mobilehappy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Bilder og Informasjon om Nokia 5800 XpressMusic (Tidligere omtalt som Nokia Tube.) - Symbian S60 Taco 5.0. - 3.2 tommers 640 x 360 pixels trykkskjerm. - 3G/HSDPA - GPS - 3.5mm standard audio jack - TV-out - microSD card slot Endret 24. september 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hvis denne faller på en pris rett under 3k uten abo. så tror jeg den vil selge bra. og med den beste oppløsningen nokia har kommet med (far as i know) så har den godt potensialet. spørsmålet er hvor godt S60 touch funker da... mulig derfor de venter med high-end telefonene til dette har blitt prøvd ut skikkelig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nettavisen: Spesifikasjonene blir «ifølge internett» som følger: - Quad band GSM, EDGE, UMTS og HSDPA - 3,2” skjerm med 640 x 360 punkter - 3,2 megapiksels kamera med autofokus og dobbel LED-blits - VGA-videoopptak med 30 FPS - A-GPS med Nokia Maps - WLAN - Bluetooth 2.0 - 3,5mm minijack - 150 MB integrert minne - microSD(HC)-kortleser med støtte for 16 GB, 8 GB skal følge med - 111 x 52 x 15,5 millimeter stor - 109 gram http://www.nettavisen.no/it/article2244254.ece Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Symbian S60 Taco 5.0. Hahaha tror nok du mener touch Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) hvis denne faller på en pris rett under 3k uten abo. så tror jeg den vil selge bra. Odds Endret 24. september 2008 av RMNZR Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den omtales diverse steder på nettet som en "mid-range" telefon, så forhåpentlig vis er dette en overkommelig sak for kontoen. Selv har jeg kikket litt på Omnia og Touch HD, men synes de blir litt dyre. Dersom denne havner en tusenlapp eller to under, er oddsene gode for at det blir Nokia igjen. Forresten noen som har noe formening om når denne vil dukke opp i butikkhyllene (hvis den blir lansert på tirsdag)? Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Forresten noen som har noe formening om når denne vil dukke opp i butikkhyllene (hvis den blir lansert på tirsdag)? vil tro at de har ønsker om rekke julesalget så vil tro den kommer rundt slutten av november starten av desember. det samme med touch HD egentlig, omnia kommer vel litt før. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nokia ser ut til å "ta en N82". Altså at den vil være tilgjengelig samtidig med/rett etter annonseringen. Prisen ser ut til å bli $400 (2 245 kr), så mest sannsynelig vil den ligge på mellom 2500 og 3000kr her til lands Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har og sett $400, men synes nesten det er litt billig. Ikke at jeg klager på denne prisen, men denne synes jeg nesten er verdt mer? Min ganske så slitne N73 holder på å pensjonere seg selv, så en snarlig mulighet til kjøp hadde vært stas! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det hadde ikke vært en dum pris, nei. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 fant akkurat denne på nettet... Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 er det bekreftet at den ikke vill ha noen fysiske taster? den burde i alle fall ha alle meny knappene, dvs alle knappene som vanlige mobiler har som joystick/piltaster valgtaster etc. siden jeg har ipod touch, og det er noe drit at den praktisk talt ikke har knapper, siden da må alle spill opereres med tilting som oftest og det er drit, la oss få ha valgmuligheter. jeg spiller nå spore på ipoden og det er noe dritt. hva slags spekulasjoner har dere da? jeg tror at det er minst 5mp kamera siden det har samsung lg etc, er det sagt noe om den er multitouch? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er en link i førstepost, fredriks. Med bilde. Nokia 5800 XpressMusic will be more of an upper midrange than a high-end device. It will come complete with a 3.2 megapixel autofocus shooter Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Representant fra Nokia Norge lirte følgende av seg følgende på e-post i dag. "Torsdag blir en tøff dag ja. Utover det kan jeg ikke kommentere noe " ... Jeg håper på det beste! Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er en link i førstepost, fredriks. Med bilde. Nokia 5800 XpressMusic will be more of an upper midrange than a high-end device. It will come complete with a 3.2 megapixel autofocus shooter er dette bekreftet eller er det bare rykter? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Selvsagt ikke bekreftet, da telefonen ikke er lansert ennå, men som det står i linken: The handset isn't expected to make its first official public appearance before October 2nd but its specs are now almost completely revealed. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bare noen timer igjen til lansering nå.. Om ryktene stemmer da.. Gleder meg skikkelig. Ventet på denne mobilen i lang tid. Håper endelig den første Symbian S60 mobilen med touchscreen snart er i mine hender. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan bedrive litt brannslokking med en gang... Ikke tilgjengelig for salg før februar/mars. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) @RMNZR Har du noen kilder på dette? Vet det kan ta tid med nye mobiler, men kilder er alltids hyggelig. Eller er det kun gjetting du driver med? Endret 2. oktober 2008 av learntofly Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 @RMNZRHar du noen kilder på dette? Vet det kan ta tid, men kilder er alltids hyggelig. Eller er det kun gjetting du driver med? Jeg uttaler meg i henhold til det mine leverandører forteller meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå