dTd Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hei! kjøpte nylig en alpine 9880R spiller. Så lurer jeg da på om jeg kan kjøpe meg en ekstern harddisk for eks denne overføre musikk fra pcn, plugge den i usbn i bilen og høre på musikken direkte fra den? det fungerte hvertfall fint å koble opp en sony a820 mp3 spiller til usbn i bilen. Endret 24. september 2008 av dTd Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hvordan gikk det med dette forsøket? Har du fått prøvd det ut eller? Kjøpte nemlig Alpine CDA-9886R igår, og tenkte litt på samme løsning selv. Er vel kanskje begrensning på antall mapper som kan leses og søkehastighet eller? Endret 14. juli 2009 av aksjonist Lenke til kommentar
Mott Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det varierer sikkert fra om disse eksterne hardiskene drives kun av UBS eller av både USB og ekstern strømforsyning vis dette er tilfelle vil nok spilleren ha problemer. Dette er kun fra min datarelaterte kunnskap, kan lite om bilstereo Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har opplevd at WD Passport 120gb funket fint på en billig sonyspiller, så tror ikke det skal være noe problem for en 250gb på en Alpinespiller. Det er imidlertidig noe du kommer til å angre på, er ikke spesielt enkelt og greit å sitte å leite etter en sang du kanskje syns er kul. Kjøp heller en 8gb minnepenn,og last over all musikken du ønsker å høre på i bilen, og mye enklere å finne fram til hver enkelt sang. Jeg har selv 8gb minnepenn,og er rett og slett for mye..... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 jeg fikk ikke min WD til å funke i bilen jeg, men bruker 4gig minnepenn og det funker fett Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis du må ha strøm i tillegg som også går på usb går det vel an å kjøpe en 12V usb lader å plugge den i der ? xD Bare et forslag. Dunno if it works Men støtter også opp i at 8 gb er MYE mer enn nok =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå