privinius Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hei! Jeg har fått noen problemer med at Warhammer crasher etter rundt et kvarter. Enten så crasher den til desktop, eller så får den PCen til å klikke fullstendig så jeg må restarte. Dette er litt frustrerende så jeg lurte på om noen har noen løsninger;) MVH Privinius Endret 24. september 2008 av privinius Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kom med litt mere info ang. hva slags feilmelding du får eventuelt. Også litt om hva slags maskin du har. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette har du kanskje gjort allerede, men prøv å kjøre så "vanilla" som mulig. Dvs. ingen andre programmer i bakgrunnen, ingen overklokking og slikt. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Jeg får ingen feilmeldinger. Den bare avslutter eller henger seg. Har e6600 8800gt 530w psu 2gb ram Lenke til kommentar
evro Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Du er ikke alene Tusenvis av andre lider din skjebne (inkludert meg), og det finnes flere tips ute på nettet, men jeg har ikke funnet en eneste ting som fikser problemet. Hentet fra FAQ på warhammeralliance.com: 3.4 - Windows Crashes or Freezes while playing the game, or game exits without warning. Black screen crashes. Updating your onboard sound device drivers has been known to solve this issue (get your drivers direct not just from the oem/motherboard manufacturer, check 3.2 for more info). Try disabling (not just closing but actually disabling it) your security suite as well to see if that might be contributing to it. Try the solutions in 3.2/3.3. In Vista try to disable display scaling on high DPI settings. Right click WAR shortcut- Properties- Compatibility- Disable display scaling on high DPI settings (change it back if this doesn't work). - Thanks Orangeheaven! Nforce motherboards seem to cause crashes and network instability in this game when using the built in network card because it shares the same irq as one or some of the sata ports. Can try moving your harddrive to the other ports I believe ports 1&2 share the same ports or maybe it was 3&4 ? Also try removing the hardware firewall by uninstalling network access manager. This doesn't always work though so you might need to completely remove and reinstall your motherboard drivers and selecting custom install and making sure not to install the firewall and network manager. Also don't use teaming/firstpacket if that available on your model. Nvidia 9600gt: There is a major problem with quite a few revisions of this card which causes a black screen of death crash after a little while playing. You may need to rma your card, please see your manufacturer's homepage for support. Du kan jo prøve noe av dette, og hvis resultatet uteblir, er det bare å smøre seg med tolmodighet og vente på at Mythic finner en løsning på problemet. Etter at jeg prøvde tips nr to har jeg forresten merket at blackscreenen kommer sjeldnere. Det er et enkelt grep, og definitivt vert å prøve. (hvis du har vista da) Ellers kan du jo lete litt på http://www.warhammeralliance.com/forums/fo...splay.php?f=129 og se om du kan plukke opp noen tips. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Husk å huk av et eller annet i kontrollpanelet over min datamaskin for at feilmeldingen/blåskjermen skal komme, sånn at den ikke direkte starter pcn på nytt igjen med en gang. Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har hendt meg et par ganger nå at spillet bare krasjer, og siden jeg har Vista får jeg opp problemet. Og feilmeldingen er at skjermkort driverene slutter å virke... Vet ikke om det gjelder for dere andre her, men det kan virke som om det er en bug i WAR. Får bare håpe det kommer nye skjermkortdrivere snart Har ATI mobility 2600 XT med catalyst 8.8 drivere. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 skjer med meg også.. har vista jeg og, men får ikke noe feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå