Barry White Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg kommer ikke på mitt i farten, men hva er deres pinligste øyeblikk noensinne? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 kan kanskje starte jeg da...med et. Vet ikke om det er det pinligste men: Når jeg var i syden nå bada jeg vanvittig mye, og etter det måtte jeg jo ta meg en dush for å få av klor/salt vannet. For å tørke meg gikk jeg gang på gang utpå terassen, naken. (ikke så langt at de ved bassengkanten så meg da). Men en dag merka jeg at det var en ny rekke hottell rom som var på sida. Jeg hadde forsåvit merka den før, men det var først nå jeg tenkte på om hvor mange som hadde sett meg. :oops: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er nok ikke så mange som kjennte deg der... så det var nok ikke den værste =) Ser ikke så kult ut å skal sette seg i bilen for å kjøre så setter man seg i baksetet, har klart det engang... Eller kjøre til jobb i tøffler... Ikke morro... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er nok ikke så mange som kjennte deg der... så det var nok ikke den værste =) Ser ikke så kult ut å skal sette seg i bilen for å kjøre så setter man seg i baksetet, har klart det engang... Eller kjøre til jobb i tøffler... Ikke morro... Kan se det for meg Sånn på sparket kan jeg bare huske en gang jeg syklet Birkebeineren. Jeg kom sammen med en rekke andre syklister fra en litt dårlig sti og ut på en fin grusvei. Jeg planla å sykle forbi på høyresiden. Dessverre var grøften inn til den fine grusveien mye dypere der og jeg mistet totalt bakkekontakt, dvs. at forhjulet slo ned i grøftesiden og sykkelen fløy til himmels to meter. Jeg selv ramlet på baken foran en rekke tilskuere. Det var litt pinlig og gjorde sikkert grevlig vondt. Men jeg hadde så mye adrenalin i kroppen at jeg bare slengte meg på sykkelen og prøvde å sykle med best mulig stil videre. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hah slår ikke meg.. Var på klasse tur på videregående til London! Der skulle vi selvsagt se Cats (musikalen). Joda, vi benker oss til og jeg sitter da der med 2 kompiser av meg. Like før forestillingen begynner så kommer det 2 damer og en kar å setter seg foran oss. Den ene av dama hadde noen sinnsykte pupper og en utringning ifra himmelen! :o Hui, jeg måtte jo bare bemerke dette til kompisen min og la ut om hvor stor denne utringningen var (fordi han hadde seff ikke lagt merke til den, ja han er litt tvilsom). Siden vi var norske, og i england så tenker du jo ikke 2 ganger over å baksnakke noen som står ved siden av deg fordi de skjønner ikke norsk, ikke sant!? Vel plutselig så snur hun ene dama seg og sier til meg: "Nå hadde det vært skikkelig pinlig hvis vi hadde vært norske ikke sant?" på klingende bergensk! Tror jeg lyste rødt som en sol i den mørke salen... :oops: :oops: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Haha, oddsen for at noe sånt ville skje er jo latterlig liten Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Stod på butikken en gang og skulle betale, jeg åpnet pengboken og så bare den ene 100krone seddelen og maten kostet over 100kr. Jeg begynte å plukke ut varer jeg ikke skulle ha. Kom under 100kr og tok opp den ene seddelen og oppdaget at det var to. Det var i mellom tiden blitt en inni granskauen lang kø etter meg, der jeg stod å knølte :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hah slår ikke meg.. Var på klasse tur på videregående til London! Der skulle vi selvsagt se Cats (musikalen). Joda, vi benker oss til og jeg sitter da der med 2 kompiser av meg. Like før forestillingen begynner så kommer det 2 damer og en kar å setter seg foran oss. Den ene av dama hadde noen sinnsykte pupper og en utringning ifra himmelen! :o Hui, jeg måtte jo bare bemerke dette til kompisen min og la ut om hvor stor denne utringningen var (fordi han hadde seff ikke lagt merke til den, ja han er litt tvilsom). Siden vi var norske, og i england så tenker du jo ikke 2 ganger over å baksnakke noen som står ved siden av deg fordi de skjønner ikke norsk, ikke sant!? Vel plutselig så snur hun ene dama seg og sier til meg: "Nå hadde det vært skikkelig pinlig hvis vi hadde vært norske ikke sant?" på klingende bergensk! Tror jeg lyste rødt som en sol i den mørke salen... :oops: :oops: har en lignende historie. Jeg var på tur til england med skolekorpset, en ettermiddag gikk jeg og en kammerat rundt i byen og bemerka folk, ting som "du har teit smoking" og "idiot som røyker" osv. Så møtte vi en ungdomsflokk på noen mennesker, blanda gutter og jenter. Den ene jenta hadde farga håret sitt blått og jeg sa:"stygt med blått hår". Plutselig hørte vi bak oss "Unnskyld, men jeg kan norsk altså!" :oops: mange som lo av meg når vi kom tilbake til hotellet da :| Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vi fikk fri andre timen på skolen og jeg + noen kamerater gikk og spilte bowling... Når vi hadde spilt ferdi gikk vi selvfølgelig tilbake til skolen, men da vi nesten var fremme oppdaget jeg at jeg enda hadde på bowlingskoene :oops: Historien har en "Happy Ending" (eg gikk ner te bowlingsjappa og henta skoene mine og satt ifra meg bowlingskoa..) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Mye morsomt her. Jeg er så klart et eksemplarisk menneske som ikke ler av andres ulykker Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Beklager kunne ikke holde meg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mange her har nok pinlige øyeblikk ja mye morsomt Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 aurstad sin er best enda iallefall Skal mye til å slå'n og kanskje. Var jo kul ho der artisten dah! hehe Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 I danmark gikk jeg på en svær amerikaner med vanilje is i hånden. Is-klisset rant nedover tshorten og buksen og jeg løp for livet bort! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 aurstad sin er best enda iallefall Skal mye til å slå'n og kanskje. Var jo kul ho der artisten dah! hehe Huh? artisten? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har to som jeg kommer på, og begge involverer meg og en kamerat på sykkel :oops: (ja, hvor dumt er det?) Den ene så var vi ved en butikk og "hang". Så ei fin jente som gikk inn i bustikken. Fulgte henne med øynene.Samtidig kommer der 2 jenter og en gutt ut. Disse jentene trodde jo selvsagt at det var de vi stirra på. De begynte å le og kommentere det til oss. De virka litt idiotiske så vi stakk derfra. På vei vekk snudde jeg meg for å se på dem (om de fortsatt lo), akkurat da henger jeg meg fast i pedalen og faller over kameraten min så begge NESTEN går i bakken utfor en kant. Syklene farer i bakken med et smell, bare overdøvet at latterbrølet til denne "gjengen". :oops: Litt små-ekkelt ja. Andre situasjonen var da vi sykla i rimelig bra fart nedover sentrum på Sola (dere vet, den millionbyen utfor Stavanger ), plutselig henger styrene våre seg sammen og vi tryner begge noe infornalsk. Folk begynte jo å strømme til, og en kineser fra en kina-resturant eller noe kom springende ut "dere ha plaster?? Do blø på dinn kne..." En annen stakkars vettskremt dame som kom til spurte om kameraten min (som ikke reiste seg) hadde slått ut tennene. Han svarte ikke, så da begynte jeg og riste i han og skrike "har tenne dotte ut?? Eirik, har tennene dotte ut". Fekk jo lite svar utenom noe gurgling; mannen lå der med pusten slått ut av seg, forbanna som en skadeskutt elg for at jeg sykla i an, og så våger jeg og riste og mase i han og. Det hele gikk bra med oss, men flaut med folk som stod rundt og smile og lo, og alle fra resturanten til han der kineseren som hadde sett det fra vinduene *sukke* Men sykler gjør jeg fortsatt Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er vel ikke kompisen din som er avataren din? Var det noen god ide å bytte ut tennene med biljard-kuler da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå