xD^^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 heisann. jeg sitter her med en pc som ikke vil boote opp. jeg tror dette er fordi den nåværende bios-versjonen ikke støtter prosessoren min. er det mulig å flashe/oppdatere bios-versjonen uten at man må inn i windows eller lignende? pcen vil ikke boote opp i det heletatt. den stopper ved MSI-lastebildet som er helt i starten av bootingen. har forresten et MSI P35 NEO2 hovedkort. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 heisann. jeg sitter her med en pc som ikke vil boote opp. jeg tror dette er fordi den nåværende bios-versjonen ikke støtter prosessoren min. er det mulig å flashe/oppdatere bios-versjonen uten at man må inn i windows eller lignende? pcen vil ikke boote opp i det heletatt. den stopper ved MSI-lastebildet som er helt i starten av bootingen. har forresten et MSI P35 NEO2 hovedkort. Det skal vel bære mulig hvis du har en diskettstasjon, og du har en kompis som har diskettstasjon og internett. Hvordan det gjøres er jeg usikker på, men er mange her inne med mye bedre kompetanse på dette området en hva jeg har Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vel, gå til MSI sine heimesider å les... lett Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har det samme problemet med mitt Asus P5VD2-VM SE Jeg må oppgradere uten Windows, da jeg har Linux. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 brenn det over på en DvD: http://www.youtube.com/watch?v=jXnomlfbXtU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå