Gå til innhold

BK: Rød rose

AnDeeeyyy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet. Selve rosebladene er meget bra, flott lys og duse farger og dybdeskarpheten er flott. Det eneste som jeg syns trekker noe ned er de mørke bladene eller skyggene av blader på høyre side av stilken (peker oppover). Hadde ikke de vært der hadde dette vært enda bedre etter min mening ;)

Muligens et tettere crop som dette (kun et forslag selfølgelig, mulig du har de med av en god grunn) ?

post-83377-1222278390_thumb.jpg

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar
Velkommen til forumet. Selve rosebladene er meget bra, flott lys og duse farger og dybdeskarpheten er flott. Det eneste som jeg syns trekker noe ned er de mørke bladene eller skyggene av blader på høyre side av stilken (peker oppover). Hadde ikke de vært der hadde dette vært enda bedre etter min mening ;)

Muligens et tettere crop som dette (kun et forslag selfølgelig, mulig du har de med av en god grunn) ?

post-83377-1222278390_thumb.jpg

/L

Jeg tok med skyggen fordi jeg syntes det var tøft, men når du nevner det så ble det mye bedere uten den! :)

Lenke til kommentar
Først vil jeg starte med å si: Fint bilde:)

Men jeg må si meg enig med relsafus i at den cropen passer litt bedre. Kunne også gjerne tenke meg å se hele rosen(rosebladene) i farger:) MMen det er bare en tanke.

Har du forresten lagt på ekstra dybdeskarphet i photoshop?

Takk!

- Jeg har ikke photoshop ( dyrt ) så jeg bruker 4 forskjellige redigeringsprogrammer og dybdeskarpheten la jeg på i Picasa. Det med fargene gjorde jeg også i Picasa, der er det veldig vansklig og få det noe mere nøyaktig :(

Endret av AnDeeeyyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...