negnirty Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du hadde ikke overklokket skjermkortet og/eller prosessoren tidligere da du fikk 12000 da? Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Niks. Vet ikke en gang hvordan man gjør slikt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Her er driver til hovedkortet ditt og her er driver til skjermkortet ditt. Så lenge du har Geforce skjermkort og hovedkort med Nforce chipsett,så last alltid ned drivere fra den siden. De er alltid de nyeste. Endret 29. september 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 downloadet begge, og instalerte begge... beklager men det funket ikke det heller... Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Så da er det rett og slett ikke flere alternativer igjen? Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Bump Vet dette begynner å bli en gammel post, men probleme er her fremdeles... har nesten lært å leve med det, men begynner å bli lei... Ok, la oss si jeg tok en formatering... Når Vista er "back online" hva skal jeg gjøre først? altså i best rekkefølge? Jeg tenker nå på driverne, virusprogramm og alt annet... Sånn jeg tenker så vil jeg gjøre det slikt: Trekke ut internett kabelen -> Formatere PCen -> instalere Windows Vista 32-bit -> Ordne på personaliseringen... Bakgrunn, etc -> Plugge inn Internettkabelen -> Lasta ned Asus Chipset driver -> Skjekke Windows Update -> Laste ned 9800GTX Driver -> restarte PCen mange ganger P.G.A. driver instalasjonen... Prøve hver eneste CD plate som følgte med PCen og instalere det meste på de Noen som merker noe jeg ikke bør gjøre osv. Endret 15. oktober 2008 av Fettklomp Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 neineinei, ikke installere drit som følger med en pc. Det er en grunn til at det følger med, og det er at det er gratis. Nyeste chipset, skjermkort,antivirus, windows update. That's it. Trenger ikke noe mer enn det, utenom eventuelle codecs for filmavspilling og Office. Og ikke bruk Norton Antivirus, det har en tendens til å sluke utrolig mye systemressurser. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Høres veldig enkelt ut, men vil gjerne ha litt flere synspungter før jeg gjør noe som helst, ikke vondt ment Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 formatering, windows, skjermkortdriver, chipsettdriver, win update, avg antivirus. Se om du kan finne en update du kan laste ned på forhånd, slik at du slipper å gå på nett før det er innstalert, autopatcher eller lignende. Dette gjelder også drivere. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ok, skal prøve i nærmeste fremtid. Blir å poste hær igjen hvis problemet medvarer. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du kan laste ned Vista service-pack på forhånd her. Jeg bruker alltid å laste ned de nyeste driverne på forhånd. Last gjerne ned programmer som du bruker også på forhånd...java,foxit reader,flash,firefox,messenger...etc. Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor på forhånd? er det ikke like greit å ta når du trenger det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor på forhånd? er det ikke like greit å ta når du trenger det? Det ser nå selv hvordan du vil gjøre det,men driverne må du jo ha uansett. Chipsettdriveren bør du hvertfall ha klar,ellers kommer du jo ikke på nett. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Et fint program for å implementere SP1 i Vista er v-lite. Det finner du på www.vlite.net, og er veldig lett å bruke. Med det programmet lager du en ny Vista installasjons-dvd med servicepack, drivere og alt inkludert. Kan tilogmed fylle inn reg-key på forhånd slik at du slipper å gjøre det under installasjon. Så da er det bare å putte inn den nye Vista-dvd'n og gå og lage mat ellerno sånt, for resten av instillingene fikser installasjonsprogrammet selv Lenke til kommentar
Fettklomp Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) JA!!!!! !DET FUNKA MED NY RIKTIG FORMATERING!!! I nesten 2 måneder har jeg jobbet med dette, og GUD jeg har lært mye innen datateknologi, men endelig klarte jeg å få PCen på full ytelse! 12767 i 3Dmark06! Er kjempefornøyd med scoren! Tusen takk for alle sammen som har hjulpet meg med dette problemet! Mangler bare å instalere WoW og Crysis, så håper scoren vil holde seg der oppe. Som sakt, tusen takk alle sammen Endret 19. oktober 2008 av Fettklomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå