1-600-DOCTORB Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei, jeg lurte på hva aldersgrensen er på at man slipper å betale barnebidrag, er det 16 eller 18 år? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei, jeg lurte på hva aldersgrensen er på at man slipper å betale barnebidrag, er det 16 eller 18 år? Vært ute med snoppen igjen nå. Sukk. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Haha nei nei, det var faren min som lurte på dette hehe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis du har klart å klikke deg inn på forumet og spørre om dette vil jeg tro at han har passert både 16 og 18 år? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis du har klart å klikke deg inn på forumet og spørre om dette vil jeg tro at han har passert både 16 og 18 år? Det er jo helt klart faren som må være over 18 år for at han skal slippe å betale barnebidrag ja. Du fikk et bonuspoeng for den. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, men han står nok alene med eventuelle økonomiske problemer. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Legger også til at hvis du går på skolen etter fylte 18 år kan du få barnebidrag til du går ut skolen. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 heisan. jeg har bare et litte spørsmål angående temat Jeg(19) er ute i lære fortiden. 1år igjen ca. har jeg rett til og søke om barnebidrag enda da? Er det noen som vet noe om det? skal ringe til NAV i morgen og høre med dem. men kjekt om noen vet det alt Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fikk iallefall barnebidrag når jeg gikk i lære pga at det går som videregående utdanning. Om jeg hadde rett på det eller ikke vet jeg ikke da jeg hadde en avtale med pappa selv. Jeg bodde for meg selv på den tiden, og da betalte han barnebidrag etter hvor mye lønn jeg hadde. Men jeg mener at du har rett på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg blei fortalt at jeg hadde krav på barnebidrag før jeg ble myndig, men rett på det til jeg var ferdig med videregående utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå