eirik845 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hei lurer på om jeg skal kjøpe en Marantz PM4001 til mine dynavoice m65 siden den er på tilbud til 2 tusen nå.. eller finner jeg bedre forsterker til den prisen mvh Eirik Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den leverer vel stort sett det men forventer i den priskalssen, så bare kjøp den, men kan være det blir litt lite effekt til de høyttalerne. Går an å oppgradere med effektforsterker senere da. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 oki har kun prøvd høytalere på fattern reciver nå (RX-V340RDS) og den greide de bra syns jeg så vis den er bedre er jeg fornøyd.. har lite penger så det blir hvertfall ikke noe dyrere.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal du ha noe som er nevneverdig bedre, så må du nok tråle bruktmarkedet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Marantz PM4001 er en god forsterker det, men ikke så kraftig. Det er også smart å se gjennom brukt markedet! Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 er det kraftige enn yamaha`n ell? får minst like bra lyd ikke sant? sett på brukt men alt er driit dyrt vis ikke det er 5 år gammalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå