Gå til innhold

Rainbow Six 3 - Raven Shield

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
artig spill da....bedre enn rogue spear... :)

Litt uenig. Raven Shield er så langt veldig bra, men jeg føler Rogue Spear hadde en litt bedre polish.

Litt mindre polish gjør det bare lettere å lage gode fan missions. :woot:

Jeg synes spillet er dritkult, ekstremt utfordrende! Men jeg håper de fikser de mest irriterende bugs i neste patch :D

Lenke til kommentar

Så langt er jeg storfornøyd med Raven Shield. Jeg er vel en av de største Rainbow 6/Rogue Spear fantastene på dette forumet (bare å lese noen av mine gamle poster :wink: ), og Rogue Spear har en spesiell plass i mitt hjerte. Grafikken i Raven er nydelig med noen unntak...biler og visse andre objekter ser rett og slett stygge ut! Noen småbugs er det også, men det kommer snart patcher som retter opp det forhåpentligvis. Rogue Spear hadde nok en bedre polish når det kom ut, men per idag begynner spillet å bli utdatert. I multiplayer er Raven noe av det beste på markedet synes nå jeg.

Eneste jeg savner er noen ordentlig bra sniper maps! Håper noen snart lager en remake av bunkers kartet fra RS så det kan bli litt ordentlig sniper action! For hittil har jeg ikke funnet ett eneste map som er velegnet til dette i samme grad som RS (med unntak av CSL selvfølgelig).

Håper Raven får like mange expansions som RS hadde...hva hadde spillverden vært uten Tom Clancy/Red Storm/Ubi... :woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...