boffeeen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er i det siste blitt usikker på hvor godt skjermen min er kalibrert, så om fargene ser rare ut, ehm... Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Flott bilde! Bra balanse og fine farger. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke noe galt med skjermen din, men du kan med fordel redusere de mørke hjørnene som objektivet gir deg her (Vignetering heter det vel på fagspråket..) Fin himmel og bra kontraster med den mørke forgrunnen. /L Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 å si jeg falt virkelig for siluett effekten bildet fikk. veldig fine farger og eksponering. Vignetteringen ga bildet en fin dybde i mine øyne, så er vel bare en smakssak akkuratt det med vignettering:) Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Veldig behagelig og stemningsfullt bilde, men selv om silhuettene er veldig fine, synes jeg de er litt små. Jeg er ikke like begeistret for strømledningene som med husene, men alt i alt et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå