Gå til innhold

noen som har solgt en del til gamestop/ebgames?

RAD1V

Anbefalte innlegg

fant merkelig nokk ikke noe svar ved å søke.

har seg slik at jeg trenger penger og har en x360 premium med 65 feilfrie spill som jeg ikke tror jeg vil savne.

glemte å spørre de når jeg var i byen i dag, noen som vet hvor mye jeg kan forvente å få for 65 360 spill? eller tar de inn så mange sammtidig fra en person?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

to av de er kjøpt brukt og er litt ripete men virker 100%, resten er strøkene, alt av covere er 100%.

har de ikke en fast pris, eller et vist nivå på hva de pleier å betale, sånn cirka altså?

Endret av datastol
Lenke til kommentar

Det skal visst være det, ja. Epoker siden jeg har tradet på eb, men jeg tror du kan regne med å få mellom 50-100 i kreditt per spill. Generiske spill som har ett årstall bak seg gir minst avkastning. Så vidt jeg vet, med mindre dette er forandret, vil du ikke få cash for dette, men kreditt som du kan handle overpriset stuph i butikk for. Med mindre du virkelig brenner for noe spesielt i butikken, anbefales det heller å selge dette på QXL.no og få brukbare penger. Hvor mye du får for konsollen har ikke jeg erfaring med. Kanskje en høvding?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror nok du vil få langt mer av å selge spillene privat, Hardware.nos bruktmarked er et fint sted å gjøre slikt.

Har selv solgt et par spill til EB Games, og jeg har som regel følt meg ganske snytt. Fordelen er at det er forbaska enkelt å gjøre det.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Ikke selg spillene dine til EB Games. Det er omtrent som å gi dem bort. Uten å overdrive vil du nok få over dobbelt så mye om du selger på qxl eller på finn. Jeg vil nok anbefale deg å selge alt separat, om du legger det ut på qxl. Men du vil nok også få en grei pris, hvis du slenger ut alt i en pakke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Solgte spill der, 70 kroner spillet ? KOM AN, det var ripefritt og nesten nytt for helvete. Dog skal jeg selge PSP, psp filmer og spill, pc spill og ps3 spill når jeg skal til Oslo, siden ingen andre gidder, er det greiest for meg, samlet får jeg jo litt for det.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Fikk vel 300kroner for Alone in the Dark når jeg byttet det hos EB :hmm:

Fikk dog kun en 10er for SplinterCell Double:Agent, så det sier jo sitt.

Tror mest det går på hvor gammelt spillet er, istedet for stand.

Har jo kjøpt både Oblivion og Dead Rising der brukt, som jo har hatt en del riper, men de funker.

Siden jeg skulle kjøpe en specialedition sak på EB den dagen, så solgte jeg spillene mine der fordi det var enklest (3spill eller noe og fikk nok til Battlefield Bad Company Gold Edition), ellers ville jeg nok solgt privat, da tingene på EB egentlig koster latterlig mye.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Var på gamestop og hørte hva jeg kunne få for GH3 og to gitarer (til wii, though) = 160kr for hver gitar, og ca 140kr for spillet. Det er jo ikke så mye, men om jeg kjøper brukte spill igjen, kan jeg jo få en 2-3 spill for det, avhening av hvor gammelt det er.

Men Dead Rising til 169,- og Crackdown til 129,- var da fine priser, syns jeg.

Var på gamestop og hørte hva jeg kunne få for GH3 og to gitarer (til wii, though) = 160kr for hver gitar, og ca 140kr for spillet. Det er jo ikke så mye, men om jeg kjøper brukte spill igjen, kan jeg jo få en 2-3 spill for det, avhening av hvor gammelt det er.

Men Dead Rising til 169,- og Crackdown til 129,- var da fine priser, syns jeg.

Lenke til kommentar
Datastol: så nå som du har solgt alt, hva gjør du nå?

leser en bok?

haha, vell, faktisk, blir vell lettere å komme igjennom "programering i ActionScript 3.0" boka nå som jeg ikke har spill. men skal plukke opp noen MS points i morgen for å kjøpe noen nye arcade spill. ellers så var jo grunnen til at jeg ikke solgte konsoller at jeg er nøtt til å ha saints row 2 når det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...