baguett Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Men, apropo lang skrue og sprekk, satt og tørket av telefonskjermen i sta og ved en tilfeldighet merket jeg en lite forhøyning i skjermenrett til venstre litt opp for knappen til media innholdet (rød ring) Noen flere som merker en liten forhøyning der? (jeg tenker liksom skrue som treffer skjermen bakfra eller noe jeg da) Jeg kjenner det jeg også :S Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 tungnem, ehh N86 er ikke Corolla. Dette er noe alle som følger litt med i symbianverden vet. Corolla kommer til å ha 3" VGA skjerm og half-qwerty. Har N86 det? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Men, apropo lang skrue og sprekk, satt og tørket av telefonskjermen i sta og ved en tilfeldighet merket jeg en lite forhøyning i skjermenrett til venstre litt opp for knappen til media innholdet (rød ring) Noen flere som merker en liten forhøyning der? (jeg tenker liksom skrue som treffer skjermen bakfra eller noe jeg da) Kjenner ikke noe der, har kuttet skruen da... Men det er ikke kanten på tasten til musikkspilleren du føler ? Lenke til kommentar
_Jacob_ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når kommer egentlig den dømrade oppdateringen til ulåst blå? Jeg har blå og har skiftet produkt kode til 0559375 i stedet for 0578404... Nå har jeg siste version og norsk språk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har 0578404 og har fortsatt ikke fått oppdatert. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvordan tar man av animasjonene i menyen? Syntes det var bedre uten . Lenke til kommentar
Otters Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvordan tar man av animasjonene i menyen? Syntes det var bedre uten . http://www.allaboutsymbian.com/features/it...XpressMusic.php Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Men, apropo lang skrue og sprekk, satt og tørket av telefonskjermen i sta og ved en tilfeldighet merket jeg en lite forhøyning i skjermenrett til venstre litt opp for knappen til media innholdet (rød ring) Noen flere som merker en liten forhøyning der? (jeg tenker liksom skrue som treffer skjermen bakfra eller noe jeg da) Ja jeg kjenner det jeg også. Gud vet hva det er for noe... Men det syns ikke, og var ikke bare bare å kjenne heller, så gjør meg ingenting 5800 er rett og slett en komplett mobil. Mangler bare litt på utseende. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Etter grundig undersøkelse fant jeg ut det er kanten på hele touchsystemet/skjermen. Den følger hele veien bort til venstre og finnes i bunnen av telefonen også *lettet* Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Oppdatering for min blå telefon ble tilgjengelig i dag via Nokia Software Update. Firmware 20.0.012. Endret 5. mars 2009 av Tjombo Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Oppdatering for min blå telefon ble tilgjengelig i dag via Nokia Software Update. Firmware 20.0.012. Bekrefter denne. Laster ned oppdatering gjennom NSU nå. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Samme her:) edit: men feiler på 73.5% ferdig nedlastet... edit2: ...3 ganger før det fungerte:) Endret 5. mars 2009 av PapaDon Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sånn, da var min oppdater Føles bedre ut nå, liker at noen av ikonene har blitt endret også, ser litt mer helhetlig ut, bla så var det gamle podcast-ikonet ikke noe pent. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen andre som får "Ingen data" oppe i 0,2 sekunder etter de har trykket på "Instillinger"? Irriterende. Jeg har samme problem, selv etter oppdateringen... Veldig iriterende Lenke til kommentar
lunas Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da gleder jeg meg virkelig til å komme hjem og få inn denne oppdateringen inn i telefonen:) Dette innlegget er foresten skrevet på 5800!! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 etter oppdateringen har flere av programmene/spillene (touch piano og guitar i allefall) fått skrudd på skjermtastatur, uten mulighet til å forandre det (suite instillinger er ikke tilgjengelig under instillinger>programbehandling. De programmene som det ikke er mulig å forandre på suite instillinger, har en rød firkant i stedet for en blå ved puslespillbrikken.. Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg får bare "ingen oppdateringer tilgjenglig" Har programvareversjon V 11.0.008 Men hvor finner dere oppdateringen, jeg har bare prøvd den som ligger på telefonen. (enhetsoppdatering under telefonbehandling) EDIT: Så i innleggene over at det er Nokia Software Updater som er brukt. Fant oppdateringen nå som jeg brukte det programmet. Men hvor lang tid tar det å legge inn denne oppdateringen? Endret 5. mars 2009 av aquaplex Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg brukte toppen 10-15 min, er nesten bare plug and play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå