Aeilertsen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hallo alle sammen. Første innlegget mitt her, så let me know om noe er galt:P Vil gjerne ha kritikk på hele bildet geerelt. En idé sim falt meg inn, men som jeg ikke helt vet hvordan jeg utførte. Legger inn exig data fra dA: Make: NIKON CORPORATION Model: NIKON D40 Shutter Speed: 200/10 second F Number: F/6.3 Focal Length: 32 mm ISO Speed: 200 Date Picture Taken: Sep 14, 2008, 8:46:34 PM Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Morsom komposisjon, selv om den virker noe arrangert, men du har fått til teknikken bra og fukuset er fint. Noen vil vel påstå at bakgrunnen er "rotete", men ikke jeg for jeg ser hva det er og det forstyrrer ikke mine sanser. Velkommen til forumet forresten /L Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Man plukker vel ikke kommunens roser, gjør man vel? Rammer. Noen liker dem. Jeg gjør det ikke. Her gjør den bare bildet mørkere, noe det egentlig ikke trenger. Gjennomføringen er grei nok. Teknisk bra, men komposisjonen er i seg selv ikke spennende nok til at den bærer bildet for min del, så jeg savner noe mer å se på. Jeg tror jeg vil vite hvorfor rosen ligger der den gjør. Det er jo rimelig åpenbart at den ikke har vokst der eller gått dit selv. En idé som umiddelbart dukket opp i hodet mitt var et kjærstepar som gikk omslynget over plassen mot bildekanten med resten av buketten litt forglemt i en hånd. Men det er en annen historie og et annet bilde. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Tenkte litt det samme selv ang. det med bakgrunnen, noe mer i nærheten av "tema" liksom. Som du nevnte. Takk til begge to:) Og neeei, ikke jeg som plukka rosen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå