Gå til innhold

Omtale av Return to Castle Wolfenstein (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*øke postcount*

 

min karakter av rtcw: 1.0 av 100 mulige.

jeg likte ikke spillet, og jeg har spilt alt av fps fra og med wolf3d. tror jeg sprang gjennom 2-3 levels ellernoe slikt før jeg returnerte spillet.

 

 

-cairn

(jada, bare flame meg pga personlige meninger.)

Lenke til kommentar

Forstår ikke at du kan påstå at spillbarheten i Wolfenstein kun fortjener en toer. Spillet er da vitterlig spillbart, kontrollene er glimrende og singleplayer kampanjen er underholdende.

 

Multiplayer er jo også fantastisk, spesielt hvis flere er med på moroa. En anmeldelse som er 100% subjektiv er 100% uinteressant. Du skal se og inkludere de sterke sidene ved et spill, selv om det ikke er din kopp med te. Du skal heller ikke overse svake sider ved et spill du liker, for den saks skyld.

 

Og jeg synes du bommer helt med din bemerkning om spillets realisme. Det er ikke meningen at spill alltid skal være realistisk, det gjør sjelden spille opplevelsen bedre. Det er fett å kjempe mot udøde og andre utysker med forhistoriske våpen for en gangs skyld. Det er en ny og interessant setting.

 

Et spill som har en faktisk krig som setting, er ikke nødvendigvis nødt til å ha disse egenskapene:

 

- Du forbereder en aksjon i 20 minutter bare for å bli skutt et minutt ute i feltet, og dø.

- Du går som en snegle.

- Du bruker våpen som ser(eller ikke ses i det hele tat),og høres kjedelige ut

- Det er kun mennesker å kjempe mot

- Løper du rett mot fienden, dør du

 

Spill med ett eller flere av disse egenskapene har vi nok av. Få flere wolfensteiner nå. Og slutt med dårlige, forutinntatte anmeldelser.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i anmeldelsen heller.

SP så var spillet "greitt", med et lite positivt fortegn. Det var sinnsykt skummelt og spennende i crypt, og stemninga var herlig.

 

MP delen er bare sinnsykt bra !

Jeg spiller nå i en clan og det RULER villt. Public er ikke så gøy, men det gjelder jo de fleste spill der du er avhengig av medspillere skjønner at du er avhengig av f.eks ammo fra den andre.

 

Jeg anbefaler alle som liker spill der teamplay er viktig, å kjøpe RTCW.

 

Hvis det er noen som vil spille pracc kamp i RTCW, så join #DASS, eller #RTCW.NO på Quakenet og ta en prat med oss :smile:

 

 

St33l - Destructive Assholes

Lenke til kommentar

Visst f... er crypten i Return to Castle Wolfenstein guffen, og marine sekvensene i Alien versus Predator selfølgelig.

 

Spør du meg så er forskjellen på RTWC og AvP2 at du ikke får psykiske arr av å spille RTWC. Du blir ikke så skremt at du heller pisser i gamle cola-flasker og spiser hybelkaniner framfor å gå ut etter det er mørkt. RTWC er hyggeligere skummelt.

Lenke til kommentar

avp2 som marine er så ekkelt jeg nesten ikke tør spille det, men i crypt i rtcw kjedet jeg meg, spilte på medium difficulty. kanskje jeg ikke har godt nok grafikkort eller lydkort for og få frem de ekle effektene? vet ikke jeg men jeg synes conker bad fur day (n64 spill...) var ti ganger mere ekkelt enn crypt.

Lenke til kommentar

Jau...for en gangs skyld så er jeg enig med deg...

Man skal **** meg ha balls of steel for å spille det på singleplayer. Men det går ann på multiplayer...tøft hvis man bruker head-set med mikrofon og har på mikrofonen hele tiden...man hører skrika fra medkameraten din som skvetter som bare f'en. Nei det er sååååååå jekli kult :grin: CS blir lissom litt pinglete i forhold...haha...syns dere crypten var skummel...hoho

Hva var det som var så skummelt der...monstra var jo ikke skumle i det hele tatt. Atmosfæren er grei nok men likkavel. Half-Life og de små head-crabsa som hoppe i trynet på deg...de skvetter jeg av og jeg grøsser etter jeg har drept en...skvetter hver ***** gang :grin:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

hmmm... hvordan regner dere, gamer.no, ut totalvurderingen? Blir denne satt uavhengig av de andre vurderingene, eller blir den regnet ut med de andre vurderingene som utgangspunkt. Er det i så fall gjennomsnittet?

 

Jeg tok gjennomsnittet av de forskjellige karakterene og fikk 3,4.

 

holahopp

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 23:50, labri skrev:

hmmm... hvordan regner dere, gamer.no, ut totalvurderingen?


Det regnes ikke ut i det hele tatt. Det er rett og slett den totale karakteren anmelder gir spillet. De andre karakterene fungerer mer som en begrunnelse for hvorfor karakteren er så lav. Allikevel teller gameplay alltid mest, tett fulgt av lyd og grafkk. Multiplayer er også en relativt viktig del av et spill, men langt fra så viktig som singleplayer. Den totale karakter er helt opp til anmelder å sette, så lenge det kan begrunnes og står litt i stil med de andre karakterene. Men den er altså på ingen måte basert på noe gjennomsnitt eller annen utregning.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...