pierce007 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det mulig å installere WHS på en disk og Vista på en annen disk, men begge disker tilhører en og samme maskin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det skal vel gå ann, men du får ikke kjørt begge samtidig og jeg tror enkleste ville være å innstalere WHS først da vista har en nyer bootloader.... En annen enkel løsning ville jo vært å kjørt WHS i Virtal Pc fra Microsoft. Er gratis...Her er Virtual PC... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det går og ha 2 forskjellige operativsystem på en ps ja, så lenge de ikke er på samme disk, dvs: enten partisjonerer du harddisken, eller så har du flere harddisker Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Det går og ha 2 forskjellige operativsystem på en ps ja, så lenge de ikke er på samme disk, dvs: enten partisjonerer du harddisken, eller så har du flere harddisker Har nå fått bekrefetet at dette ikke er å anbefale på det sterkeste!!!! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Anbefales er en annen sak, men det funker helt fint, kjører Linux på en HD og Windows på en annen på begge min pc'er UTEN noen som helst problem. Problemer kan oppstå hvis du presterer å velge installasjon på samme harddisk, da den mest sannsynlig vil formatere harddisken før den installerer det som skal installeres. Your choice, har sagt mitt!!! Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Anbefales er en annen sak, men det funker helt fint, kjører Linux på en HD og Windows på en annen på begge min pc'er UTEN noen som helst problem. Problemer kan oppstå hvis du presterer å velge installasjon på samme harddisk, da den mest sannsynlig vil formatere harddisken før den installerer det som skal installeres. Your choice, har sagt mitt!!! XP og Vista på en maskin er helt greit - kjørt tidligere uten problemer, men siden WHS har annen format osv, så anbefales ikke dette da det er store sjanser for at det vil kræsje. Men som sagt opp til enhver om en vil kjøre dette, men jeg står over siden det er overhenge stor fare for at det vil gå til helvete.....Siden det heller ikke finnes dokumentasjon fra andre - ikke som jeg har funnet enda - så er dette unsafe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå