Gå til innhold

Logitech Squeezebox Transporter. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på vei til å kjøpe nytt anlegg, og vurderer meget sterkt å drøye CD-spilleren og heller kjøpe en Logitech Transporter. Den koster omtrent det man må gi for en kurant CD-spiller, og spiller etter min mening minst like bra som CD-spillere i samme prisklasse. Jeg har testet den litt med Primare i21 og Hegel H1, og synes det låter ganske brutalt - med .flac-filer.

Hva tror dere om en slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fungere like bra. Du slipper også eventuelle forstyrrelser fra et mekansik drev. Hvis du kombinerer denne meg fin elektronikk vil det nok gi deg en meget god lytteopplevelse.

Men, vi må heller ikke undervurdere gleden av å manuelt plassere en CD i skuffen. :)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg har også brukt den vanlige Squeezebox (duett) en del, og lekte med transporter noen timer i helgen. Transporter har alt som den "vanlige" har; i tillegg til at den har balanserte utganger og følgelig bedre lydkvalitet.Blir nok en slik, må bare prøve litt mer.

Går òg ann å høre på dyrelyder og spille Tetris - "whatever floats your boat". :p

Flerek: Stemmer det. ;)

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...