Mister-JG Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Rainbow Six 3 - Raven Shield ER i butikkhyllene...... hadde jeg bare hatt råd til ny pc nå så.... (sukk.. ) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 det var da ikke no nytt (hatt det i en uke ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 det var ikke så spennende.. duste-teammates som dør rundtomkring, hele tiden. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mulig multiplayer er litt tøffere da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mulig, mulig.. men det er nok sikkert nok av dustete teammates som dør rundtomkring der også. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 artig spill da....bedre enn rogue spear... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 artig spill da....bedre enn rogue spear... Litt uenig. Raven Shield er så langt veldig bra, men jeg føler Rogue Spear hadde en litt bedre polish. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 artig spill da....bedre enn rogue spear... Litt uenig. Raven Shield er så langt veldig bra, men jeg føler Rogue Spear hadde en litt bedre polish. Litt mindre polish gjør det bare lettere å lage gode fan missions. Jeg synes spillet er dritkult, ekstremt utfordrende! Men jeg håper de fikser de mest irriterende bugs i neste patch Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Fikk det i går, håper det er kult SinglePlayer i lengden, for jeg hakke internett andre steder enn på skolen før en stund etter påske :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Så langt er jeg storfornøyd med Raven Shield. Jeg er vel en av de største Rainbow 6/Rogue Spear fantastene på dette forumet (bare å lese noen av mine gamle poster :wink: ), og Rogue Spear har en spesiell plass i mitt hjerte. Grafikken i Raven er nydelig med noen unntak...biler og visse andre objekter ser rett og slett stygge ut! Noen småbugs er det også, men det kommer snart patcher som retter opp det forhåpentligvis. Rogue Spear hadde nok en bedre polish når det kom ut, men per idag begynner spillet å bli utdatert. I multiplayer er Raven noe av det beste på markedet synes nå jeg. Eneste jeg savner er noen ordentlig bra sniper maps! Håper noen snart lager en remake av bunkers kartet fra RS så det kan bli litt ordentlig sniper action! For hittil har jeg ikke funnet ett eneste map som er velegnet til dette i samme grad som RS (med unntak av CSL selvfølgelig). Håper Raven får like mange expansions som RS hadde...hva hadde spillverden vært uten Tom Clancy/Red Storm/Ubi... Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 ...hva hadde spillverden vært uten Tom Clancy/Red Storm/Ubi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå