Schjellin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva syntes dere? Er det for strengt med rødt kort eller? Selv syntes jeg det var helt riktig av Terje Hauge å dømme straffe og rødt kort. Det var iallefall ikke for å beskytte ansiktet sitt. Han gjør seg jo dobbelt så stor med hendene. Så jeg synes det er tåpelig av Stabæk å reagere så sterkt på situasjonen. Men hva mener dere ? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Helt greit å blåse straffe men om det skal være rødt kort må det være en bevisst handling. Etter min mening ser det ut til at det ikke er noe bevisst handling, og jeg syntes derfor det ikke er noe kort i det hele tatt. Enkel strafffe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syns rødt er greit nok, og ikke noe å hisse seg opp over. Om man lar det passere og spillerne blir kyniske nok vil man se mer og mer sprellemann-armer inni boksen. Og det vil man jo ikke Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Straffen er grei, men syns det er var litt strengt å gi rødt kort. Hauge har forsovet regelverket på sinn side med tanke på at Stabæk spilleren er siste mann, men det er fortsatt strengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå