Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg bestilt tlf fra Finland! Den blir sendt i løpet av dagen. Skal ha den i løpet av neste uke.. :yes:

hvor mye kom det på totalt med porto? vil bare dobbeltsjekke noe med bestillingen min, mener at antall euro ikke stemmer helt med det jeg først trodde. sikkert jeg som bare roter..

Tror han sa det ble rundt 316 med frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da har jeg bestilt tlf fra Finland! Den blir sendt i løpet av dagen. Skal ha den i løpet av neste uke.. :yes:

hvor mye kom det på totalt med porto? vil bare dobbeltsjekke noe med bestillingen min, mener at antall euro ikke stemmer helt med det jeg først trodde. sikkert jeg som bare roter..

Min kom på 3150 med porto uten norsk moms. Regner med at det blir ca 4000 kr for den, for Norge tar moms på porto om de får sjansen.

Lenke til kommentar

Tror han sa det ble rundt 316 med frakt.

316 euro + frakt. 359 Euro - 22% finsk moms

Ja får håpe vi alle ikke akkurat har blitt svindlet da... :p hehe

He he....jeg tror dette går bra jeg :-)

Lenke til kommentar
åja, hos meg er det 316,39 inkl.porto.

Merkelig at det er forskjell. Men gir f... i det bare jeg får telefonen før jul. Problemet nå er vel at det blir somlet noe vannvittig med pakker som skal betales moms av hos posten. Har opplevd at det tar 3 uker. hehe Da er vel telefonen snart i norske butikker til 3000 kr ;-)

Lenke til kommentar
åja, hos meg er det 316,39 inkl.porto.

Merkelig at det er forskjell. Men gir f... i det bare jeg får telefonen før jul. Problemet nå er vel at det blir somlet noe vannvittig med pakker som skal betales moms av hos posten. Har opplevd at det tar 3 uker. hehe Da er vel telefonen snart i norske butikker til 3000 kr ;-)

Nei pokker la oss nå ikke håpet det tar så lang tid..? Bruker Posten lenger tid på pakker det skal betales moms på altså?

Lenke til kommentar
sikkert på at han ikke mente 316 inkl porto? men uansett.. det viktigste er at den kommer fort.. hadde bare ems ikke vært så dyrt...

Jo det var 316(ca) inkl frakt(den dyreste) han sa til meg.

OK..det er mulig jeg tar feil der altså. Foreløpig er det "reservert" 386 Euro fra min konto. Men det blir ikke trekt før se sender varen, så det er først da jeg ser hva jeg faktsk har betalt.

Lenke til kommentar
sikkert på at han ikke mente 316 inkl porto? men uansett.. det viktigste er at den kommer fort.. hadde bare ems ikke vært så dyrt...

OK..det er mulig jeg tar feil der altså. Foreløpig er det "reservert" 386 Euro fra min konto. Men det blir ikke trekt før se sender varen, så det er først da jeg ser hva jeg faktsk har betalt.

Den prisen er inkludert 22% finsk mva virker det som. Kanskje den blir fjernet når de trekker beløpet.

Send mail til de og hør.

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar

Den prisen er inkludert 22% finsk mva virker det som. Kanskje den blir fjernet når de trekker beløpet.

Send mail til de og hør.

Det stemmer det. Han skrev inn uten moms manuelt etter at min visa var registrert. Så det blir nok endret når de trekker beløpet ut av min konto.

Lenke til kommentar

Send mail til de og hør.

Det stemmer det. Han skrev inn uten moms manuelt etter at min visa var registrert. Så det blir nok endret når de trekker beløpet ut av min konto.

Herlig! Da er det bare å vente..

Da fikk jeg trackingnummer på tlf! Da er den vel pakket alt da :) Det gikk fort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...