Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Men, apropo lang skrue og sprekk, satt og tørket av telefonskjermen i sta og ved en tilfeldighet merket jeg en lite forhøyning i skjermenrett til venstre litt opp for knappen til media innholdet (rød ring)

Noen flere som merker en liten forhøyning der?

(jeg tenker liksom skrue som treffer skjermen bakfra eller noe jeg da)

post-97216-1236212933_thumb.jpg

Jeg kjenner det jeg også :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, apropo lang skrue og sprekk, satt og tørket av telefonskjermen i sta og ved en tilfeldighet merket jeg en lite forhøyning i skjermenrett til venstre litt opp for knappen til media innholdet (rød ring)

Kjenner ikke noe der, har kuttet skruen da... Men det er ikke kanten på tasten til musikkspilleren du føler ?

Lenke til kommentar

Ja jeg kjenner det jeg også. Gud vet hva det er for noe...

Men det syns ikke, og var ikke bare bare å kjenne heller, så gjør meg ingenting :)

5800 er rett og slett en komplett mobil. Mangler bare litt på utseende.

Lenke til kommentar

etter oppdateringen har flere av programmene/spillene (touch piano og guitar i allefall) fått skrudd på skjermtastatur, uten mulighet til å forandre det (suite instillinger er ikke tilgjengelig under instillinger>programbehandling. De programmene som det ikke er mulig å forandre på suite instillinger, har en rød firkant i stedet for en blå ved puslespillbrikken..

Lenke til kommentar

Jeg får bare "ingen oppdateringer tilgjenglig"

Har programvareversjon V 11.0.008

Men hvor finner dere oppdateringen, jeg har bare prøvd den som ligger på telefonen. (enhetsoppdatering under telefonbehandling)

EDIT:

Så i innleggene over at det er Nokia Software Updater som er brukt. Fant oppdateringen nå som jeg brukte det programmet.

Men hvor lang tid tar det å legge inn denne oppdateringen?

Endret av aquaplex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...