dinocan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei. Hvordan enabler jeg javascript på internett leseren?? Leseren klarer ikke å spille filmer fra bl.a youtube. Det står at jeg har javascript turned off. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei. Hvordan enabler jeg javascript på internett leseren?? Leseren klarer ikke å spille filmer fra bl.a youtube. Det står at jeg har javascript turned off. Hei Hvilken nettleser bruker du`? Å har du lastet ned Flash plugging for å spille av filmer i You tube. Vist du bruker Firefox så trykker du Verktøy/ innstillinger/ Innhold og der skal det stå noe om å skru på javascript!!! Er vel noe av samme metoden i IE men den nettleseren er bare noe dritt... Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Hvordan enabler jeg javascript på internett leseren?? Leseren klarer ikke å spille filmer fra bl.a youtube. Det står at jeg har javascript turned off. Hei Hvilken nettleser bruker du`? Å har du lastet ned Flash plugging for å spille av filmer i You tube. Vist du bruker Firefox så trykker du Verktøy/ innstillinger/ Innhold og der skal det stå noe om å skru på javascript!!! Er vel noe av samme metoden i IE men den nettleseren er bare noe dritt... HAHA føler meg dum i etter tid når jeg leser det her Hvordan kunne jeg lure på noen så enkelt som å skru på javascript i en nettleser xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå