Gå til innhold

Programmer for økt ytelse

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en ganske grei spill-PC jeg bygde selv for en stund siden. Jeg har etterhvert begynt å fylle opp harddisken min (500 GB) og PC-en har begynt å bli litt treg. Nå har jeg sletta en del, men jeg merker at den fortsatt er litt treg å laste opp programmer o.l. - til og med de enkleste programmer kan av og til ta lang tid å starte. Eneste jeg har av nytte-programvare installert er AVG antiviurs.

Finnes det noen gode programmer som kan slette unødvendige "båss"-filer som sikkert ligger igjen etter alt greiene jeg har hatt installert? Kan adware og spyware o.l gjør pc-en treg?

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har en ganske grei spill-PC jeg bygde selv for en stund siden. Jeg har etterhvert begynt å fylle opp harddisken min (500 GB) og PC-en har begynt å bli litt treg. Nå har jeg sletta en del, men jeg merker at den fortsatt er litt treg å laste opp programmer o.l. - til og med de enkleste programmer kan av og til ta lang tid å starte. Eneste jeg har av nytte-programvare installert er AVG antiviurs.

Finnes det noen gode programmer som kan slette unødvendige "båss"-filer som sikkert ligger igjen etter alt greiene jeg har hatt installert? Kan adware og spyware o.l gjør pc-en treg?

Takker for all hjelp :)

CCleaner er utrolig til og slette "ubrukelige" filer rundt om kring, en kompiss av meg fikk slettet 3 gig :p Også det andre spørsmålet, ja, spyware/adware kan gjøre pc'n tregere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...