skal den fjerne seg.Evt sett sim inn i annen mobil og slett meldingene som ligger der og så putt det tilbake. Du kan slette SIM-meldinger direkte fra Meldinger-menyen. Trykk Valg og velg SIM-katalog eller SIM-meldinger eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå