michael691 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Akkurat nå har jeg Trend Micro. Det følgte med på pcn. Har alltid brukt avast. Jeg har merka at Trend ikke bruker så mye ram og cpu. Men hva er egentlig best når det gjelder å finne og drepe virus og minneforbruk? Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi bruker officescan på skolepcene. Synes det er bra iforhold til å eliminere trusler med en gang de oppstår, men når jeg fikk et større virus på pcen ( pop up) så klarte ikke officescan å finne problemet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvorfor vurdrer du bare Trend-Micro og Avast? Det finnes jo mange andre gode programmer du bør se på. Gå inn på denne linken og trykk på comparatives. Les rapportene fra Mai og August. Selv driver jeg å tester Avira Premium Security Suite nå. Foreløpig liker jeg den. Her er også en test av brannmurer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hvorfor vurdrer du bare Trend-Micro og Avast?Det finnes jo mange andre gode programmer du bør se på. Gå inn på denne linken og trykk på comparatives. Les rapportene fra Mai og August. Selv driver jeg å tester Avira Premium Security Suite nå. Foreløpig liker jeg den. Her er også en test av brannmurer Vet ikke om så mange. Bare Avg, Panda, Norton(som suger kuk) og avast. Det jeg ser etter er høy sikkerhet og lav resources Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå