Nylon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hei, Jeg tenker å kjøpe meg et nytt kompaktkamera. Dette skal være et kamera som tar gode bilder både på dagen og om kvelden og ligger godt i lommen. Kikket litt på clasohlson.no og kom fram til at fujifilm finepix j10 virker som et godt alternativ. Noen som har noe å utsette på dette, eventuelt forslag til hvor jeg kan kjøpe et tilsvarende i Oslo? ps. videofunksjon er en klar fordel, men det har vel de fleste? Endret 24. september 2008 av Nylon Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei, Jeg tenker å kjøpe meg et nytt kompaktkamera. Dette skal være et kamera som tar gode bilder både på dagen og om kvelden og ligger godt i lommen. Fujifilm F40fd er det soleklare alternativet i denne prisklassen... Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ser bra ut! Er det noen butikk i Oslo man kan få kjøpt dette? Eller er det kun nett som gjelder? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ser bra ut! Er det noen butikk i Oslo man kan få kjøpt dette? Eller er det kun nett som gjelder?Helt sikkert butikker som har dette også. Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ser japan photo har det inne, hvertfall på nett. Så da tar jeg en tlf til de i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå