Welhaven Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Sitter å ordner på min CV nå, da jeg skal i gang med en ny runde jobbsøking. Da kommer spørmsålet; kan noen vise meg eksempler som får din CV til å se nydelig ut? Den jeg hittil har laget er veldig strukturert og oversiktlig, og veldig rett på. Det eneste jeg savner, er det lille som skiller den ut, og som gir den den "WOW" effekten. Kan noen hjelpe til her? Takk! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har sett de "ferdig" laget som er i Microsoft office 2007? Har kommet meg på et par intervjuer med dem der, den ene plassen jobber jeg nå også, men om det har noe med utsende er jeg ikke så sikker på altså, så ikke bekymre deg med det, det viktige er at du presentere deg på en god måte, at det du skriver er bra(ikke overdrevet) men pent skrevet og fakta:). Lykke til. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så lenge du kan vise til litt jobberfaring på CV'en, får du som regel muligheten til et intervju. Det er her du skal være "nydelig" Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Visst du skal sende den i vanlig post så kan det lønne seg å skrive den ut på litt dyrere og tjukkare papir. Ikkje så veldig tjukkt men akkurat nok til at de merker at noe er annerleis med akkurat din CV. Lenke til kommentar
Renox Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Okey, er 17 år og holder selv på med min egen CV, og lurer på en ting. Under arbeidserfaring, har jeg en del erfaring..men mye av den erfaringen går under ting jeg har gjort under Operasjon Dagsverk, Pryo-uka o.l. Selv om dette bare var noen dager, bør jeg føre det under som arbeidserfaringer? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp skrive dette også med Lenke til kommentar
Ninja_Noob Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 her er et eksempel på hvordan du kan skrive en cv: http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/261002.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå