AndersT2 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg har Rock Band, importert fra USA. Jeg kjøpte akuratt sanger fra Playstation Store, og 2 av de 3 jeg kjøpte er lastet ned og innstallert. Men jeg finner de ikke i spillet. Når jeg går til profilen, og vansklighetsgrad så er det downloaded sanger nederst. I den mappen så ligger det kun 1 sang som jeg lastet ned gratis for lenge siden. Hvor blir sangene av? (Kjøpte Dream Theater, Disturbed og Metallica) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Kjøpte du de fra US Store eller den europeiske? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 som kris sier.. du må kjøpe fra den butikken som samsvarer med regionen du kjøpte spillet. Kjøpte du spillet i USA kan du ikke bruke sangene fra EU-store. Tåpelig Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Det var da veldig rart, siden spillene er sonefri. Får jo ikke kjøpt fra USA siden jeg ikke har visa eller adresse der. Brukte kun en adresse jeg fant på whitepages når jeg lagde den. Noen tips? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Visa fra norge virker også på US Store. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Men må ikke adressen for kortet stemme overrens med adressen som kontoen er laget på? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) nei det må det ikke.. adressen du skriver på visa kortet har forøvrig ingen betydning tror jeg.. dunno.. går hvertfall helt fint å bruke norsk visakort.. Edit: rå hjemmekino og en HELT fantastisk dvd og blu-ray samling Anders, hvor mange blu-ray filmer har du egentlig ? steike.. Endret 25. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 nei det må det ikke.. adressen du skriver på visa kortet har forøvrig ingen betydning tror jeg.. dunno.. går hvertfall helt fint å bruke norsk visakort.. Edit: rå hjemmekino og en HELT fantastisk dvd og blu-ray samling Anders, hvor mange blu-ray filmer har du egentlig ? steike.. Får vel ta å prøve da. Vill spille Dream Theater. Har snart 300 BD utgivelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå