Toa Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Når Unreal 2 kommer ut vil nok folk forhåpentligvis forstå hvor dårlig rtcw egentlig er. :smile: Og folk må tåle dårlige kritikker av spill de selv syns er underholdende. Slik er det også med musikk, filmer, bøker osv osv osv... Skal vedde på at de som klager høyest har en gjennomsnittsalder på 14 år. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Uff... blir provosert når mange kommer å sier at han har feil!!! Det er jo helt latterlig! Greitt, du liker RTCW, men det betyr ikke at alle er enige. Jeg likte for eksempel ikke Black and White(kan skrive hvorfor, men det orker jeg ikke nå). Black and White har jo fått bra kritikk nesten overalt, men jeg hadde nok gitt det... ikke så bra... Hvorfor? Fordi det var KJEDELIG! JA! Og jeg har ikke noe spesielt i mot lignende spill. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Vel, jeg har ikke giddi og bladd meg gjennom alle 5 sidene, men jeg slenger meg med. Jeg kjøpte RTCW. Jeg spilte det noen timer. Jeg gikk lei. Jeg er helt enig med anmeldelsen. For meg varte RTCW like lenge som Red Faction. Ca. 1 uke. Ja, også jeg liker FPS, og spiller fortsatt en god del mods til Half-Life. Det eneste spillet som jeg kan, med hånden på hjertet, si levde tildels opp mot Half Life var NOLF. Lenke til kommentar
knaa Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Enig med anmelder, spiller er 0 nyskapende, AI, story og sjel finnes ikke. Hvis du digger å spille slike spill, så værsågod, men vær klar over at det finnes mer spennende, nyvinnende og kreative titler der ute. Ikke bare oppkast som RTCW. Og hvis du fremdeles sverger til RTCW, eat my ass ! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 helt enig knaa, for meg blir bare spillet dårligere dess mere jeg tenker på det. feil, mangler, ting som burde vært endret osv er utallige. menne, det finnes jo den gruppen som faktisk LIKER sånne spill, helt ok for meg det, men når de spammer og whiner slik her i forumet så begynner jo dem som leser forumet og lure litt på hva slags lesere gamer.no har. please slutt og klandre gamer.no for og lage en realistisk anmeldelse av favorittspillet deres, det er ikke gamer.no som tar feil, ikke vet noenting om spill, er dumme, driter seg ut osv. det er dere. Lenke til kommentar
Xes-67 Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hi, all. Synes Wolfstein hadde fortjent en bedre karakter jeg. Veldig bra grafikk og jeg fikk ståpels av zombiene. Sant nok at det ikke er morsomt så veeeeldig lenge, men det mener jeg ingen spill er i singel player. Og 500 spenn er ingen spill verdt. Tror spillprodusentene hadde solgt og tjent mye mer vist dem hadde tatt 200 pr. spill. Hadde blitt mindre piratkopiering da. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 "Hi, all. Synes Wolfstein hadde fortjent en bedre karakter jeg. Veldig bra grafikk og jeg fikk ståpels av zombiene. Sant nok at det ikke er morsomt så veeeeldig lenge, men det mener jeg ingen spill er i singel player..." La meg oversette til filmverden: "Hi, all. Synes Wolfenstein, The Movie hadde fortjent en bedre karakter jeg. Veldig bra lyssetting og jeg fikk ståpels av zombiene. Sant nok at det ikke er morsomt så veeeeldig lenge, men det mener jeg ingen filmer er...." Henger DETTE på greip? Eller musikkverden? "Hi, all. Synes Wolfstein MegaMix hadde fortjent en bedre karakter jeg. Veldig bra lyd og jeg fikk ståpels av gitarsoloene. Sant nok at det ikke er morsomt så veeeeldig lenge, men det mener jeg ingen musikk er..." Bob bob bob! Man har krav på litt kvalitet. Dette er massprodusert dritt i pen innpakning, på samme måte som Britney Spears og alt annet kommersielt dritt. Tar litt hardt i nå... Hihi! Men det er rett og slett ikke bra nok. Wolfenstein var et steg tilbake... Multiplayeren var dog ikke det verste da, og mye mer nyskapende enn singleplayer-delen... :smile: Lenke til kommentar
Frododendron Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Er det ikke noen som kan få fjernet denne tullingen Erik Jørgensen fra gamer.no ?? Mannen er jo totalt fjern. Ikke rart han da ikke har peil på spill heller. Leser du dette Jørgensen, så finn deg for **** noe annet å gjøre enn å reviewe spill!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 22:56, Frododendron skrev:Er det ikke noen som kan få fjernet denne tullingen Erik Jørgensen fra gamer.no ??Mannen er jo totalt fjern. Ikke rart han da ikke har peil på spill heller. Leser du dette Jørgensen, så finn deg for **** noe annet å gjøre enn å reviewe spill!!! Du går rimelig personlig ut mot Erik nå, og det uten å begrunne dine anklagelser noe særlig. Kan si med sikkerhet at han ikke vil bli fjernet fra Gamer.no, og hvorfor i all verden skulle han bli det? Fordi han har en annen oppfatning av et spill enn ett par andre lesere og noen andre spillmagasiner? Syns deres argumenter og meninger begynner å gå litt vel over kanten her nå. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Enig at det begynner å gå over kanten nå - det må da være lov å mene det man vil; det er jo faktisk det "anmelderyrket" går ut på. Så lenge karaktersettingen er godt begrunnet, er det jo ikke noe problem. Synes du det er helt greit med monstre i en WW2-setting og at det ikke gjør noe om du løper like fort som en gazelle etc. - kjøp spillet! Det blir akkurat som å lese en omtale av et skjermkort som får 8/10 og der det eneste negative er at det ikke følger med software - hvis du gir blaffen i softwaren er det jo bare å bestille i vei, eller hva? Jeg tror ikke vi kommer så veldig lang vei ved å kaste dritt frem og tilbake på hverandre, og neimen tror jeg vi blir enige heller :wink: Pål Joakim Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 QUOTE "Er det ikke noen som kan få fjernet denne tullingen Erik Jørgensen fra gamer.no ?? Mannen er jo totalt fjern. Ikke rart han da ikke har peil på spill heller. Leser du dette Jørgensen, så finn deg for **** noe annet å gjøre enn å reviewe spill!!!" ... kan du ikke lese eller? er du analfabet? dysleksi? altsammen kanskje? gidder ikke repeate det jeg har postet tidligere, men LES hele anmeldelsen, tenk over den og LES så forumet... så slippet vi alle disse rare menneskene som poster drit vilt rundt seg her i forumet. folk som deg og mange andre som har replyet her burde utestenges i lang tid. skal noen vekk fra gamer.no så er det deg frodo, det må da være en slags straff for slik dumhet som du sittter og blotter her. vær så snill og forstå at det er du om er totalt fjern her, ikke anmeldelderen. "Synes du det er helt greit med monstre i en WW2-setting og at det ikke gjør noe om du løper like fort som en gazelle etc. - kjøp spillet!" det er ikke pga monstre at spillet er dårlig, det er fordi singleplayer er så utrolig gørr kjedelig og dårlgi laget. synes du kunne nevnt noe om det istedet for og skuffe stakkars pcspillkjøpere. [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-01-18 08:07 ] Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 til moderatorene, ikke slett forumet, jeg skal lagre alt sammen og kalle det "Norwegian stupidity", en dag jeg orker det. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 RTCW er et bra spill. Sier meg enig med de fleste på singleplayer delen, da denne egentlig ikke var spesielt nyskapende. Men jeg kjøpte ikke spillet pga singleplayer, men pga multiplayer. For RTXW er definitivt i en klasse for seg når det gjelder denne typen spill og multiplayer teamwork. Har allerde sittet et ukjent antall timer og spilt det på nett, og flere vil det bli i laaaang tid fremover. Man spilte jo CS i godt og vel 1 1/2 år, så hvorfor ikke like lenge med RTCW? :smile: Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 WTF!?!? slakte et så rått spill på den måten? han sier at spillet er "Spenning er ikke eksisterende i spillet." har han røyka sokkene sine og spillt på easy fluffy no-i'm-a-happy-person-who-don't-like-to-kill mode MED god mode og give all? Da er det ikke rart han syns at spillet er kjedeli. en minor detail men men: han nevner ikke zombier og de "frankenstein"-monstrene i spillet (bl.a. Lopers og über soldat/-prototypene) Det er jaggu lenge siden jeg har sittet å grøsset så mye av et spill (og film for den saks skyld). forrige gang var vel Doom 2 (og mitt første møte med FPS spill..) Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 skummelt? har du spilt Aliens VS Predator 1 og/eller 2 Marine campaign? DET er skummelt min gode mann, paranoia deluxe. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Syns de loper greiene bre var noe plagsomme, ekle og hard-to-kill dyr... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 jau, her kommer "tullingen" med enda et (nyttig) innslag til "collection of norways most stupid people/rtcw fans" dere beviser dette selv med alle disse helt på trynet innslagene som like gjerne kunne vært skrevet av en 2. klassing. les hele forumet før dere poster noe, for nå driter dere dere ut igjen. nå er vi oppe i 5 sider med dritt, skal feire hvis det noengang kommer en klage som ikke er en skam for rtcw's gamere Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 morroklumpen pizzabud..... hva er galt med å legge inn min mening om den RÅTNE omtalen av RTCW? tipper at vedkommende som "testa" spillet/skrev omtalen hadde slakta det på forhånd for han testa det.. [ Denne Melding var redigert av: Tullingen på 2002-01-18 19:50 ] Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 ikke tipp, ikke si ting du tror og slikt. les anmeldelsen og forumet grundig eller hold godt kjeft. please. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Gamer.no har sin fulle rett til å skrive hva de vil om Wolf. Men alle her på forumet har også sin fulle rett til å si sin mening om anmeldelsen. Så lenge personer trer ut i det offentlige rom, i dette tilfellet Wolf anmelderen på Gamer.no, er det alles rett til å kritisere det han skriver. Sånn er det bare og på godt Norsk kalles det jo ytringsfrihet. Pizzabud: Les igjennom dine egne innlegg her i denne diskusjons strengen, og prøv å settet deg inn i hva andre mener om seriøsiteten i dine postinger, siden du synes andre her er svaret på 'Norwegian stupidity'. Quote fra pizzabud: .....kan du ikke lese eller? er du analfabet? dysleksi? altsammen kanskje? jau, her kommer "tullingen" med enda et (nyttig) innslag til "collection of norways most stupid people/rtcw fans" Quote end. Og en ting til, husk at noen her ikke er så mye eldre en 2 klassinger. Ingen alders grense for hvor gammel du må være for å poste her, blir i alle fall ikke praktisert. Kanskje du pizzabud skulle gått foran med et godt eksempel og vist dem hvordan et innlegg skal skrives med tanke på seriøst og konstruktivt innhold. Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg