arlion Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) hei hei, ville bare høre om noen hadde noen info om 112.2o7.net ser jeg får cookies hele tiden som har denne i seg, i fra startsiden.no blant annet. ved en reinstallering av windows vista, når jeg da gikk in på www.startsiden.no ville firefox gjennom f-secure naturlig nok ha tilgang til nettet, ip adressen som kom opp var 66.235.133.2, som tilhører etter hva jeg fant ut 112.2o7.net går ut i fra at det er i forbindelse med en eller annen reklame tjeneste, men litt info ville vært flott om noen kunne gi meg dette. Endret 26. september 2008 av arlion Lenke til kommentar
curiousx Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du er på rett spor. Stikkordet er Omniture, så hvis Google er din venn... Lenke til kommentar
arlion Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 løsning funnet, takk for tipset :-) burde vel egentlig ikke fryktet så mye når www.microsoft.com også gav en cookie som hadde 2o7.net i seg, men men, er man paranoid så vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå