Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer TS-A6904i eller TS-A2503i i hattehylla?

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 6x9 har høyest følsomhet, så hvis du ikke skal ha forsterker, så er det en fordel, men det skiller lite...

Siden du skal ha noe i hatthylla, så regner jeg med at du har noe skikkelig foran, og at du ikke skal ha sub baki...??

Åssen bil skal dette inn i, og hva har du av stereo fra før?

Lenke til kommentar
De 6x9 har høyest følsomhet, så hvis du ikke skal ha forsterker, så er det en fordel, men det skiller lite...

Siden du skal ha noe i hatthylla, så regner jeg med at du har noe skikkelig foran, og at du ikke skal ha sub baki...??

Åssen bil skal dette inn i, og hva har du av stereo fra før?

Det jeg har idag er:

MB Quart høytalere forran, Pioneer DEH-7900UB spiller, 2stk 3000W (1000WRMS) pioneer bassere bak med en klasse D forsterker.

Det jeg skal kjøpe er da:

En 4 kanals forsterker til frontsettet og hatte høytalerne, og hatte høytalere.

Vet at mange sier det ikke er vits å ha lyden bak, men smaken er forskjellig. Jeg vil ha høytalere bak ;)

Lenke til kommentar
Da spiller det ingen rolle hvilken av de to du velger, du må uansett skjerme dem, og kjøre delefilter på dem for ikke å ødelegge dem, noen som er ganske sannsynlig når du også har sub baki ;)

Jo, takk. Det vet jeg alt som. Klarte å ødelegge de gamle 8" pioneer høytalerne jeg hadde i gamle bilen.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Håper ikke dette blir altfor offtopic. Men hvorfor skal man ikke ha sub baki hvis man har høyttalere i hattehylla?

Finn noen som har sub baki, og høyttalere i hatthylla. Så kobler du fra ledningene på høyttalerene i hatthylla, og spiller så høyt som vedkommende pleier å spille.... Så kjenner du på menbranen på hattehylle høyttalerene, så skjønner du hvorfor dette ikke er bra. De kommer nemlig til å flytte seg ganske mye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...