Gå til innhold

Omtale av Return to Castle Wolfenstein (PC)


Anbefalte innlegg

Kjære Kina Bill:... var det bra nok det?

jeg sier til deg som til alle de andre, les anmeldelsen en gang til og så forumet. jeg synes ikke du skal si noe om det jeg har skrevet før du har gjort det, etter det kan du si og mene det du vil.

norways stupidest people/rtcw fans er ikke nødvendigvis norges dummeste, men det virker som om de slår den funksjonen på max når de skriver ting her i forumet for jeg har aldri sett så mye idiotisk i noe forum før. og det sier en del om rtcw fansen som har postet innleg her.

TILL ALLE RTCW FANS SOM HAR PLANER OM OG POSTE ET INNLEGG HER, LES HELE FORUMET FØRST OG TENK OVER ANMELDELSEN FØR DERE DUMPER ALT HJERNETANKEAVFALLET DERES HER.

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-01-18 22:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

unnskyld meg, men gjør du noe annet ennå sutre over innleggene til andre...du har ikke gjort stort annet i denne threaden i det minste ;P.

 

folk som ikke har fått det med seg første eller andre gangen, kommer nok heller ikke til å få det med seg 3'dje eller n'te.

Lenke til kommentar

Til mr pizzabud.

 

Nå har jeg lest gjennom forumet (og anmeldelsen)en gang til, og et av de mest useriøse innleggene kommer fra deg. Pleier ikke å kritisere prsoner direkte verken her eller andre plasser, men når noen så til de grader er useriøse (og barnslige) i sine uttalelser selv må jeg bare svare, siden dine innlegg da er vinklet mot at noen er useriøse i fremstillingen av postene sine.

Husk at du også gjør dette med å kritisere at noen kritiserer, teit nok i seg selv.

 

Tror ikke du ser dette selv.

 

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-18 20:43, Kina bill skrev:


Gamer.no har sin fulle rett til å skrive hva de vil om Wolf. Men alle her på forumet har også sin fulle rett til å si sin mening om anmeldelsen. Så lenge personer trer ut i det offentlige rom, i dette tilfellet Wolf anmelderen på Gamer.no, er det alles rett til å kritisere det han skriver. Sånn er det bare og på godt Norsk kalles det jo ytringsfrihet.




 

Syns folk kan si det på en saklig måte og komme med SKIKKELIGE begrunnelser hvorfor de er uenige. Ikke si at han er en idiot og at han burde bli "sparka" fra gamer.no.

tror nok det er de som sier sånt Pizzabud sikter til.

Alle har rett til å si sin mening, men det er fullt mulig å gjøre det uten å kalle folk idiot.

Tror neppe dere hadde vært så tøffe hvis dere hadde møtt Erik Jørgensen og diskutert anmeldelsen...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-01-19 00:27 ]

Lenke til kommentar

kina-bill: tror du jeg ser på meg selv som useriøs og barnslig? (svarer nei i tilfelle du er usikker:))

jeg forstår ikke hva du sikter til når du sier mine replyer her er barnslige og useriøse.

nekroz: ja, de fleste her er nok ekstra tøffe bak pcskjermen. men en dag, da kommer den fryktelige ERIK JØRGENSEN og banker på døren deres HAHA.

synes alle de som har skjelt ut gamer.no og erik jørgensen helt uten grunn og uten og bruke hjernen og uten og tenke og vært beruset bør be om unnskyldning, dette gjelder ikke alle, men de som f.eks har sagt at anmeleren er fjern, burde vært sparket, har ikke peiling på hva han gjør osv.

Lenke til kommentar

juzamsig: vil du ha et kurs?

alt driten jeg har komt med i denne topicen ER saklig og jeg begrunne osv den, jeg har lest helt syke poster, jeg understreker hvor dumme de er og jeg ber de som har skrevet de om og lese dem selv slik at de selv skjønner det. et av de dumme som jeg husker er "rtcw fikk 2.5, men det burde få minst 5.5 siden det går ann og sparke inn dører".

juzamsig: jeg tenkte du var rtcw fan på grunn av at din post liknet sånn på de andre rtcw fansene sine :smile:

Lenke til kommentar

Næmmen, det var nå voldsomt til krangling her da?

Selvfølgelig må Gamer.no skrive akkurat hva de vil om rtcw og alle andre spill for den del.

Men å klage på at spillet ikke er realistisk? Hallo?

Serious sam er ikke realistisk. Deus EX er ikke realistisk. Duke Nukem er ikke realistisk. RTCW er ikke realistisk.

Alle sammen er nå likevel VELDIG artige å spille, syns nå jeg ihvertfall. Jeg kjeder meg i sånne realistiske et-skudd-og-du-dør spill. :smile:

Jaja, det er bra vi har forskjellige meninger, noen av oss holder liv i id, og noen i "hva-de-nå-heter-de-som-lager-Rainbow-six?"

 

Til dere i Gamer.no: Keep up the good work!

Det er helt opp at vi har en norsk spillside!

Så får vi leve med at vi ikke er helt enig i anmeldelsene. Hvem har ikke opplevd å kjøpt en musikkcd som har fått kongeanmeldelser i VG eller DB, og som suger som en Hoover?

Lenke til kommentar

hehe, kjøper ikke cd'er som blir anmeldt i vg eller db ;P ikke min musikksmak! *sette seg ned å lese gjennom hele forumet som pizzabudet anbefaler..* (han kommer nok til å kommentere innlegget mitt som det mest fornuftige han har sett...det er jeg 97% sikker på, siden de 5 innleggene som jeg har lest av hans innlegg er usakli useriøse og meget irriterendes pga, ja, rett og slett usaklig og useriøs oppførsel

Lenke til kommentar

sånn, nå har jeg les gjennom hele forumet og kommet fram til at PIZZABUD'et er den desidert mest useriøse personen på hele forumet. (sorry for at jeg går personlig ut mot vedkommende, men jeg mener at vedkommende bør refses litt)

 

grunn:

 

gjentatt repetering av at alle skal lese hele anmeldelsen og forumet (basicly så er det det han syter over bortsett fra første innlegget), og mener at alle som syns at spillet er bra er useriøse fjortisser.

Btw, på load-menyen så går det faktisk an å trykke på "date" for å få dei i datert rekkefølge, og hve er galt med briefing i loadingtiden? mye gøyere enn å sitte å stirre på en loading-bar som kryper saktere enn en lobotomert meitemark på E6.

 

 

 

quote litt fra pizabudet: "kan ikke dere bare gå og lese anmeldelsen av rtcw et annet sted da, siden "gamer.no har driti seg ut"? dem som har driti seg ut er alle andre blader"

 

så alle andre blader har driti seg ut men gamer.no har rett? ...hmmmm, merkelig trodde nemli at noen klarte å quote som tst og macintosh litt lenger oppe i SAMME innlegget sitt: "som tst eller macintosh har sagt gang på gang i håp om at noen skulle skjønne det, en anmeldelse kan ikke være feil. det finns ingen fasitsvar på en anmeldelse. ingen "svar" er riktige eller gale. "

 

ingen anmeldelser er verken riktige eller gale men ALLE andre blader driter seg ut og gamer.no har rett ...jaha...

 

i rest my case

Lenke til kommentar

Quote:


ingen anmeldelser er verken riktige eller gale men ALLE andre blader driter seg ut og gamer.no har rett ...jaha...


Hvor mange ganger må vi egentlig si dette? Det er Erik Jørgensen sitt syn på spillet som formidles her. Selvsagt blir det da også Gamer.no sitt syn, men hva er det som er så galt med å ha et annet syn på et spill enn andre? Tenk hvis alle skulle skrive anmeldelser helt likt, hva er da poenget med flere anmeldelser? Da trenger vi jo bare 1 som anmelder for hele Norge, eller kanskje hele verden. Vi tåler kritikk her, men å fortelle at vi har driti oss ut pga en dårlig karakter syns jeg ikke er noe passende.

Lenke til kommentar

Det burde jo vere lov å si at den anmeldelsen var dårlig. For det er jo trossalt dere som har startet denne tråden!

 

Det er greit at noen synst det er et tåpelig spill. Men dere trenger ikke å si at alle andre er noen idioter fordi de liker spillet!! Slik som Tullingen sa, så er jeg enig med han at spillanmelder "glemte" å nevne et par fryktingytende monster, som f.eks zombiene og über-soldatene (Prototypen). Dette er en viktig brikke i spill-puslespillet som gjør at spillet blir interresant.

 

Ellers vil jeg si at spillanmelder har lov til å vere subjektiv å se på saken gjennom sine egne øyne. Men han må også tåle litt kritikk for at han råder folk til å ikke kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 20:10, SintBrus skrev:

Det burde jo vere lov å si at den anmeldelsen var dårlig. For det er jo trossalt dere som har startet denne tråden!


Jaja, for all del. Som jeg sier er vi åpen for det meste av kritikk (konstruktiv helst). Og jeg har full forståelse for at andre liker spillet meget godt, og dermed ikke liker anmeldelsen heller. Men det jeg ikke liker er at folk mener Gamer.no har "driti seg ut" siden "alle andre" gir spillet god karakter.

 

Denne tråden var som du sier ment som litt meninger fra andre om spillet, og det vil garantert ikke bli den siste hvor det blir diskutert hvorvidt anmeldelsen var riktig eller ikke. Men det går fint ann å fortelle sin mening uten å gå personlig inn på vår anmelder slik som det har blitt gjort et par ganger gjennom tråden. Jeg syns det er flott at folk har forskjellige meninger, men hold dere litt saklige. :smile:

Lenke til kommentar

Det poenget mitt var at usaklige folk skulle lese dette, og ta det innover seg. For det som dette forumet her (ok.no, hw.no og gamer.no) sliter med er useriøse folk.

 

Ellers sier jeg at det er fullt mulig å slakte et spill. Mange har slaktet Harry Potter, men hvorfor har det fått så mye god kritikk ellers? Det er helt absurd!

 

:razz:

Lenke til kommentar

refse meg? for hva da? ha mitt syn på rtcw?

du vrir og tvister om det jeg har skrevet, jeg har aldri ment at folk er dumme fordi de liker rtcw. men innleggene til de rtcw'fans her i topic er jo helt latterlig, og det sier en del om de. hvis du vil refse meg så lager du en quote over hele mitt refsbare innlegg så sier du hva som var så refsbart så forteller jeg deg hvorfor jeg skrev det, så etterpå er det min tur til og "refse" (lol) dine rtcw innlegg

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 20:46, pizzabud skrev:

refse meg? for hva da? ha mitt syn på rtcw?

du vrir og tvister om det jeg har skrevet, jeg har aldri ment at folk er dumme fordi de liker rtcw. men innleggene til de rtcw'fans her i topic er jo helt latterlig, og det sier en del om de. hvis du vil refse meg så lager du en quote over hele mitt refsbare innlegg så sier du hva som var så refsbart så forteller jeg deg hvorfor jeg skrev det, så etterpå er det min tur til og "refse" (lol) dine rtcw innlegg


 

hmm. Jeg har ikke refset deg. Hvis det er i det hele tatt meg du tenker på. Men det er bra at du unnskylder dine useriøse innlegg. Du er tilgitt.

 

Når du sier at andre skal quote dine innlegg, hvorfor ikke quote noen av de du synst er latterlige da ?

Lenke til kommentar

Hvor mener jeg at du sier at folk er dumme fordi dei liker RTCW?

 

og så får jeg begynne med quotinga:

 

quote fra Postet: 2002-01-16 07:58 ID: 12 :

 

"men så er historien så kjedelig at man ikke gidder spille det."

 

"og man måtte i tilleg lese en lang briefing i loadingtiden."

 

 

--trenger jeg å kommentere noe?

 

--og det med savegamene nevnte jeg tidligere (trykke på "date")

 

 

quote fra Postet: 2002-01-16 20:52 ID: 55:

 

"eneste poenget er og skyte ned folk for og komme til neste brett og skyte mere folk der, greit nok - de første 3 banene. men etter det er du lei."

 

--hva gjør du på dette forumet ettersom at det virker som at du ikke liker FPS-spill?

 

"grafikk, lyd, effekter, vold osv har ingenting med hvor bra eller gøyt spillet er"

 

--...jo

 

quote fra Postet: 2002-01-16 21:18 ID: 57:

 

"hvis du vil ha et spill du ikke kan gå lei av kjøper du starcraft, ikke rtcw som du runner et par ganger og er lei av på at par måneder eller 2 timer..."

 

 

----her ser det meget mistenkeligt ut som at du sammenligner SC multiplayer og RTCW singleplayer

 

 

quote fra Postet: 2002-01-17 08:00 ID: 71:

 

"som tst eller macintosh har sagt gang på gang i håp om at noen skulle skjønne det, en anmeldelse kan ikke være feil. det finns ingen fasitsvar på en anmeldelse. ingen "svar" er riktige eller gale."

 

"kan ikke dere bare gå og lese anmeldelsen av rtcw et annet sted da, siden "gamer.no har driti seg ut"? dem som har driti seg ut er alle andre blader, spess pcincite som jeg ofte ser gir helt invalide karakterer. hvis det er noen som driter seg ut så er det nok ikke gamer.no, som ikke har gjort annet enn og skrive en god og grundig anmeldelse.

at pcincite ga spillet 9/10 sier meg en del om pcincite, og hvor mye de forventer eller krever av et spill..."

 

 

---selvmotsigelser igjen...

 

quote fra Postet: 2002-01-17 20:38 ID: 85:

 

"feil, mangler, ting som burde vært endret osv er utallige."

 

---hvor da? gi noen eksempler..

 

quote fra samme innlegget:

 

"det er ikke gamer.no som tar feil, ikke vet noenting om spill, er dumme, driter seg ut osv. det er dere."

 

---sååå, flertallet på forumet tar feil angående at RTCW er et dårlig spill? jeg trodde nemli at når et spill er bra så blir det populært ...

 

 

så...gidder jeg ikke mere for i kveld, ble litt irritert over at jeg mista hele innlegget mitt pga at jeg hadde glemt å skrive inn brukernavn og passord, men men det er sånt som skjer... huska sånn ca hva jeg hadde skrivi så det gikk greit å legge det inn i gjenn.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...